04

45 9 6
                                    

Taeho pohľad:

Ani neviem ako dlho tu už som. Celý čas myslím na minulosť a na posledné slová môjho stryka. Mám sa vraj stretnúť so synom toho neznámeho muža. Ale kedy, prečo a načo? Ako spoznam, že to je on. A čo mám s ním robiť? (Niečo sa nájde, neboj 🤭😏)

Z mojich myšlienok má vyrušil šuchot kríkov.

,,Je tu niekto?" Ano, Tae určite ti niekto odpovie.

Dobre, mohol to byť nejaký zajac alebo veverička...nič strašné.
Ale čo ak to je nejaký vrah alebo psychopat, ktorý si hľadá svoju obeť?

Chcel som to ignorovať, no keď som započul kroky, už som nebol taký odvážny.

Rýchlo som z ruksaka vytiahol maly vreckový nožík a schoval sa za strom.

Čím viac sa tie kroky blížili, tým horšie scenáre má napádli. Asi prestanem pozerať horrory.

Je to on, určite je to ten vra-... dieťa?

Bol to úplne domlateny asi 14 ročný chlapec.
Hneď ako má chlapec zbadal začal cúvať, až dokiaľ nenarazil na kameň a nedrbol na zem.

Hmm, koho že mi to pripomína?

Vôbec mi nedavalo zmysel to, čo robí takto hlboko v lese malý chlapec.

,,Kľud, nemusiš sa má báť, pomožem ti." Povedal som a začal sa k nemu približovať.

Poviem vám to narovinu, musel som vyzerať ako nejaký pedofil.

Chlapec len sedel na mieste a čakal čo sa bude diať.

Hneď ako som k nemu prišiel, pomohol som mu vstať.

,,Si celý." Je úplne zmlateny a ty sa ho opytaš toto? Inteligent Taehyung normálne.

,,J-ja som-..." Povedal chlapec a hneď skolaboval.

___________________________________

Dobrý deň zlatička moje.
K mojej aktivite sa radšej nebudem vyjadrovať. Mala som teraz nejaké osobne problémy a k tomu ešte škola.
Ale budem sa snažiť zlepšiť.
Dnes večer ešte publikujem jednu kapitolu. A posnažim sa si tie kapitoly predpisať.

Chcem sa veľmi poďakovať _mifutka_ za to, že mi napísala a tak mi aj dodala inšpiráciu zasa začať písať.

A ďakujem aj za úspech u minulej knihy.

Ďakujem za vás ❤❤❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ďakujem za vás ❤❤❤

Inač, nechce sa mi to po sebe čítať, takže keď v texte nájdete nejakú chybu tak mi prosím dajte vedieť.

I purple you 💜💜💜

~Sayonara

𝕄𝕪 𝕝𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕍𝕒𝕞𝕡𝕚𝕣𝕖 ♡  [𝓥𝓶𝓲𝓷 ] {Dlhodobo pozastavené}Where stories live. Discover now