Multimedia RÜZGAR
IRMAĞIN AĞZINDAN...
Herşey yoluna girmişken eski günlerimize çabucak kavuşmuşken bunlarda nerden çıktı be.Hemen gördüklerimi söyliyim Mina'nın eski sevgilisi gibi gibi olan Rüzgar daha doğrusu sevgilide denemez sadece arkadaşlardı ama ortada bir hoşlanma söz konusuydu.Uzun bir süre bir ümit Mina'yı beklemişti ama sonuç negatif. Neyse ben devam ediyim Rüzgar'ın yanındada tabii ki Sude.Lan bu kızın derdi ne hep şerefsizlik yapan adinin teki hayır yani benim anlamadığım kısım kuzensin lan sen ne bok demeye birbirini sevenleri ayırmaya çalışıyon.Tek başına beceremedin şimdide mazide kalmış kişilerle ortaklık et.Emir en yakın arkadaşımız Can'ı bile yaka paça bikaç günde postalamışken Rüzgar'la Mina'nın geçmişini öğrense kim bilir Rüzgar'a neler yapardı.Şu anda oturduğumuz masada herkes kapıdan tarafa dönmüş gelecek olan felaketi bekliyoruz.Yağız ve Emir bakışlarıyla Rüzgar'ı süzerken bizde Mina'yla rahatsızca kıpırdanıyoruz.Hepimiz diken üzerindeyiz sonuçta karşımızdaki rakibimiz Sude daha yeni herşey yoluna girmişken biri bitip diğeri başlayan planlarıyla Sude hanım sahalarda.Sude ve Rüzgar suratlarındaki boktan gülümsemeyle bize doğru gelmeye başladılar.Hayır yaa şimdi sıçtık.Mina ve Emir'in arası yine bozulursa bizimde ister istemez huzurumuz kalmıycak.Sonuçta çok yakın arkadaşlarız birbirimizden başka güvenecek kim var ki.Yanımıza vardıklarında yok artık denilicek darbe Rüzgar'dan geldi hemen Mina'ya eğilerek dudaklarına yapıştı.Sonrada sıkıca sarıldı.Mina ve Emir olayın şokunu atlatamadan Rüzgar konuşmaya başladı.
-Heyyy çok özledim seni Minam uzun zamandır birbirimizi görüşmüyoruz.dedi.
Minaya gerek kalmadan Emir lafa girdi.
*Sen ne yaptığını sanıyon lan bok kafalı
-Ne yapıyom lan sevdiğim kız istediğim gibi davranırım
*Bok istediğin gibi davranırsın şerefsiz o kız benim sevgilim adam ol lan illa dayak mı istiyonuz anlamıyorum ki kopartırım senin o dudaklarını pis keko
-Hee dayak istiyok gel döv lan apoçi
dediği sırada Emir yumruklama seansına başladı.Yağız hızla yerinden kalkıp Emir'i tuttu ve Mina ile birlikte onu kafeden çıkardılar.Lan bizim hayatımız niye hep ekşınlı hem bi aksiyon hep bi macera var.Neyse dayak yemiş Rüzgar ve hemen yanında sırıtarak bizimkilere bakan piç Sude.Sinir şey şimdi görürsün sen hızla Sude'ye yanaşıp saçını çektim ve tokatı yüzüne yapıştırıp bizimkilerin yanına gittim.Emir'i sakinleştirmişlerdi.Yağız yanıma yaklaşıp belimden tutarak konuşmaya başladı.
-Canım benim be çok güzel performanstı gurur duydum seninle
*Hadi Yağız çok konuşma okula gitmeliyiz.
Diyerek onu geçiştirdim ne kadar söylediklerinden hoşlansamda utanıyom olum sonra kızarıncada alay ediyo hödükçüm.Neyse bir taksiye atlayıp uzun zamandır gitmediğimiz okula doğru yol aldık.Taksi durunca inip okula giriş yaptık ve sınıfa çıktık.Emir kısa yolculuğumuz sırasında bir açıklama beklediğini söyleyince Mina sonra anlatıcağını söylemiş Emir'de üzerine gitmemişti.Zaten er yada geç herşeyi öğrenecek.Sınıfa vardığımızda sıralara geçip oturduk.Sıkıcı sıkıcı dersler bu ne be biz yine iyi dayanıyoruz.Ölüm gibi geçen 6 dersin ardından öğle yemeği için kantine gittik.Bir masada yine Emir,Mina,Yağız ve ben oturuyoruz.Asrını sorucak olursanız neden Emir'den dayak yediğini Yağız ona bi güzel anlattı ve şimdi utancından aramıza katılamıyor.Yanlız kalmış garibim sevmek onun hatası değil kalbiyle alakalı bişey ama o bir tık ileriye gitti arkadaşına ihanet etti.Uzun düşüncelerim Emir'in sesiyle bölündü.
-Ee Mina seni dinliyorum.
