Max sau Eric...?

3.2K 177 10
                                    

Am deschis ochii foarte repede m-am uitat in stanga si in dreapta vazand ca sunt in spitalul special pentru lupi. M-am deconecat de la aparate dandu-ma repede jos din pat chiar daca abea daca reuseam sa ma tin pe picioare iar pente 2 minute aparatele alea au scos un sunet ingrozitor! Ma zgaria pe creier! M-am ghemuit si am inceput si eu sa tip. In salon au intrat 5 doctor care incercau sa ma calmeze. Dar fara noroc eu tipam intruna. Un doctor mi-a ridicat capul apoi iam vazut pe cei din haita cum erau tinuti la usa de alti doctori sa nu intre. Eram in fund pe jos unde doi doctori ma tineau de maini iar unul incerca sa-mi faca o injectie. M-am zbatut asa de tare incat iam tras una doctorului si asa iam spart nasul. Nu stiam ce era cu mine tipam intruna. Mi-am ridicat capul a doua oara si am vazut cum cei din haita erau indpartati si tot mai multi doctori intrau in salon. Intr-un final m-am oprit din tipat dar parca eram nebuna incepeam sa marai. Am alergat spre usa si am daramato. Eram in forma de lup. Dar totul era aa de ciudat nu mai aveam lup alb acum blana mea era de un albastru inchis cu negru iar ochii mei erau albi. Eric si Max au incercat sa ma prinda dar nu au reusit. Am inceput sa alerg pe scari dupa care am iesit din spital. Am alergat spre padure si in doua secunde am disparut. Dupa ce am disparut nimeni nu mai puteam sa-mi gaseasca mirosul si nici Eric nu ma mai putea contacta. Aveam bariera pusa, asta inseamna ca nu puteam sa fiu contactata si toate mesagele se duceau in casuta vocala.

- Max unde este? Trebuie so gasim! Trebuie!

- Eric calmeazate! O so gasim.

- Nu pot sa ma calmez! Adica tu ai vazut ce criza a facut in spital? Ce s-a intamplat cu ea?

- E vina mea!

- Ce tot vorbesti acolo Max? Nu e vina ta!

- Eric e vina mea! Eu am adus-o in starea asta! Ce prieten mai sunt si eu! Sunt un imbecil! O sa merg si o so caut pana o gasesc. NU o sa ma opresc pana nu o gasesc!

- Max nu pleci nicaieri tu trebuie sa stai aici! Ma duc eu so caut.

- Scuza-ma Eric dar stiu mai multe despre ea si cred ca stiu unde ar putea sa fie... E un loc pe care doar eu si ea il stim. Un loc magic! Dar eu cum nu mai am abilitatea de viteza asa de buna o sa dureze destul de mult pana ajung acolo...

- Lasama sa vin cu tine!

- Nu poti! Credema. Lasama sa ma ocup singur de ea. Stiu cum so aduc acasa credema! Haita are nevoie de tine aici!

- Bine... Dute... dar sa ma contactezi cand o gasesti bine?

- Desigur Eric.

== Dupa 4 luni ==

In gandul lui Max: Ugh au trecut 4 lupi si eu inca nu am gasito... Parca a disparut de pe fata pamantului.

UNDE ESTI TU MAYA?

UNDE? UNDE?

Max...

- Cine ma strigat?

Max...

- Maya?

- Da Max eu sunt!

- Maya unde esti> Ce s-a intamplat cu tine? Ai disparut de 4 luni!

- Max stiu ca nu a fost foarte placut ce ati vazut atunci la spital dar am descoperit ca am puteri! Am puterile Lunii !

- Tu vorbesti serios? Unde esti?

- Sunt aici sus in copac.

- Nu te vad prea bine. Coboara jos.

Am cobort jos si a ramas cu gura cascata. Aveam niste ochi de un alb intens, parul meu era de un roscat inchis iar varfurile erau cu alb.

Becoming ALPHA {Luna Suprema} Vol IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum