Annemle babam geleli birkaç günü geçiyordu.Bugün çoğu zaman olduğu gibi yine bir parti düzenleniyordu.Parti her zaman sıkıcı geçerdi hiç gitmek istemiyordum ama bu seferki gerçekten önemli galiba çünkü amcamlarda gelicekmiş.Babam önemli bir konu olmadığı sürece amcamla çok yakınlık göstermezdi.Zaten böylesi daha iyiydi çünkü amcamın Sude adında bir kızı vardı.Bu kuzenim en nefret ettiğim kuzenimdir çünkü içten pazarlıklı gıcık mı gıcık tipsiz mi tipsiz piçin ta kendisidir.Zamanında benim hoşlandığım çocukla sevgili olmuştu.Hemde benim onu sevdiğimi bildiği halde beni hep kıskanırdı ve hep sevdiklerimi elimden almaya çalışırdı zaten o günden sonra ona olan öfkem dahada artmıştı.İnşallah bu akşam o gelmez yine ortalığı birbirine katar falan bide onunla uğraşamam.Neyse ben şuan dolabımın karşısına geçmiş mal mal kıyafetlerime bakıyorken odamın kapısı açıldı ve annem elindeki narçiçeği renkte,straplez,etek kısmı bayağı bir uzun olan taşlarla bezenmiş elbiseyle içeri girdi.Kombini tamamlayan beyaz ayakkabı ve çantayla gerçekten çok uyumlu ve güzel duruyordu.Annem partide,getirdiklerini giymemi söyleyip gitmişti.Gerçekten büyük bir yük kalktı üstümden kaç saattir karar veremiyordum üstelik parti vaktide yaklaşıyordu.Hemen banyoya gidip duş aldım saçımı kurutup elbisemi giyindim daha sonrada saçımı düzleştirip sıradan bir at kutruğu yaptım.Makyajımıda hallettikten sonra hazırdım.Aşağıya indiğimde bizimkiler tam kadro beni bekliyorlardı amcamların geldiğini ve kuzeniminde geldiğini gördüm evde otursan nolurdu sanki tüm akşam onunla uğraşmak ölürken can çekişmek gibi birşey.Herkes hazır olduğunda partinin yapılacağı yere gittik.Biz gittiğimizde çok geçmeden Emirlerde geldi.Hemen bana doğru gelip sıkıca sarıldı ve yanağıma öpücükler kondurdu.Bu arada herkes Emirle olan ilişkimizi biliyor.Bizimkilerin geldiği gün Emirlerde babamların yanına gelmişti o zaman söylemiştik.Tabii bizimkiler bu habere çok sevinmişlerdi.Sonuçta holdingin geleceği bizleriz değil mi? Sudenin bizi yiyecekmiş gibi bakışlarını aldırmadan Emirle onu tanıştırdım bir süre benden gizli birşeyler konuştular ne alakaysa artık neyse sonuçta oda bizim ilişkimizi bilmeliki yavşamasın ama eminimki her zamanki yaptığını yapıcak ve onuda elimden almaya çalışıcak ama bu sefer o kadar kolay pes etmiyeceğim sana yenilmiycem PİÇ KUZEN artık sende benim farkıma varıcaksın.Herkesle selamlaştıktan sonra Emir,Asrın,Yağız,Sude maloşu,Irmak ve ben bir masaya oturmaya verdik.Kimse daha oturmamışken sırf Sude Emirin yanına oturmasın diye ben Emirin sağ tarafına oturdum tam Irmağa bakış atıp sol tarafada onun oturmasını söylecekken Sude oturdu ve resmen çocuğun dibine girdi bana bakarak mal mal sırıttı ardından Emire birşeyler anlatmaya devam etti.Şeytan diyo kalk şunun ağzına iki tane yapıştır saçını eline dola çek ama ortam müsait değil işte naparsın.Salonun dolmasıyla bizimkilere göre önemli ama benim için çok sıkıcı konuşmaların ardından ortam şenlensin ölü evi gibi olmasın diye müzikler çalmaya başladı.Sonunda dans müziği çalmaya başladığında Emire döndüm ama onun Sudeye baktığını gördüm yok böyle bişey yaa kız bir saatte çocuğa ne anlattıysa artık geldiğmizdeki konuştuğumuz onun haricinde bir kez bile bana yakın davranmadı ah Sude ahh yinemi destek değil köstek olucaksın yaa acaba ne dedide Emir bana karşı tavır aldı.Bu düşüncelerden uzaklaşıp hemen Emiri dürtükleyip bana dönmesini sağladım.
-Emir aşkım hadi dans edelim
*Ben biraz yorgunum sonra ederiz olur mu?
-Olmaz hadi kalk
Emiri zorla dansa kaldırdığımda daha bir dakika geçmeden Sude yanında Asrınla beraber piste geldi ve onlarda dans etmeye başladılar.Asrında hala mal mal bana bakıyo bu çocuğun derdinide hala anlamış değilim ya neyse Sudeler yavaş yavaş bize yanaştı ve bir anda ben daha ne olduğunu anlayamadan eşleri değiştirdik.Ben Asrınla Emir ise Sudeyle dans ediyordu.Benim niye böyle bir kuzenim var kii şansıma sıçıyım Emirde dünden hazırmış çıtını bile çıkarmadı.Noluyo lan bu çocuğa Sudeyle konuşalı bir değişti.Ben o Sudeye sormaz mıyım? güzel bir dayak yiycek benden şerefsiz seni piç.Ben Emirleri izlerken Asrınında hala beni izlediğini farkettim.Lan bu çocuk ne ayak,bir ara bununlada konuşmam lazım derdi ne bi öğreniyim.Dans etmekten sıkıldığımda masaya geri döndüm baktım onlar hala dans ediyo.Abi bu şarkıda bi bitmek bilmedi hemen Irmağa yanaştım
-Irmak gözünü seviyim şimdi git ve Sudenin elinden Emiri al sen dans et onunla okey
*Noluyo kızım ben niye dans ediyorum git sen et
-Sen git ben sana herşeyi anlatıcam tamam mı lütfen bak çok önemli
*Tamam lan tamam
Diyip yanımdan ayrıldı dediğimi yapıp Emirle o dans etmeye başladı Sudede sinirli bakışlarla bana doğru geldi ama bişey demedi o sırada şarkı bitti.Şükür yani.Bu geceyi bi atlatıyım Emirle aram bozulmasın var ya çoluk çocuğa şeker dağıtıcam o derece.Bu boklu kuzenimi tanıyosam Emirin kıçını bırakmaz.Bende Emiri bırakmamalıyım.Allahım insanın böyle piç bi kuzeninin olması bile intihar sebebi.Düşüncelerimden sıyrılıp annemin yanına gittim bu ortamda daha fazla duramam.
-Anne başım ağrıyo eve gidebilir miyim?
*Tek başına gidemezsin
-Emir beni bırakır
*Tamam eve gidince beni ara
-Tamam görüşürüz
diyip Emirin yanına gittim.
-Emir başım ağrıyo beni eve bırakır mısın?
*Taksiyle gidemez misin?
-Tamam ben giderim sende ben yokken Sude boklusunu rahat rahat yatağa atarsın pis şerefsiz,diyip ordan ayrıldım ben az önce ne yaptım aklım almıyo resmen Sudeye git dedim bi nevi pes ettim of yaa.Hızlı hızlı yürüyüp sokağa çıktım ilk geçen taksiye binip sahile sürmesini istedim.Bir Sude sendromuna daha merhaba..
YORUM VE VOTELERİNİZİ EKSİK ETMEYİN LÜTFEN :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİÇ KUZEN
ChickLitBirbirlerini ilk gorduklerinde asik olan iki genc.Çocuk hem bencil hem cok kiskanctir ayrica birazda capkinlik vardir.Kiz bencil degildir fakat ondada birazda olsa kiskanclik kirintilari vardir.Bakalim bu iki gencin aralarina giren kizin pic kuzeniy...