five

889 83 13
                                    

კოცნის სესია ლიფტიდან, ოთახში შესვლამდე გაგრძელდა. კედელთან ატუზული, მამაკაცის მკლავებში მოქცეული ბიჭი, რომელიც ურცხვ კვნესას არ იშურებდა მისთვის. თეჰიონის მკლავები ნაზად დაცურავდნენ, აწ უკვე შიშველი უმცროსის სხეულზე.
ტუჩებს ჭიპის გარშემო ახებდა, სველ კოცნებს უტოვებდა მასზედ და დაიფიცებდა, რომ ამაზე გემრიელი არაფერი ჰქონდა გასინჯული.
ეს ღამე მისთვის დაუვიწყარი უნდა ყოფილიყო.

- თ-თეჰიონ..

ჩურჩულთან ერთად ღრმად ამოიხვნეშა ჯონგუკმა, როდესაც კიმის ენა მისი ორგანოს გარშემო დაცურავდნენ. გრძნობდა, როგორ უჭერდა უფროსი დუნდულებზე, ტუჩს მწარედ კბენდა.

- გისმენ ჯეონ..

თავი ამოსწია და ქვემოდან აჰხედა, თმაარეულ, ლოყებაწითლებულ და ტუჩებდასიებულ ბიჭს, რომელსაც ბაგეები შეეხსნა და ღრმად სუნთქავდა.

- გთხოვ, მჭირდები და ნუ მაწვალებ! უბრალოდ გააკეთე ეს დედააფეთქებული!

- ჯანდაბა!

თეჰიონი ერთი ხელის მოსმით, უხეშად აგდებს საწოლზე აღგზნებულ ჯეონს.
მზერას არ აცილებს.

პერანგის ღილებს სწრაფად იხსნის, უფრო სწორი იქნება ერთიანად იგლეჯს, გახდილს, სადღაც კუთხეში იქნევს.
თავის თავს აგინებს გონებაში, რომ ახლა შიშველი არ არის..
ამდენი დრო ხომ არ დაჭირდებოდა არა?

მთლიანად შიშველი უახლოვდება ბიჭს.
ყელში ურგავს თავს და ვნებიანი კოცნებით ავსებს.

- ჯანდაბა! ძალიან ტკბილი ხარ..

კოცნებით ზემოთ მოიწევს.
ტუჩებს უკოცნის.
ხან კბენს, ხანაც უწოვს და ისევ კბენს.

ჯონგუკი თმებში უცურებს თითებს და აღარაფერზე ფიქრობს. ყველაფრის უფლებას აძლევს მამაკაცს.
ეს შეხებები, ჭკუას აკარგვინებს.

თეჰიონი საწოლზე მუხლებით დგება.

ჯეონი ხვდება, რაც უნდა გააკეთოს. პენისს პირში ითავსებს, წოვს, ოდნავ კბენს კიდეც და როდესაც უცოდველი თვალებით ქვემოდან აჰხედავს ხოლმე კიმს, რომელსაც სიამოვნებისგან თავი უკან აქვს გადაწეული, ეღიმება.
ეროტიულ სახეს სძენს ამ სცენას.
უფრო ნელი ტემპი.
უფრო ღრმად უმცროსისს პირში.
და ბოლოს ბიჭის ყელში ჩაღვრილი თბილი სითხე.

თეჰიონი უხეშად უკოცნის ბაგეებს.
ლუბრიკანტს პენისზე ისხამს, რომ ოდნავ უმტკივნეულო პროცესი გახდეს უმცროსისთვის.
წელზე ხელებს ხვევს.
სხეულს ზემოთ სწევს.
კალთაში ისვამს, უფროსწორად, პენისზე ისვამს, ნელა და ღრმად.
ჯონგუკს ხმამაღალი კვნესა სცდება ბაგეებიდან, თავს უკან აგდებს და ძარღვები ეჭიმება.
თეჰიონი ყელში კოცნის.

ჯეონი თეძოებს არხევს.
ფრთხილად და რიტმულად..

მამაკაცი ხელებით იჭერს მის გაოფლილ სახეს.

- თვალებში შემომხედე..

ცრემლიან თვალებს კოცნებით უშრობს..

წაბლისფერთმიანი გაჭირვებით ახელს თვალებს და ხედავს, კიმსაც როგორ ასწითლებია თვალები..

- ჩემი ხარ..

ჩურჩულებს..

- არავის მივცემ უფლებას შეგეხოს..

- ა-ახლოს ვარ..

მხრებზე თითებს აწყობს ჯონგუკი და ფრჩხილებს კანში არჭობს..

რამდენიმე ღრმად ბიძგი..

ორივე კულმინაციას აღწევს..

- მიყვარხარ, - თეჰიონი მის ყელში თავჩარგული ჩურჩულებს, თუმცა ვერანაირ პასუხს ვერ იღებს უმცროსისგან..

ის დუმს..

___________________________________
მაპატიეთ ამ პატარა თავისთვის💜

Do Not Judge Me Because Of Love You || TaekookDonde viven las historias. Descúbrelo ahora