Kanlı aya son bir gün vardı silahlar hazırlanmış mermiler konmuş herkez erkenden yatagına girmiş dinç kalmayı bekliyordu fakat en ufak bir planımız yoktu vampirlerin tarafında mı olucaktık yoksa kurt adam ların tarafında mı bunu gerçekten bilmiyoduk ; sabah erken saate kalkmış silahlanmış beklerken aldıgımız bir kararla daha çok insanlara benzeye vampirlerden olucaktık bir kaç saat bkledikten sonra karşıdan çok hızlı bir şekilde bir şeyin geldigini gördük bunlar vampirlerdi ne o bukadar erken mi geliceklerdi yoksa; vampirler saldırıcakmış casına geldiler kapıdan geçemeyince önünde durdular sanki misafirlerimiz miş gibi kapıyı açtık içeriye aldık onların reisine onlardan oldugumuz söyleyerek gönüllerinde çoktan taht kurmuştuk bile çok fazla kişilerdi ben diyim 500 siz bişi demeyin çünkü görücek kadar yaşamadınız .
yavaş yavaş gün ağarıyor vampirler hala soğuk kanlılıgını koruyorlardı kurtlar hala çıkmamışlardı ortaya aylaklar ise bir kez bile görünmemişlerdi bugün çok acaip bir gündü bu gün fakat hepimiz hazır elimiz tetikte.
saatler geçmiş kurtların evrim geçirip büyüme ve güçlenme saati gelmişti kanlı ay tepeye yükseldiğinde herbirimizin gözlerinde derin bir korku yükselirken karşımda oturmuş daşşaklı daşşaklı prosunu pöpürdeten ( içen ) vampir gittikçe sinirlerimi bozmaya başladı fakat elden ne gelir benim isterse boynumu bir çırpıda kırıcak özellige saipti elimden tek gelen şey dişimi sıkıp biraz daha beklemek olmuştu bir süre geçtikten sonra vampir lider bir kaç cümle söylemek istedi ve ayağı kalktı sonra hiçbir şey söylemeden geri yerine oturdu bu çok saçma bir harekett oldugunu biliyorduk fakat hiç bir şey söylemeden durduk 2 dk sonra başka biri ayağı kalkarak
- bıktım böyle boş boş beklemekten biz hızlıyız bizim saldırmamız gerekirken ödlek bir tavuk gibi neden saklanıyoruz
dedi fakat tam yerine oturucakken bi anda boynundan içeriye bir ok girdi hepimizin gözleri fal taşı gibi olmuş menzilin ötesinde ki kurt sürülerine baka kalmıştık fakat bu oku yollayan onlar deildi '' elfler '' die bağırdı lider hepimiz korkmuştuk çünkü elfler hem hızlılardır hemde yeterince yırtıcı hayvanlar daha doğrusu insan artık her neyse onları size biraz anlatayım
Elfler ; onlar ufak minicik sevimli yaratıklardır fakat sana yaklaşana kadar bir anda dişlerini çıkarıp saldırır buda onları yeterince tehlikeli yapar ve bir özellik daha göz göze geldiğiniz zaman size her ne isterse yaptırabilir.
elfler dağların ordaki ormanlık araziden ok fırlatırken menzilimize girmiş bekliyorduk çünkü son kozumuzu daha oynamamıştık daha doğrusu bundan bizim haberimiz yoktu vampirler zeki canlılardır ve dracula onların asıl liderleridir , dracula korkulması gereken en büyük canlıdır o hayvanlarla konuşur ölüleri diriltir ve herşeyden güçlü kuvvetlidir dracula bir ejderha üzerine gelerek yanımızda bir tablo gibi dikildi bu duruş yeterince korkutucu deilmiş gibi ejderha bi anda küçük bir serçeye dönüştü bu nasıl bir büyüydü korkmuştum hatta derya abisi carlosun kucagına zıplamış gözlerini sıkıca yummuştu fazla korkmuş gözüküyordu neyse kurtlar git gide çoğalıyordu fakat dracula savaşa katılmıyacaktı elfler draculayı görünce çil yavrusu gibi dağıldılar ve hemen arkasından draculada serçesini bir el hareketi ile ejderhaya çevirerek uçup gitti savaşa katılmamasına rağmen bir elf ordusunu püskürtmüş gururla gidiyordu biz kaleden çıkmadan kuleden bağıra çağıra ateş ediyor vampirler hızla kurtlara doğru koşuyordu lider en önde uçarmışcasına koşuyordu kurtlarda harekete geçtiler onlarda koşmaya başladılar fakat bizim artık işimiz bitmişti çünkü vampirlerle kurtlar artık iç içe savaşırken