Bölüm 2/1:Pamir&Balo

116 1 0
                                    

Bölüm Şarkısı:Imagine Dragons-Gold
Medyada ki resimler temsilidir:)))
İyi Okumalar!!!

Beş Gün Sonra

Öğle molasında yine aynı kafedeydim.İşe başlayalı beş gün oldu ama hala çöpçüyüm.Bunu şimdiden dememeliyim ama işimden bıktım.Daha doğrusu şimdiden dettiriyolar diyelim.Basket oynayan çokcuklardan bıkmıştım.Her gün azardan,alaydan,küçümsemmemden bıkmıştım.Bu kadar komik olan neydi anlamıyorum.Çöp toplamak sanki benim isteğim ben baba parası yemiyorum ki...

Gözlerimin dolduğunu hissedebiliyordum,göz yaşlarım akmak için benle inatlaşıyorlardı.O an kimseyi görmüyorlardı.Etraf sessizdi,soğuktu.Beynimde sadece düşüncelerim vardı,geçmişten düşünceler.Annemle babamın bizi terk etmesi vardı.Kaybolmuş bir yelkenli vardı ufka tam ulaşçakken dibe doğru batan yelkenli.İçinde de ben vardım.Ben ve güneşi bile ört pas eden karanlığım.

Göz yaşlarım sonucuna ulaşmış ve bir bir dökülüyorlardı.

Derin bir nefes aldım ve elimin tersiyle yere düşmelerini izin vermeden hepsini sildim.Buraya asıl gelme amacımı hatırladım ve başımı kendimden emin bir şekilde yukarı kaldırdım.Kimsenin umrunda değildim.Bu iyiydi.En azından böyle bir zaman için diye içimden geçirdikten sonra işe geri dönmeye karar verdim.Çantamıda alıp işe doğru yol aldım.

####

Öğleden sonraki işim gayet kolay bitmişti neden çünkü o çocuklar yoktu.Şimdilik mutluydum şef yaptığım işi beğenmişti.Diğerlerini de öyle.Ve yarın farklı bir işe geçecekmişiz bu da iyi haberdi.

Maaşım yattığı için artık zenginim.Tamam şakaydı hala fakirim.Sadece eskisinden daha az fakirim.

Fakirim ama gururum var!! Diye bağırdı iç sesim.Kafa sallayark güldüm ve taksinin gelmesini bekledim.

###

Soğuktan donmuş ellerimle anahtarı deliğe soktum.Rüzgar sabahçı olduğu için evdeydi.Koşturarak yanıma geldi ve günün nasıl geçti sorusunu yüzüne takındı.

Gülerek saçlarını okşadım.'

'Güzel geçti' diyerek karşılık verdim yüz ifadesine.

Akşam yemeğini hazırlamak için mutfağa geçtim.Güzel bir omlet yamayabilirdim ama pilavıma laf dedirtmezdim.Sabahtan ıslattığım pirinçleri süzgeçle süzerek tencereye koydum ve pişmesini bekledim.Tabi et suyunu atmayı da unutmadım.Pilav bir yandan pişerken salatalık yapmak için buz dolabına doğru yöneldim.Rastgele salatalık,marul ve havuç çıkarak hepsini kesmeye başladım.Bir an eskiye döndüm.Annemler bizi terk ettiklerinde hiç bir şey yapamıyordum.Şimdi usta oldum.Bu da olaylara iyi yönden bakmaktı heralde.

Pilav pişmiş, tabaklara koyuyordum.O sırada Rüzgar da yanıma gelmişti bir an önce yemeği düşünüyordu heralde.

####

Yine aynı sabaha uyanmış yine otobüsün aynı köşesindeydim.Yine aynı düşüncelerim benleydi.Hayatım hep aynıydı.Farklı olan yoktu.En azından bugün değişebilir.Değişecekti de.

Çok klasik oldu bu ya.Bana göre değil.

Otobüsten indiğimde ilk günkü gibi heycanlıydım çünkü yeni bir iş beni bekliyordu.Bu sefer daha iyi bir iş istiyordum.Çöpçülükten daha iyi.

Şirkete geldiğimde basketçi çocuklar yoktu.Bu iyiydi.Koşturarak şirketin kapısından içeri girdim.Nereye gitçeğimi bildiğim için sekretere muhattap olmadan direk asansöre yöneldim.

Kahretsin doluydu.Bir kaç dakika bekledim ama gelceği yoktu.Bende göz devirerek merdivenlerden çıktım.Gerçektende az ama büyük merdivenler insanı yoruyordu.Beşinci kata çıkarken duyduğum sesler beni ürkütmüştü.Kavga vardı heralde.

Siyah KutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin