Jiminov pohľad:
,,A inak, ty asi nie si odtiaľ, že?" povedal chlapec sediaci oproti mne.
,,Nie. Ako som už povedal, neviem ako som sa sem dostal. Proste som sa nejak ocitol v lese pravdepodobne na planete Zem a-" chcel som pokračovať no ten idiot s divne nafarbenými vlasmi má prerušil. (Sorry Tae, každý miluje tvoje vlasy 😂)
,,Ako to myslíš 'Pravdepodobne na planete Zem' ?
Huste! Mam tu mimozemšťana! Je pravda, že mimozemšťania miluju kuracie nugetky? Kde máš UFO? A je pravda že existuju-",,Ty si fakt taký blbec... nIe SoM mImOzEMšŤan...!"
,,Nie? Škoda..." Ty-
,,Dobre, začneme od znova. Poviem ti všetko čo zatiaľ viem a ty mi na oplátku pomožeš dostať sa domov." povedal som a dúfal, že sklapne s tými mimozemšťanmi.
,,Hmm, tak fajn. Rád pomôžem stratenému mačiatku."
Vážne na mňa ten debil žmurkol?! Zamračil som sa na neho a už som mu chcel nieco povedať no zasa má prerušil.
,,No dobre, tak spustí cica."
,,Ešte raz má tak nazveš, tak ti vyškriabem oči..."
Zase sa len debilne usmial.
,,No, dobre takže aby som to skrátil...Som upír so špecializáciou o starostlivosť.
To znamená, že upíri nemôžu piť krv ľuďom, len svojim Eve... Nektorý jedinci pijú krv aj iným upírom, ale to je teraz nepodstatné.
Nie je to tak, že by sme nutne potrebovali piť krv, pretože môžme jesť aj 'normálne jedla'. Ale krv nám môže pomôcť sa rýchlejšie uzdraviť alebo nabrať silu.",,Takže upír? To je dosť cool! A ako zistíš, kto je tvoje Eve?"
,,Jednoducho medzi sebou upír a človek vytvorí kontakt."
,,Ahaa...tak čo keby sme medzi sebou vytvorili ten kontakt?
,,Č-čo prečo by sme mali? " dosť má to zaskočilo.
,,Len tak...predstáv si ake by bolo super mať vlastného malého roztomileho upíra."
'Jimin to dáš... nádych a výdych.' pomyslel som si.
"Pff, určite by som vytvoril kontakt s človekom, ktorý má berie ako domáceho miláčika..." povedal som urazene a pokračoval ďalej vo svojom prejave.
,,Kontakt medzi Eve a upírom prináša omnoho viac zodpovednosti.
Napríklad to, že si musia navzájom veriť. Alebo to, že upír znáša všetku bolesť za Eve. To znamená že keby náhodou nejaký idiot nevedel skočiť z rebríka, tak by som si bolesť nohy odsral ja. ""Jak vieš že som-"
,,Nie som blbec. Vidím že chodiš ako keby ti niekto strčil prst do zadku. A tiež som vonku videl ten nestabiný rebrík, ktorý slúžil pravdepodobne na útek." Ja viem som génius.
,,No dobre možno som trochu nešikovný, ale hneď by som ti dal krv, takže by to bolo v poriadku." povedal a víťazne sa usmial.
Musel som sa trochu pousmiať. Vstal som zo stoličky a pobral sa k nemu až kým som nebol dostatočne blízko jeho tvare. Nasadil som svoj sadistický pohľad a pozeral sa mu do očí. Boli sme tak blízko, že som cítil tu jeho sladkú voňavú krv. Ruku som položil na jeho rameno a trošku viac zatlačil. Mojim škodoradostným hlasom som mu zašepkal: ,,Ty si ani len nevieš predstaviť, aké to je keď sa ti ostré upírie zuby zahryznú do kože." Zase som sa škodoradostne usmial. Ten jeho zaskočený a vydeseny výraz stal za to.
No po chvíli má to omrzelo, pretože sa mi do celého tela dostavila bolesť. 'No tak to máš za to Jmin. Karma je zdarma' pomyslel som si a pomaly som sa zložil k zemi.
YOU ARE READING
𝕄𝕪 𝕝𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕍𝕒𝕞𝕡𝕚𝕣𝕖 ♡ [𝓥𝓶𝓲𝓷 ] {Dlhodobo pozastavené}
VampireKim Taehyung pochádza z kráľovskej rodiny. Každý od neho očakáva úplnú dokonalosť. No Taehyung má iný názor... Taehyung má svoj život a aj napriek tomu, že je princ sa správa ako úplne obyčajný človek. Jedného večera sa rozhodne utiecť z kráľovstva...