Taeho pohľad:
Už mám toho dosť. Stále iba počúvať ,,Princ Taehyung musíte sa správať formálne. Princ Taehyung toto nesmiete robiť. Princ Taehyung toto je nebezpečné." A podobne.
V živote som nikde nebol sám a to má už začína poriadne sr-..štvať. Aspoň že v kúpeľni a v izbe mám pokoj. Súkromie nikomu v tomto dome nič nehovorí...
×
Práve som na ceste k mojim rodičom do haly. Majú pre mňa 'vraj' dobru správu... Už teraz sa toho začínam báť.
Hneď, ako som prišiel do haly matka spustila ,,Tae keďže už budeš mať 20 rokov, tak usporiadame ples, kde si vyberieš snúbenicu."
To nemyslí vážne...
,,Čo? Kedy? Ako? Prečo? Načo? Začo? Čo?" Normálne vyjadrovanie má práve opustilo.
,,Ale no tak, čo si si myslel? Že budeš stále len slobodný alfa samec? Po mojej smrti preberieš trón. Nemôžeš vládnuť sám." Pridal sa otec.
Umrieť? On? To sa tak skoro našťastie nestane.
,,Na to môžte zabudnúť. Sám si vyberiem, kedy a koho budem milovať." Má zmysel im to vysvetľovať?
,,Ah, Tae nebuď ako dieťa." Povzychla si mama.
Ja som dieťa?! Neviem kto má nepusti samého ani do záhrady.
,,Radšej budem dieťa, ako si 'vyberať' snúbenicu. Ľudia nie sú stroje. Nemôžem si niekoho len tak 'vybrať'."
Otec má úplne ignoroval a hovoril si svoje ,,Môžeš ísť do izby. S matkou ešte preberieme dátum, miesto a podobne. Ty sa všetko dozvieš zajtra."
Otočil som na na päte a vybral sa do izby. Jasne že som musel mať doprovod, pretože mi hrozil únos mimozemšťanov. Povedal som si sarkastický.
Áno, ani nemôžem ísť sám do izby. Kto by mi nezávidel?
Keď už som bezpečne došiel do izby, zamkol som sa a hneď som začal plánovať útek.
Viem že mi to nejak extra nepomôže, a že sa domov po pár hodinách vrátim, ale chcem byť teraz sám a nechať si všetko prejsť hlavou.
Pôjdem do lesa kde som chodil s mojim strýkom. Môjho strýka zavraždili upíri.
Aj preto sa má mama boji niekde púšťať samého. Od tej vraždy sa už upíri neobjavili, takže neviem načo robí taký rozruch.
V tom lese je krásne do fialová sfarbené jazero.
Hovorí sa, že ľuďom prináša šťastie.
Dúfam, že to je pravda.
Pretože to šťastie fakt potrebujem...___________________________________
Ahojte moje srdiečka milované, krásne, uchylne a ja neviem ešte aké.
Rozhodla som sa wattpad obdarovať s novým treshom.
Časti nebudú nejak extra dlhé, ale pokusim sa písať častejšie. (Už vidím ako to dodržujem...🤦♀️👀)
Kapitoly budem vydávať podľa nálady, času atď. (Aby každá kapitol neobsahovala vetu ,,Prepáčte za oneskorenu kapitolu...")
Ak by ste mali nejaké otázky, kľudne sa pýtajte do com.
Prajem všetkým Šťastné a Veselé Vianoce, plné K-popu, sexy Korejcov (Aha, to sú všetci 😂), abs, ass a ďalších.
Budem rada za vote a comment.
Keď v texte nájdete nejakú chybu tak mi prosím Vás dajte vedieť do com.
I purple you 💜💜💜
~Sayonara
YOU ARE READING
𝕄𝕪 𝕝𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕍𝕒𝕞𝕡𝕚𝕣𝕖 ♡ [𝓥𝓶𝓲𝓷 ] {Dlhodobo pozastavené}
VampireKim Taehyung pochádza z kráľovskej rodiny. Každý od neho očakáva úplnú dokonalosť. No Taehyung má iný názor... Taehyung má svoj život a aj napriek tomu, že je princ sa správa ako úplne obyčajný človek. Jedného večera sa rozhodne utiecť z kráľovstva...