Sabah yorganımın çekiştirildiğini farkettim.Eğer bunu annem yapıyosa eylem yapıcaktım.Zulme katlanamam.
Zulmü alkışlayamam dın dın dın..
Sonra kafamı kaldırıp kim olduğuna baktım.Hilaldi.Sabah sabah karşımda.sırıtarak psikoiejimi bozdu yaaa.
Hilal: Sonunda kalktın yaa. İki saattir resmen liseli aşıklar gibi sana bakıyırum.Uyandırılunca iyi olmadığın için bende uyandırmadım.
Ben:Aferim adam olcen sende ne işin var bu saatte burda.
Hilal:Okulll!!!!-_-
Ben:Offf ya okul vardı. İlk ders tarih yaaa hass siktir.
Hilal:Kalk lann artık.
Ben:Tamam sen in ben giyinip geliyorum.
Hilal: Tamam bak çabuk ol haa
Ben:Tamam yawww
Hemen banyoya gidip kısa bir duş aldım.Sonrada üstüme beyaz sıfır kol altımada siyah mini bir etek giydim.Sonrada üstüme siyah bir ceket giydim.Su yeşili konverslerimi giyerek aşağı indim.
Aşağı indiğimde Hilal dıkınmakla meşguldu.Annemde ona Miranın sevgilisi var mı diye soruyıdu.Tam Hilal cevap vericekken hemen araya girdim.
Ben:Anne yaa biz çok geç kaldık hemen çıkalım.
Annem:Peki canım görüşürüz o zaman kızlar
Hilal:Bay bay Selen teyze
Annem:Bay bay canım
Ben:Sevişmeniz bittiyse artık gidelimmi
Hilal: Kıskandınmı???
BEN:Amaaann
Hemen dışarı çıkıp Hilali bi kenara çektim.
Ben:Bana bak anneme Yaman hakkknda bir sey dedin mi ha?
Hilal:Hayır demedim.
Ben:İyi demede eğer dersen annemin neler yapacağını düşünemiyorum.
Hilal:Kanka bana güvenebilirsin .
Ben:İyi hafi bakalım.
Pek de güvenemiyodum ama neyse bakıp görcez.
Yaman ve Orkun kapıdaydılar.Yaman saçlarını önüne dağınık bir şekilde taramıştı.Orkunda çok tatlıydı.
(Hilal kanka yani yavşamak gibi değil niyetim yok yani)
Hemen Yamana sarıldum.Hilalde Orkuna sarıldı.Sonra Orkun Hilale kapıyı açmıştı.Yamansa arabaya binmişti.Hayretler içinde ırada kalmıştım.Hayır anlamıyorum bu çocuğun ruh öküzü mü var.Daha sonrada arabaya bindim.
Ben:Yaman bugün bir şeyler yapalımmı yanlızzz
Yaman:Tamam yapalımm yanlızzz~T_T~
Ben:Yaaa Yamannn
Yaman:O etek boyunu görmedim sanma boynum kadar.
Ben:Hemen ayılaş zaten.
Arabadan inerken gözlüklerimi takmayı ihmal etmedim.Havalı olak ecik.Herkes bize bakıyodu.Tüm kızlara'siktirin gidin Yaman benim'bakışı attım.Sınıfa girdiğimizde sıramda bir çocuk gördüm.
Ben:Orası benim yerim kalkarmısın
Çocuk:Babanın malı mı?
Yaman:Kalk lan ezik piç
Çocuk:Pardon abi dedi ve kalkıp gitti.
Ben:Bana baksana hayırdır diye göz kırptım.
Yaman:Ne napıyım yani çok korkuyolarsa
Ben:Ha.başka nedeei yok yani
Yaman:Yok dedim ya sevgilim.
Açıkçası kuşkulanmıştım.Daha demin diklenen çocuk bir anda kuzu gibi olmuştu.Bu işte bir iş vardı ama yakında çıkar kokusu.
Sonra hoca sınıfa girdi.Ayaha.kalktık.Yaman ayaha kalkmamıştı.Hemen dürttüm onu.Sonra o da kalktı.Hoca oturun diyince napıyosun sen bakışı attım.
O da bana görmedim bakışı attı.
Hoca:Arkadaşlar konumuzu bugün daha eğlenceli işliycez.Herkes 2'li grup oluşturucak.Herkes bi okula gidecek ve bu okulda bulunan kendi sınıfınızla kaynaşıp anlaşıcaksınız.Kısaca konu iletişim.Bizde uygulamalı işliycez.Bunu yaptıktan sonra okul yok eve gideceniz.
Ben:Olley be olleyyy
Yaman:Bizde bana gideriz bir şeyler yaparız flim falan yanlızzzz
Ben:İyiki bir yanlız dedik.
Yaman:Tamam princess
Sonra.hoca susun işareti yaptı.
Zil çalınca listeden bir okul seçtik ve gittik.Tabikide inerken Yamanın eline sardım.Sonra sahipsiz sanar yavşarlar (sikerim.NETT)
Hemen yapmamız gereken şeyi yapıp
Sonrada gitmeye başladık.Herkez Yamana korkak gözlerle bakıyodu.Bu durum beni şaşırtmıştı.Daha
Fazla dayanamadım ve
Ben:Yaman sen benden bir şey.mi saklıyosun bak beni endişelendiriyosun.
Yaman:Hayır aşkım dedim yaa yok.
Yine de hala rahat değildim.
Neyse Yamana telefon gelmişti.
-efendim
-neee
-HEMEN gerekeni yapın
-Tamam geliyorum.
Ben:Canım nooldu.
Yaman:Noolsun yaa şey işle ilgili bir sıkıntı da yaa biz şu planı başa zaman mı yapsak.
Ben:Tamam canım.
Yaman:Yaa sen bir taksiyle gitsen?
Ben:Tabi canım ben giderim sen sıkıntı etme işine bak.
Arabadan iner inmez hemen taksiye binip
Bem:Hemen şu siyah jeep i takip edin.
İyice sinirlenmiştim.Harabe bir yere gelmiştik.Yamanın burada ne iş vardi?
Hemen inip baktım Yaman orada bir çocuğı dövüyodu.
Bunlar da neydi böyle ?
Ben:Yamannnnn!!!!!