herhangi gibi bir vampiri vurma şansımız vardı bu neden le biz ateşi kestik gece boyunca gözükmeyen cenk elinde bir sniper la tepeden bir ıslık çalmış gözleri üstüne dikmişti bir hamle ile mermisini çekmiş nişan almıştı bir atış yaptı herkez nefesini tutmuş merminin gidişine bakıyordu mermi havada süzülerek bir kurtun alnının çatına girmişti bu bizi daha güvenlir yapıyordu kurtlar fazla kişiydi herkeze saldırıyor du vampirler boş durmuyor birine vurup dierine geçiyorlardı gerçekten çok hızlılardı gözlerimizle bile takip edemiyorduk fakat bi anda vampir lider geriiiii die bağırmıştı vampirler nedense hızlıca koşmuyor yavaş yavaş geri çekiliyordu kurtlar daha çok üstlerine bindiklerinde bi anda vampirlerden iki birim sağdan ve soldan etraflarından koşmaya başlamış ormanlardan daha fazla vampir çıkmış bir anda nasıl oldu anlaşılmadan '' kurt kapanı '' taktigi ile kurtların etrafı sarılmıştı kanlı ay tam tepede fakat gece boyunca ışıktan başka gözüken bir şey yoktu sadece ışıkları çünkü bir bulut onu kapatmıştı buda kurtların tam gücüne ulaşmasını engelliyordu tam vampirlerin saldırcakları sıra kanlı ayın önündeki o ulu bulut kalkıyor bütün kurtlar yere seriliyor inleme şeklinde bağırıyorlardı bu sırada gerçekten altıma kaçırıcak gibi olmuştum kurtlardan biri ayağı kalktı ve gerçekten çok büyüktü ve çokta güçlü bir uluduki taaa karşı ki dağlardan duyulucak bir sesle bu onların savaş ulumasıydı bütün kurtlar o kadar büyümüş ayağıya kalmışlardı yapıcak artık tek bir şey vardı ki oda dua etmek fakat hala vampirler soğuk kanlılıkla bakıyor ve gülüyorlardı çünkü onlar bu bulut sayesinde kurltulmuş vakit çok cabuk geçmişti onları oyalamk için son bir saat vardı bu saat onlara asırlar gibi gelicekti fakat elden birşey gelmez kurtlar saldıramıyor çünkü etrafları salırmış bir vaziyettelerdi cenk yukarıdan mermisini hazırlamış nişan bile almış hazır bekliyordu aşşağıdan korkusuz vampir lider bir bağırdı ki kulaklarım inledi ve aynı anda savaş saldırısı başlamış vampirler koşuyor kurtlar dişlerini sıkmış bekliyorlar gözlerimi kapamış sadece sesleri duyuyordum bir an gözlerimi bir açtım ki kıran kırana geçen bir savaş kurtlar savaşmayı bırakmıyordu vampirler ise hızlarını kullanarak vur kaç yapıyor hiç durmuyolardı bir anda kurtlardan biri dişine bir vampir takmış tı bu onların neşe kaynağı olan o ufak tefek vampir bi anda kanlar içinde kurt yemi olmuş tu bunu görerek bütün vampirler durmuş izliyor kaşları çatıyordu elinde pro olan o soğuk kanlı vampir prosunu dilinde söndürerek çığlık attı çünkü bu onun oğluydu vampirler ise o renkli renkli gözlü vampirlerin hepsinin bir anda gözleri ateş gibi kan gibi kıp kırmızı olmuş baba vampirin ise gözleri sip siyah zif karanlık bir çukur gibiydi vampirler öyle bir saldırdılar ki hiç kaçmadan saldırıyor herkezi parçalıyorlar kurtlar git gide zayıf düşüyor kanlı ay inmeye başlıyordu artık zafer çanları çalmaya başlayabilir çünkü artık kazanmış tık son bir kurt kalmış herkez ona aç bir kurt gibi bakıyor bu gerçekten çok komik saldırdılar ve vahşice yiyorlardı bu onların kan hevesini durdurabilecekmi gerçekten şüpheliyim neyse kurt tan geriye sadece kemikleri kaldıgında durmuş bir anda hepsi bir yöne doğru koşmaya başlamıştı nereye gidiyorlar en ufak bir bilgimiz yok cenk yukarıdan herşeyi görüyor karşıki dağlara kurt yuvasına koşuyorlardı orda ne yapıcaklardı yoksa suçsuz o küçük canlıları mı yiyiceklerdi ? bu sorumun cevabını yarın kaleden ( ceza evinden ) çıktıgımızda anlicaktik çünkü bu gün dışarısı çok korkutucu bir şekilde karanlık ve tehlikeliydi yatağıma dönüp bir kaç kadeh bir şey içmek en güzel fikirdi ...