Bölüm 3:Mahsur Kalmak

77 1 0
                                    

'Teklifinizi kabul ediyorum' Bu cümle sonrası neler yaşıycam hiç bilmiyorum.Tek bildiğim korktuğum başıma gelcek; ezilcem,dışlanıcam ve tabiki de alay konusu olucam.Artık korkuyordum.Yaptığım her hata bana pahalıya patlıycaktı.

'Güzel.Tam olarak görevini söyleyeyim.Şimdi aşağı inip Pamir'in yanına gideceksin.Asistanın olduğundan haberi var.Ona bu dosyaları ver ve imzalat sonrada onu gözlemle neler yaptığını bilmek istiyorum.'

Bu sözler sonrası işim pekte zor gelmemişti.Aslında eğlenceli bile olabilirdi.

Başımla onayladım ve odadan çıktım.Heycanlı bir şekilde koşturarak merdivenlerden indim ve şirketin kapısından çıktım.

Derin bir nefes aldım ve Pamirlerin oraya doğru kafamı çevirdim.

Bir dakika orda bir tuhaflık vardı.Bütün arkadaşları yuvarlak oluşturmuştu.

Merakım artark yanlarına gittim.Biri sakat yerde yatıyodu.Bende bunu fırsat bilerek Pamir'e yöneldim

'Pamir bunları imzalamalısın?'

Pamir bana üffleyerk baktı ve

'Sonra 'dedi.

En azından cevap verdi diyerek potanın altına oturdum.

Yerde yatan çocuk kalktı ve sekrek arkamda olan banka oturdu.Galiba oyunları bozuldu.

Yaşasın diye bağırdım içimden ve çok kötüyüm diye devam ettim.

'Beyler adam eksikliğinden maçı bitirelim bence.'Aralarından turuncu kafalı olan demişti bunu.Tipi tuhaftı.Diğerleri gibi.

'Hayır öyle bir şey olmaz daha yeni başlamıştık.'Bu sefer geçen benle atışan sarışın sırık söylemişti bunu.

Bence turuncu kafa haklı ben oyumu ondan yana kullanıyorum diye geçirdim içimden.Gülerek geçişrtirdim ve beni duymamış olmalarını yeğledim.

'Oyun devam ediyor.Tunç yerine Mehir girer dimi Mehir?'

Şaşkın bir şekilde Pamir'e bakıyordum.Bilerk mi yapıyordu bunları?Hayır diyemiycemi biliyordu.Bu çocuktan nefret ediyorum.Nefret.

Hepsi öldürücü yakışıklılıkla bana bakıyordu.Üzerimde çok baskı var.Kabul etmiycem kesin rezil olurum.

'Tamam oynarım.'

Beynimle ağzım bir değil benim ya.Ben ne yaptım?

Hepsi itiraz edercesine Pamir'e bakıyorlardı.Ama bir şey diyemiyorlardı.

Oturduğum yerden kalktım ve yanlarına gittim.

Herkes hala şaşkındı.Ama bence doğru karar vermiştim.Hem Pamir' i gözlemliycem hem de kağıtları imzalatacaktım.Üf ben çok zekiyim.

'Kimin takımındayım?'

'Pamirlerin takımındasın.'

Harika.Yaşasın çok şanslıyım.Yaşasın Pamiiir.

Tamam sadece dalga geçiyordum.Pamiri sevmiyorum.

İki tarafta guruplara ayrılmış takım konuşması yapıyordu.Eski günlerime dönmüştüm.Ben basketbolu çok severim.Daha doğrusu severdim.Pamirlerle tanışana kadar.

'Arkadaşlar biz Lebron Jayms'i olan Cavsız.Bu maçı geriden gelerek alırız.'Turuncu kafa başlamıştı konuşmaya.Konuşması bile tuhaf bu çocuğun.

'Hayır be biz James Harden' lı Rocetsız.'Bu sefer saçları hafif sarıya kaçan ve kısa boylu bir çocuk söylemişti.

Bunlar neyin kafasını yaşıyolar ya.

Siyah KutuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin