Baiatul din poza este Max :)
In sfarsit am ajuns la Jessie. Am batut la usa si un baiat inalt cu ochii verzi cu parul negru si cret ne-a deschis usa. Am stat un pic pe ganduri apoi mi-am dat seama cine era. Era Kai.
- Maya? Esti chiar tu?
- Kai!
Am lasat geanta jos din mana si l-am luat in brate aproape darmandul.
- O doamne Maya esti chiar tu! Nu te-am mai vazut de mult! Mi-ai lipsit pustoaico.
- Si tu mi-ai lipsit Kai. A el este Max este sufletul meu pereche. Adica sper...
- Buna Max. Cum adica speri?
- Pai s-au intamplat multe. O sa-ti povestesc inauntru.
Am intrat inautru. Era o casa destul de stilata. In mijlocul livingului era o canapea mare alba cu o masuta in fata si o plasma imensa. Mobila era de un maro deschis iar pereti erau albi. Ne-am asezat pe canapea si am inceput sai povestesc ce s-a intamplat pana acum.
- Ohh doamne Maya!
- Kai,unde e Jessie trebuie sa vorbim cu ea.
- Nu este aici vine abea peste 2 saptamani. E plecata sa se intalneasca cu o haita si e in alta tara intalnirea.
- Nu putem astepta 2 saptamani!.
- Poate te pot ajuta eu. Spunemi de ce ai nevoie.
- Pai stii casa parintilor mei? Am niste bani si as vrea so repart si sa-mi fac haita mea iar Alpha-ul va fi Max.
- A da imi aduc aminte in biroul tatalui tau sunt niste hartii cu numere de telefon ale varcolacilor si am inteles ca sunt destul de puternici.
- Stiu si crezi ca ne poti ajuta?
- Desigur ca pot o sai rog pe cei din haita sa ne ajute.
- Mersi Kai.
Iam adunat pe toti din haita si au fost cu toti deacord sa ne ajute. Am mers catre casa si am inceput sa lucram. Am reparat acoperisul,am vopsit casa si am reparat cele doua balcoane. Dupa ce am terminat cu exteriorul am lucrat la interirul casei. Am varuit peretii in culori deschise apoi am schimbat parchetul si ferestrele. Dupa ce am terminat era deja ora 11:55 am hotarat sa dormim la Kai in noaptea asta pentru ca noi inca nu aveam mobila si paturi. Noaptea atrecut foarte repede. Deja era dimineata. Eu m-am dus am facut un dus si m-am schimbat. Mi-am luat niste pantaloni scurti albi un tricou albastru cu o luna pe el niste tenesi negri si un hanorac negru peste. Am iesit din camera incet ca sa nul trezesc pe Max si totusi cand am ajuns jos am observat ca nimeni nu era treaz. Am mancat un bol de lapte cu cereale mi-am luat skatebordul si am iesit pe usa indreptandu-ma spre oras. Dupa ce am mers vro 15 minute m-am oprit in fata unui magazin. Am intrat si am vorbit cu un baiat care mia arata niste mobila si cateva paturi. Iam aratat pe care vreau sa le cumpar si iam zis sa le livreze maine la ora 15:30.
Am iesit din magazin si m-am indreptat spre casa. Am auzit tipete si urlete din casa. Am intrat repede sa vad ce se intampla si Eliot cu Anna se certau pe o bucata de pizza? Pe bune? Ce stupid.
- Oh da? No pai gusta din placinta asta!
Anna a aruncat placinta spre Eliot dar el s-a ferit asa ca eu am fost nimerita direct in fata. Toata fata mea era mov.
- Uite ce ai facut Anna!
- EU? Tu mai provocat!!
- Ia uzi la ea! Cica eu te-am provocat!
Am tipat la ei dar nu au incetat. Am luat o farfurie cu piure si am aruncato spre Anna. Am nimerito fix in fata.
- Maya! O pana aici tia fost!
Ana a aruncat spre mine o farfurie cu prajitura dar m-am frit asa ca la lovit pe Eliot. Eliot s-a enervat si a inceput si el sa arunce in noi. Tipam ca descreerati uni la alti. Cred ca ne auzeau si haita vecina.
- Ce naiba se intampla aici?
Noi nu lam auzit pe Kai si Anna a aruncat cu friptura si la lovit pe Kai. Cand lam vazut am incremenit cu toti. Ceilalti din haita si Max au coborat sa vada ce se intampla. Ne-au vazut plini de mancare pe haine si pe fata si se uitau cu ochii mari la noi.
- CE NAIBA VA APUCAT?
- Maya ce naiba ai? Tu nu aruncai cu mancare.
- Dar Anna a vrut sal loveasca pe Eliot cu placinta si ma nimerit pe mine. Am tipat la ei sa incetez dar nu au facuto. Asa ca am aruncat in Anna. Si apoi a inceput si Eliot si asa s-a intamplat...
- Toti trei afara din casa acum! Si sa asteptati acolo.
Am iesit toti trei si am asteptat in fata casei. Max si restul ne priveau pe geam. Ei nu aveau voie sa iasa din casa. Ne-am intors privirile si lam vazut pe Kai cu un furtun imens in mana. Eu cu Anna neam ascuns in spatele lui Eliot. Kai a dat drumu la apa si la lovit pe Eliot. Eliot incerca sa o scoata pe Anna in fata dar nu prea a reusit. Eliot ma bagat pe mine in fata apoi eu am bagato pe Anna in fata. Dupa 10 minute a inchis si apa. Chiar daca apa era destul de rece era fain ca era vara.
- Daca va mai prind ca aruncati cu mancare...
- Nu mai aruncam.
Am intrat in casa si toti se prapadeau de ras. Pna si Max era pe jos. Toti trei am marait puternic la ei si s-au oprit. Max a vrut sa ma prinda de mana dar am marait. S-a dat un pas in spate si sa uitat confuz la mine. Eliot ma luat pe mine de mana si eu pe Anna apoi am urcat sus la Eliot. Am inchis usa si am inceput sa dam muzica la maxim. Eliot nea at la fiecare cate un prosop sa ne stergem pe par. Dupa ce ne-am uscat cat de cat am iesit pe balcon si ne-am asezat pe trei scaune la soare. Eu si cu Anna stateam pe telefon iar Eliot se juca pe tableta. Seara venise foarte repede. Lam lasat pe Eliot iar noi ne-am dus in camerele noastre. Am intrat in camera si am vazut ca Max era la dus asa ca eu m-am schimbat in pijamalele cu micky mouse si m-am dus la geam. Eram asa de concentrata ca nici nu lam auzit pe Max iesind din dus. Peste cateva minute am simtit o mana calda pe umarul meu. M-am intors si lam vazut pe Max cum imi zambeste... S-a apropiat din ce ince mai mult pana buzele ni s-au lipit intr-un sărut. A fost asa de dragut.
CITEȘTI
Becoming ALPHA {Luna Suprema} Vol I
WerewolfBecoming ALPHA {Luna Suprema} Este despre cum fata descopera ca sufletul ei pereche a mintit-o in totalitatae.... Dar totusi cand cele doua haite se vor lupta, ea va fi dusa in haita ei oficiala si acolo isi va intalnii si sufletul pereche.... Sper...