ACILARIN ÇOCUĞU DEĞERSİZ İNSAN

46 23 1
                                    

Sabah hayret verici bir biçimde kendim kalktım.Hatta saat daha erkendi.Dün Yaman bende çarpıntı yapmıştı.

Yaman kahve mi?? Tabikide deil sacmalamıyalım yani!!!
O yakışıklı tatlı çok romantik birazda biraz mı çok odun.Ama onuda böyle seviyorum.

+Sen yine bekle Yaman sana gelir. Gerizekalı kız.

Bu sefer sana hak veriyorum.Ama naapmalıyım yaaa.

Buldum en iyisi gidip Yamanla konusuyum.
Kafamda parlak bir lambayla mutlu bir bicimde guldum.
Hemen ustumu giydim ve sessiz bir biçimde evden ayrıldım.Bi taksi çağırıp kendimden emin bir biçimde Yamanın evinin adresini soyledim.
Bütün yol boyunca kendi kendime reddetmez herhalde diye kendimi avutuyodum.Taksici bana dik dik bakıyodu.
Ne bakıyon taksici diyecektim ama neyse dedim bugün kavgasız geçsin.

Yamanın evine gelmiştik. Evin kapısını çaldım. Kapıyı Yaman açtı. Üstünü daha giymemisti.Bornoz vardı üstünde.

Ben:Çok özür dilerim.ben yaaa tamam ben gidiyorum sen giyin.

Yaman:Saçmalama yaa diyerek kolumdan tuttu ve beni içeri aldı.

Ben:Mmmm ben şey için gelmistim.

Yaman:Lafı gevelemeden söyle. Diyecemde seni bilirim bu sözcükleri kullanmadan soyliyemessin.

Ben:Beni tanıyosun bu güzel bir şey.

Yaman:Evet sadede gel.

Ben:Simdi ben evde oturdum düşündüm. Ben seni.seviyorum.Seninde beni sevdiini biliyorum.

Yaman:Yaaa belki artık sevmiyorum sana karşı bir şey hissetmiyorum

Ben:Hahahha güleyim bari daha dün geldin bana seni seviyorum dedin ne deisebilir ki?

Yaman:Olqmazmı unutma kararı aldım belki.Biz ayrıldıkkk.Olamazmı yani.

Bir sey.soylemedimAnlasılan Yaman beni unutucaktı ve biz tamamen ayrılmıstık.

Ben:Tamam bende zaten saka yaptım seni denemistim.Bu testi gectin neyse ben seni daha fazla mesgul etmiyim.Bay bay.

Kendimi aglamamak icin zor tutmustum.

Yaman:Baaay baaayyy.

Beni resmen kovmustu.Okula gitmek istemedim.Hemen bir hısumla taksiye bindim ve gidip bir icki aldım deniz kenarına gidip kafama diktim.Sarhos olmak benim spesiyalerimdendi.Hemen sarhos olurdum.Hemen meilliydim.
Bu arada hemen annem babam dedem felan aradı.Baktım susacaı yok.Telefonu denize.attım ve bağıra bağıra ağlamaya başladım.
Herjes bana bakıyodu. Hepsini dovmek istedim.Ama bir sure sonra uyandım.Anlasılan uyuyakalmıstım.Basım agırıyodu.Hala kimse yoktu.şimdi degerimi daha iyi anlıyodum.
Kimsenin umrunda degildim.Yaman da yoktu.Evet Mira mutlulugunun sonundasın.Bir kac kırıntı vardı. O son kırıntılarınıda yavan yiyip mutsuz kaldın.
Tam o sırada kalkıp gitmek istedim.
Ayaklandım.Hava lkararmıstı.Zaten okuluda asmıstım.
Beni en iyi Hilal tanırdı.Ama oda yoktu şimdi.
Daha sonra ileriden bir grup bana doğru geliyodu.
Korktum.Ama taktik jer zaman belliydi.Cesaretli ol kimseye karşı başını eğme. Daha sonra birisi yanıma yaklasıp

-hayırdır guzellik senin bu saatte burada ne işin var?

Ben:Sanane yaaa sanane siktir git isinr yaaa.Uzak durun benden.

-Naz yapma guzelim yaa.

Hemen kosarak oradan uzaklastım.Ama o an kendimi çok yanlız hissettim.
Eve kadar yürüyerek gelmiştim.

Eve geldiğimdr annem babam herkes bana bakıyodu.

Annem: Nerdesin sen bu halin ne? Sen içki mi içtin pü senin suratına.