*Şimdi bizim Rüzgar'la daha önceden aramızda geçen bazı olaylar var yani çok önceden tanışıyoruz.Birbirimize çok güvenir,birbirimizin herşeyini bilirdik.Bir süre sonra birbirimize karşı bişeyler hissetmeye başladık ama ilerisi olmadı çünkü aşk kadar büyütülücek bişey değildi bizimki.O beni geçen seneye kadar beklemiş bunuda Irmak'a söylemiş tabi.Neyse ne işte ya.Uzun zamandır görüşmüyoruz bütün bağlar koptu o gereksiz duyguda bi süre sonra yok oldu.
-Peki bugünkü davranışı neydi öyle hemen yapıştı falan ne lan o
*Ne biliyim Sude'nin yeni oyununun bi parçasıdır işte durduk yere bir anda nasıl çıkar ki Rüzgar tabii ki Sude yüzünden.
-Bak bu seferlikte sesimi çıkartmıyorum sırf Sude galip gelmesin aramız bozulmasın diye ama o çocuğa yapıcaklarıma karışmıycaksın.
*Tamam karışmam
İkisi arasındaki konuşmadan sonra birbirlerine sarıldırlar.Ve herkes yine mutlu ne kadar ilişkilerinde köstek olsada onların mutluluğuna engel olamazlar olamadılarda.Mina'lar mutlu bizde mutluyuz.Kantinden çıkıp son dersler için sınıfa çıktık.Bütün dersler bittiğinde Mina ile koridora çıktık ve yavaş yavaş ilerlemeye başladık tam o sırada arkadan gelen Yağız'ın sesi
-Irmak
diye bağırdı Mina ile aynı anda arkaya dönmüştük ki üzerimize doğru atılan yeşil boyalarla ne yapacağımızı şaşırdık.Bizim ikiz dingiller yine iş başında daha önce su savaşı yapmıştık gerçekten çok eğlenceliydi.Ama bu sefer biz silahsız kaldık.
*Lağnn napıyonuz siz
-Hiiiç biraz eğlence
*Nasıl eğlence lan bu şahsen ben hiç eğlenmiyorum
-Ama ben çok eğleniyorum sana yeşil çok yakışıyo
*Kes lan pislik
Yağız'a laf yetiştirmekten bayağı bi yeşilleşmiştim Allah'tan Mina benden akıllı çıktı o koşturuyor Emir'de peşinden koşturuyordu.Son turunu atan Mina yanıma gelince beraber yeşil azaptan kurtulmak amaçlı tuvalete kaçtık.Birbirimize bakıp gülmeye başladık çünkü o da bende birer kurbağaya dönmüştük.Tabi ben sabit durduğum için dahada yeşil olmuştum.Elimizi yüzümüzü yıkamıştık ki bizimkilerin kahkahalarını işittik çok eğlenmiş kamiller daha sonra Emir'in sesi kapının arkasından işitildi.
-Kızlaaar bi çıkında yüzünüzü görelim
*Hee sen ne kadann akıllısın öyle şebek
-Tamam tamam güzelce temizleninde bizim eve gidelim biraz takılırız film falan
*Okey hadi git sen
-Tamam
Mina ile Emir konuşurken ben bayağı bir temizlenmiştim.Mina'nın temizlenmesinede yardım ettikten sonra dışarı çıkabildik.Dışarı çıktık çıkmasınada az önceki kahkahalar atan dingillerden eser yok üstelik Yağız'la Emir'in kulaklarından tutmuş müdürümüzü görmeyi ikimizde beklemiyorduk.Yaptıkları pisliğin hesabını veriyorlardı.Müdür kısa bir konuşmanın ardından ceza olarak boya olan yerleri ve duvarları silmelerini söyleyip gitti.Tabii bizim film işi şu anlık yattı.Mina ile beraber erkeklere yardım ettik.Bir kaç saat sonra işimiz bitmişti sil sil bi hal olduk lan.Ammada bulaşmış.Yorgunluktan hepimizin dili dışarı düştüğü için bizde servisi kaçırdığımızdan dolayı hep beraber taksiyle dönmeye karar verdik.Sıra sıra evlere dağıldık.Odama çıkıp ilk iş üzerimi çıkardım ve kısa bir duş aldım.Kısa sürede duş meselesini bitirip üzerimi giyindikten sonra saçlarımı kuruttum ve koltuğuma oturup bugün olanları düşünmeye başladım.İlk başta huzurumuz yerinde olsada sonradan çıkan köstekgiller sayesinde neşe meşe kalmamıştı.Tabi sonra yine herşeyi rayına oturttuk.Erkeklerin hazırladığı hain oyun ne kadar tek taraflı olsada tabii ki karşılıksız kalmıyacak.Elbet onlarda karşılığını alıcak ama bizim planımız içinde Mina ile konuşmam lazım.Durmak yok meydan okuma devam ediyor.Kafamda çok güzel bir intikam oyunum var.Yine düşünceleeer yine ben.Gözlerimin kapanmak üzere olduğunu hissedip yatağıma kendimi attım ve bu günede gözlerimi kapattım.
Yorum ve bol voteler lütfen... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİÇ KUZEN
ChickLitBirbirlerini ilk gorduklerinde asik olan iki genc.Çocuk hem bencil hem cok kiskanctir ayrica birazda capkinlik vardir.Kiz bencil degildir fakat ondada birazda olsa kiskanclik kirintilari vardir.Bakalim bu iki gencin aralarina giren kizin pic kuzeniy...