Capitolul 1

5.8K 275 10
                                    

Era prima zi de scoala. Chiar nu voiam sa ma ridic din pat. In timp ce ma gandeam daca sa ma ridic s-au nu am auzit pasi greoi pe scari. Cred ca era Jack sau cum ii zic toti din haita Alpha. El mereu venea sa ma trezeasca pentru ca stia ca eu nu o sa ma dau jos din pat nici in ruptul capului. Alpha a intrat brusc in camera si ma tras jos, eu facand contact cu podeaua.

- O doamne Jack ce naiba? Chiar era nevoie sa ma tragi din pat?

- Trebuia pentru ca suntem in razboi si trebuie sa ne aparam haita!

- Poftim? Razboi?

- Da haita Silver ne-a luat prin surprindere. Deja iau ranit pe Axel si Max.

- O pana aici le-a fost nimeni nu se ia de prieteni mei si nici de haita!

- Nu! Tu nu iesi nicaieri! Tu te duci si stai sus in pod. Nu vreau sa patesti ceva. Si nici un dar,imbracate si stai ascunsa.

Nu am reusit sa-l opresc asa ca m-am imbracat si m-am ascuns in pod. Cat timp inspectam podul am auzit pasi pe scari. Nu cunosteam mirosul... Cred ca e cineva din haita Silver... Am luat o tigaie si m-am ascuns dupa usa. ( da era cam amuzant sa stai ascuns dupa usa si sa astepti ca cineva sa intre apoi sa-i tragi una cu tigaia in cap... dar chiar nu aveam nimic la inemana ) Am asteptat pana usa s-a deschis,am incercat sa-i trag una cu tigaia dar a indreptat un cutit spre gatul meu. Am inghitit in sec asteptand sa ma omoare dar totusi nu a facut-o... Statea si se holba la mine parca era o statuie. Am strans tigaia in mana si iam tras una in cap. Am coborat repede pe scari cand cutitul mi-a intrat in picior facandu-ma sa ma rostogolec ca o minge pana jos lovindu-ma de podea. In momentul acela ma prins de o mana, ma ridicat si mi-a pus cutitul la gat. Ma împins afara uitandu-se la ceilalti.

- OPRITIVA! AVEM CEA CE NE TRBUIE!

Atunci toata lumea si-a indreptat privirea spre mine iar Jack si restul haitei au incremenit cand m-au vazut. Jack a incercat sa-l loveasca pe baiat dar alti lupi au venit si l-au trantit la pamant. Atunci baiatul ma intors privinduma in ochi. Ochii lui s-au facut mov ca si ai mei. Era ciudat pentru ca Jack era sufletul meu pereche nu el... Nici macar nu-l cunosteam. Stiam doar ca si el este Alpha-ul haitei Silver și ca îl cheama Eric. Avea parul roscat,ochii verzi si era cu un cap mai mare decat mine. Cred ca avea 17 ani iar eu aveam 16 ani. Jack cand a vazut ce se intampla a strigat cat a putut el de tare. Eu inca il priveam pe Eric fara sa ma misc. Atunci Eric mi-a pus mana la nas iar eu am lesinat instant. Eric ma prins ma pus incet pe iarba pufoasa s-a transformat in lupul lui alb ( un lup destul de rar,eu nu stiam inca ce lup am pentru ca nu ma transformasem ) ma tras de bluza si ma urcat pe spatele lui. Eu aveam ochii deschisi si puteam s vad totul dar nu ma puteam misca si nici nu puteam vorbi. Jack s-a zbatut si ia dat jos pe lupii cenusi de pe el. A alergat catre mine dar alti lupi au sarit pe el. Ochii mei inca erau mov... ma uitam la Jack parca cu ura dar nu stiu de ce... Parca simteam ca in tot acest timp el ma mintit cu sufletul pereche adica cum sa ai doua suflete pereche?? Si cand eram cu Jack ochii nostri erau rosii si eu stiam ca trebuie sa fie mov. In tot acest timp el ma mintit! Ma uitam inca la el cum ne indepartam cu viteza de el si incet incet ochii mei se inchideau.

Am simtit ceva moale sub mine si o mana calda pe umarul meu. Mi-am deschis ochii incet si l-am vazut pe Eric cum se uita la mine.

- Buna Maya.

- Buna... Ce s-a intamplat? Nu-mi mai amintesc nimic...

- Asa zisul tau suflet pereche defapt te-a mintit in tot acest timp... Nu vreau sa te intristez dar el te-a mintit el nu este sufletul tau pereche. Eu sunt acela. Atunci cand ne-am intalnit si ochii ni s-au facut mov,nu ai simtit ceva intre noi?

- Ba am simtit. Am simtit ca defapt totul a fost o minciuna! Tot ce mi-a zis Jack era o minciuna dar intr-un final ai aparut tu si asta ma face fericita acum.

- Ma bucur sa aud asta si stiu ca inca nu te-ai transformat dar in noaptea asta va fi luna plina si te vei transforma intr-o lupoaica puternica,desteapta si frumoasa. Acum tot ce conteaza este ca tu sa fi bine si sa fi aici cu mine.

Am simtit cum bataile inimii accelerau cu cât îl ascultam mai mult si peste cateva secunde Eric ma sarutat. Ma sarutat destul de lent dar a fost asa de... nici nu am cuvinte sa spun cum ma simteam. Atunci Eric si-a desprins buzele de ale mele si a chemat-o pe Anna. Anna era sora lui. Era inalta subtirica cu ochi caprui si parul brunet. A venit luanduma de mana. Am coborat pe scari pana in bucatarie. Acolo erau toti din haita. Toti se uitau la mine si zambeau. Le-am zambit si eu cand Anna ma tras din nou... Ne-am indreptat spre masina.

- Haide urca mergem la cumparaturi!

Am urcat si in 15 minute am ajuns in fata unui magazin imens. Cred ca Anna ma pus sa probez 9 bluze,5 perechi de pantaloni apoi mia dat 3 perechi de tenesti trimitandu-ma in cabina de proba. Le-am probat pe toate. Imi placeau toate. Anna mi le-a cumparat pe toate apoi si-a luat si ea 4 tricouri. Dupa ce am plecat de acolo Anna a mai cumparat 2 cutii care erau pline cu farduri,rujuri si parfumuri. Dupa ce am terminat am plecat spre casa. Nici nu-mi dadusem seama cand a trecut timpul. Era deja seara. Am ajuns in casa toti ne asteptau. Eric a venit si-a pus mana dupa soldurile mele si am urcat in camera. Dupa ce m-am schimbat m-am pus in pat langa Eric. Am adormit imediat,eram extenuata la cat m-am plimbat cu Anna prin magazinele alea.

Becoming ALPHA {Luna Suprema} Vol IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum