one

1.9K 116 37
                                    

ალკოჰოლის მძაფრი სუნი, სიგარეტის კვამლი, ნარკოტიკის მიღებისგან, კაიფში მყოფი მამაკაცები, ჩქარი მუსიკა, მოცეკვავე ახალგაზრდები, სტრიპტიზიორები, დიჯეი და ბარმენი.
ამ ფონზე კი არავის ესმოდა, საპირფარეშოში, ნიჟარაზე გადაწვენილი გოგონას გამაყრუებელი კვნესა.

- ასე ძუკნავ, იკვნესე, - შავთმიანი ხვნეშას აყოლებდა ამ სიტყვებს, თან მის თმებში აეხლართა თითები, ცალ ხელს უკანალზე უჭერდა, ხანაც ურტყამდა და უწითლებდა.

სიამოვნებისგან თვალები მიენაბა, უფრო ღრმა და მომთხოვნ ბიძგებს აკეთებდა მასში, სარკეში წამიერად შეიხედა და თვალებგაფართოებული უცნობი სხეული შეამჩნია, რომელიც ძლივს იდგა მყარად ფეხზე და სახელურზე ხელს უჭერდა.
შავთმიანმა ტუჩის კუთხე ჩატეხა.
ვნებიანად იკბინა ქვედა ბაგეზე, თან თვალს არ აშორებდა, მის უკან მდგომს, სარკეში მომზირალს.
წაბლისფერთმიანს ყავისფერი ტოპი ეცვა, შავი შორტი ბარძაყებს უკვეთდა, ღრმად სუნთქავდა და გონს მოსვლის შემდეგ, სწრაფად მოსწყდა ადგილს.

- ჯიმინ, წავედით, აღარ მინდა აქ. - მეგობარს მაჯაში ჩაავლო ხელი, რომელიც უკვე კარგად შემთვრალი იყო, თან ვიღაც ბიჭს ეცეკვებოდა. გარეთ გაიყვანა და გარემო მოათვალიერა, რატომღაც შეშინებული გახლდათ ბიჭი.

- რა დაგემართა? - სლოკინით წარმოთქვა ქერათმიანმა, - რატომ გამოვედით?

- უნდა წავიდეთ. - მძიმედ ყლაპავს ნერწყვს. ისევ ავლებს ხელს წასაყვანად, თუმცა ჯიმინი აჩერებს.

- არ მინდა, - თავს გაბრაზებული აქნევს. - მე აქ ვრჩები! - კლუბის შესასვლელისკენ ბარბაცით მიიწევს, ჯონგუკი თვალებს იქამდე აყოლებს, სანამ არ უჩინარდება.

- ჯანდაბა! - მწარედ იკურთხება და ნაზად ისვამს თმაზე ხელს.
ფიქრებმა გაიტაცეს და სცენა, რომელიც რამდენიმე წუთის წინ ნახა, არ შორდებოდა გონებიდან.
თავი გააქნია და ჩქარი ნაბიჯებით დაუყვა ქუჩას.

Do Not Judge Me Because Of Love You || TaekookDonde viven las historias. Descúbrelo ahora