KISKANDIRMACILIKKK*^O^*

70 23 2
                                    

Sabah lanet sesle uyandım.Telefon sesi.Birisi arıyodu.Yamandı.Hemen kapattım. Daha beni çok ararsın bakışı atarak yorganı başıma  çektim.

Yorganımı başımdan birisi çekti.Kim olabilir tahminen hırsızdan başkasının giremiuceğinden bu Hilaldi.

Hilal:Kanka kalk artık

Sırıtıyodu yaaa kopek çabuk toparlanmıştı.Ben çok fenayken bu da neydi?

Ben:Ne sırıtıyon lan?

Hilal: Aklıma mükemmel bir fikir geldi.Biz bu Yamanla Orkunu kıskandıralım.Pesimizde kopek yapalım ne dersin?

Ben:Fena fikir değil. Tamam varım lan

Hemen banyoya girdim ve kısa bir duş alıp hemen bir kedili kazak ve mavi bir ceket giydim.Altımada yırtık kot jeans ve kırmızı hafif bir ruj sürüp siyah göz kalemi çektim ve siyah botlarımı giyip arabaya bindik ve uçtuk.Yeniden Hawaiye gelmiştik. Hemen bi çocuk bulup ona durumu anlattım ve benim kısa bir süre yalan sevgilim olmasını söyledim.

Hilalde aynı sekilde yapmıştı.

Benimkinin adı Candı.Hilalinkiyse Selim.Tatlı cocuklardı.ama benim gözüm Yamandan başkasını görmez.

Ben:I zaman hemen Yamanlara gozukelim.

Can:Tamamm pekala

Hilal:Ben Orkunun yanından geçeyim

Selim:Hadi gidelim o zaman

Yamanın yanına gittim ve yanından bi havayla gectim.İçtiği içeceği ağzından püskürdü. Hemen orayı terk etti.Nasıl yaaa beni kıskanması lazımdı.Gelip ağzını burnunu kırnası lazımdı ama o alan terkk╰_╯

İnanamıyırum yaa

Hilal dönüyordu. Pek de mutlu sayılmazdı.

Hilal:Öylece bırakıp gitti yaaa

Ben:Yamanda öyle

Can:Madem öyle şimdi napıcazz

Selim:Aynen katılıyorum

Ben:Tabikide vazgeçmeyecez.

Hilal:Sacmalama o kadar şey. Yaptık.

Hemen sinirlle odaya çıktım.Bir şeyler. Yapmalıydım yoksa bok gibi kalcaktım.Sonra dışarı baktım ne çabuk gece olmuştu.Hemen yatağa jzanıp yattım.Tabikide Can başka bir yerde yattı.Daha sonra kapı sesi duydum.Cana baktım.Kanepede yoktu.Uykum kaçmıştı.Peşinden gitmeye karar verdim.Ta ki gördüklerim yaşımdan büyük içerikteydi.

Yaman ve Orkun Can ve Selimi dövüyolardı.Hemen Hilale mesaj attım.Oda koşarak geldi.

Ben: Bırak onu Yaman

Hilal:Sende bırak Orkun

Yaman:Bakıyırumda bizden sonra sevgili yapmışsınız

Ben:Merak etme senin bulduğundan çok sonra bulduk.Gizem gibi mesela kapıma dayanıp Yamandan uzak dur dedi.Demekki bi seyler var aranızda.

Yaman:Sen beni hiç tanımamışsın

Ben:Evet bi noktayı atlamışım aşşağılık ve şerefsiz olduğunu

Yaman şoktaydı.Benden böyle bir cevap beklemiyıdu.Bende beklemiyodum şahsen(İstemsiz hareketler bi bende var mk)

Hilal:Orkunn dövmekle eline ne geçti insanın gönlü kiminleyse onunla kalır.

Orkun:Yaniii??

Hilal:Gel Selimcim gidelim.

What wgat what?

ARAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin