Sabah uyandigimda hergunki rutin islerimi hallettikten sonra servise bindim.Her zamanki gibi İrmagin yanina oturdum
-Gunaydin Mina
*Gunaydiin
-Dun konusmustuk ya bu aksam disari cikalim mi? Bara falan gideriz ne dersin?
*Olurda sana birsey anlaticam eger anlatmazsam catlarim:)Dedim İrmak hemen kafasini salladi ve
-Hadi anlat catlatma insani dedi.Dun aksam olanlari anlattigimda dondu kaldi tabii oda beklemiyodu o cocugun babamin ortaginin oglu oldugunu.Bir sure sonra İrmak dunyaya donebilmisti.
-Abi o degilde benim kafama takilan sey bu cocuk neden senin mesajlarini falan okuyo ve kimin attigini soruyo?
*Ne biliyim lan ben
-Minaa bence bu cocuk sana asik
*Sacmalama bee daha dun ilk kez gorduk birbirimizi
-Olsun belki ilk goruste asik olmustur
*Hee kesin,dedim ve dahada uzamamasi icin yolu izlemeye basladim.5 dakika sonra okulun kapisindan giris yapmistik.Hemen servisten inip okula girdik.İrmak
-Ben bi kantine gidip geliyorum birsey ister misin? Dedi
*Yok saol ,dedim ve ayrildik.Tam merdivenleri cikmaya baslamistim kii guclu bir el kolumu kavradi ve benide pesinden surukleyerek bos bir sinifa girdi.Ardindan kapiyi kapatti ve bana dogru dondu.
-Ne yaptigini zannediyorsun?
*Sen once soruma cevap ver
-Hadi yaa vermezsem nolur,dedigim sirada beni hizlica duvara yapistirdi.O anlik aciyla inledim ve
-Emir kolumu birak canimi acitiyorsun,ama beni dinlemedi bile hatta dahada sıkı tuttu.
*Sana kimdi o dedim?
-Lanet olasica İrmakti
*İrmak miydi?
-Evet,hem sanane benim mesajlarimdan ayrica sen benim numarami nerden buldun?
*Sanane diye bisey yok beni ilgilendirir cunku offf neyse bosver,dedi ve geri cekilip siniftan cikti bu cocuk ne kadarda dengesizdi boyle.Bu konularla kafami daha fazla mesgul etmeyip bende siniftan ciktim ve kendi sinifima dogru gittim.Siniftan iceriye girip sirama geldigimde İrmagin orada oldugunu gordum.
-Nerdeydin lan sen kac saattir seni bekliyorum,dedi.Bende daha fazla dayanamayip yine Emirle aramda gecenleri anlattim
-Olum bence gercekten bu cocuk seni seviyo yoksa boyle davranirmi lan?
*Yaa bi git kizim,dedim ve siniftan iceri giren hocayla beraber derse konsantre oldum.Sonunda butun dersler bitince eve geldim ve aksam barda giyinmek icin kiyafet bakmaya basladim.Gozume carpan siyah renkli, mini,etek kismi bol,birazda dekolteli bir elbisede beyaz canta ve beyaz topuklu ayakkabida karar kildim.Hemen okul kiyafetlerimi cikartip kisa bir dusun ardindan ayarladigim kiyafetleri giyindim.Saclarimi masalayip cok abartili olmayan siyahlar iceren bir makyaj yapip calan telefonumu elime alip actim arayan İrmakti hemen acip kulagima goturdum
-Mina hazir misin?
*Evett
-Sizin kapinin onundeyim hadi gel
*Tamam geldim.Telefonu kapatip esyalarimi alip asagiya indim.İrmagin kiyafetini inceledigimde oda beni inceliyordu.İrmakda mini pembe renk fazlasiyla dekolteli bir elbise giyinmisti.
-Cok guzel olmussun lann,dedi bende karsiliginda gulumsedim ve
*Sende oyle
-Hee bu arada Can'da bizimle gelicek(en iyi arkadaslari)
*Tamam,onu cok ozledim
-Aynen hem sohbet ediyor hemde bulundugumuz ara sokaklardan gecerek caddeye cikmaya calisuyorduk.Caddeye cikinca bir taksi durdurduk ve adresi verip ikimizde disariyi izlemeye basladik.Arabanin yavaslamasiyla geldigimizi anlamistim.Arabadan inip barin girisine dogru yuruduk.İceri girince gozlerimle etrafi taradigimda yuvarlak bir masaya yaslanmis ickisini yudumlayan Cani gordum.Yanina dogru ilerledik.Boynuna sarildim oda hemen karsilik verdi.
#Nerelerdesiniz lan siz?
-Asil sen nerelerdesin oglum biz hep buralardayiz diyen İrmaga bakip gulumsedim.
#Ben iki gun once geldim bir suredir babamin isleri yuzunden yurt disindaydim.
-Hii anladim neyse bosverin hadi eglence baslasin.Bizimkilerin konusmalari bitince ucumuzede icecek birseyler soyledik.Bir yandan ickilerimizi yudumlayip bir yandanda yuksek sesle calan sarkiya eslik ediyorduk.Yoruldugumu anladigimda koltuklarin bulundugu yere dogru yuruyup birine oturdum.İlerideki masalardan birine gozum takildi Emir ve 2 arkadasini gordum.Arkadaslarinin isimlerini siniftakilerden duymustum onlar Asrin ve Yagiz olmalilardi.Gozum Emire takildiginda sinirden kasilmis cenesini ve catilan kaslariyla beni izledigini gordum.Sinirli bakislarindan korkmustum hemen onume donup oturdugum yerden kalktim Can ve İrmaga eve gidecegimi soyleyip yanlarindan ayrildim.Yine bir taksi durdurup evin adresini verdim.Eve vardigimda neyseki annemlere yakalanmadan odama cikabilmistim.Tuvalete girip yuzumdeki makyaji temizledim ardindan kiyafetlerimi degistirip ayicikli pijamalarimi giyindim.Ne kadarda cocuksa olsada gercekten cok rahatlardi.Yorgunlugun verdigi mayismayla yatagima girip uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİÇ KUZEN
ChickLitBirbirlerini ilk gorduklerinde asik olan iki genc.Çocuk hem bencil hem cok kiskanctir ayrica birazda capkinlik vardir.Kiz bencil degildir fakat ondada birazda olsa kiskanclik kirintilari vardir.Bakalim bu iki gencin aralarina giren kizin pic kuzeniy...