Babam:Defol git bu evden önce düzel sonra gel bu eve.

Hemen yukarı cıkıp diğer telefonumj alıp asagı indim ve kosa kosa cıktım.Cantamda bugünü gecirecek kadar para yoktu.Yolda duran bir banka yatıp dusunmeye basladım.Kendime kızıyodum.Ama daha cok anneme babama dedeme babaanneme en onemlisiyse Yamana kızıyodum.Daha sonra kafamda olan agrıyı unutup uyudum.

Sabah uyandıgımd bir soktaydım.
Burası neresiydi.Bir an odaydayım felan sandım.Daha sonra buranın bir oda icin buyuk oldugunu anladım.Burası Yamanın eviydi.Hemen kalktım.Ve ustume baktım.Yamanın kıyafetleri vardı.Hemeb spor ayakkabılarımı giyip aşağı indim.
Yaman koltukta yatıyodu.Kıyamam yaa.

Ben:Senin beni sevmedigini biliyorum.Ama olsun sen bilmesende ben seni gizlice sevicem.

Daha sonra kalkıp gidicekken Yaman elimden tutup beni cekti.

Yaman:Ben de boyle yapoyorum işte.

Ben:Sen beni sevmiyosun.Sevdigini sanıyosunSevmekle aşık olmak cok farklı bir durumdur.Sevmek iki farklı sekildedir.Bir begenip sevmek bir de asık olıp sevmek.Sen sadece beni begendigin icin seviyosun

Yaman:Sen hep insanları uzaktan tanıyosun.Beni de yakından tanısaydın eger ama yine benide uzaktan yargıladın.

Ben:Sana o gun gekdigimde seni tanımak istemiştim. AMA sen yine bizi ayrı tuttun.

Yaman:Nerden bilebilirdim ki ama artık yeter dedi ve gidip kapıyı kilitledi.

Ben:Napıyosun yaa sen?

Yaman:Barısana kadar buradasın.

Ben:Yaa oylemi buna sen karar veremessin.

Yaman:Hayır canım burası benim evim.

Yaman beni goz hapsine almıstı.Sıcmaya giderken bile yanımda bulunuyodu.Hatta bir konusmamız.

Yaman:Nereye gidiyosun sen?

Ben:Sıcmaya gidecem izninle.

Yaman:İyi git ama cabuk gel.Oyle tuvalet kapılarından kacmayı da dusunme.

Ben:Tamam ya tamam zorlarım.

Tabikide tuvalete gitmek icin cıkmamıstım.Sadece akıl küpü beynimi kullanarak. Kacma planı yapıcaktım.Ama Yamanın evi gayet guvenlikliydi.Adam tuvaletine bile guvenlik yaptırmıs.Sanki biri onu sıcarken gormeye meraklı.

Yaman:Miraaaaaa iyimisinnn????

Ben:İyiyim dedim ve çıktım.

Yaman:Sana bos yere ugrasma dedim.

Ben:Ne ugrasıcam ki yani

Yaman:Neyse takip et beni çekirge

Yamana aksam yemeginde yardım ediyodum.Kapı caldı.Aa Orkun.

Yaman:O knk

Orkun: Kanka kim var

Yaman: Gelecekteki Yengen

Orkun: Hı ok. MİRA.

Ben:Yaman bir telefon gırusmesi yapabilirmiyim.Yemin ederim amnemi felan aramıycam.

Yaman:İyi benim yanımda konuş.

Ben:Tamam iyi be gel.

Yamanın odasına gelip Hilali aradım ve Yamana cagırdım.Yamanada planı anlattım.Kapı calınca kosa kosa indim.

Ben:Ben bakarım.
Dedim ve Yamanın kolunu tuttum.

Yaman kolunu tuttugumu gorunce bir sey sandı ama hemen durttum.

Hemen kapoyo actım ve

Ben:Aaaaa Hilal hosgeldin canem benem.

Hemen Hilali opup iceri aldım.Ama hilal

Hilal:Orkun burdaymıs ben onun keyfini bozmuyum.

Ben:Sacmalama yaaa aynı ortamdada olmuycaksanız.

Dedim ve Hilali iceri aldım.

Yemege oturduk.Tam o sırada kapo caldı.Yan kalkıp bakmaya gitti.Kapıyı acar acmaz bir tokat yedi.Hemen kalkıp baktım.Kapıda bir kız vardı.
Kimdi bu lız ve neden Yamana tokat atmısdı????

ARAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin