פרק 5

866 59 43
                                    


וויל סולאס פזל מעט לימינו ובחן את ניקו די אנג'לו שישב לידו. משום מה הוא נראה לו לחוץ. הוא הקפיץ את רגלו ובהה במדורה בלי לשים לב יותר מדי למתרחש סביבו. וויל לא ידע מה עובר עליו, אבל לא רצה להעיק עליו ולשאול אותו בדיוק כאן אם קרה משהו. הוא העדיף לשכנע אותו לספר לו מה קרה אחרי שהערב יסתיים, ובינתיים הוא רק בחן אותו במבטו.
טוד ניגש שוב אל מרכז המעגל וסובב את הבקבוק בהבעה מרוכזת. הבקבוק הסתובב חצי סיבוב ואז נעצר בדיוק עליו ועל החצוי שיש מולו, ניקו. וויל חייך ותקע את מרפקו בידו של ניקו כדי לעורר את תשומת ליבו.
"מ... מה?" ניקו הרים מבט מופתע ואז ראה את הבקבוק. עיניו התרחבו מעט ו-וויל יכול היה לשים לב שהלחץ גבר
"הו," אמר ניקו והסמיק מעט. וויל ראה את טוד קורץ לניקו כששאל אותו אם הוא בוחר אמת או חובה.
"חובה," מלמל ניקו וחייך אל טוד חיוך לחוץ. טוד הנהנן ואז העביר את ידו בשערו כחושב על שאלה בשביל ניקו.
"חובה עליך לספר לנו משהו על עצמך שמעולם לא סיפרת לנו," אמר טוד בחיוך רחב. וויל הסתכל על ניקו מעט המום. הוא היה בטוח כי החצוי יתנגד בכל תוקף לחובה הזו, ניקו לא שיתף כמעט אף אחד בסודותיו. אפילו לוויל עצמו שהיה קרוב אל ניקו לקח לו זמן להיפתח ולשתף דברים. אבל ניקו לא מחה ולא התנגד. הוא ישב שם, לחוץ ממש, ואז השתעל מעט ו-וויל כמובן חשב כמה חמוד הוא, ונדרך בציפיה למה שניקו יגיד.
"אז, אממ.. טוב, אני די בטוח שאף אחד מכם חוץ משניים פה לא יודעים את מה שאני הולך לספר ו..." וויל ראה איך ניקו מתחיל לגמגם מעט ושולח מבט לחוץ אל טוד שמולו. בתנועה כמעט בלתי מורגשת, אך שתפסה את עינו של וויל, טוד הרים את אגודליו לאות הצלחה וניקו המשיך. "אני מקווה שזה לא ישנה את החשיבה שלכם עליי, ושתקבלו אותי. אני..." הוא לקח נשימה קטנה, "אני הומו."
למשך כמה שניות היה שקט. ואז ג'ייסון וטוד החלו למחוא כפיים, ואז כולם אחריהם. הייתה המולה גדולה שבה כולם ניגשו לטפוח לניקו על השכם, והוא היה כל כך המום עד שאפילו המגע הזה לא הרתיח אותו. כולם שמחו איתו ואמרו לו כל הכבוד.
וויל היה בהלם.
טוב, מן הסתם שהוא ניחש קצת לגבי הנטייה המינית של ניקו, אבל הוא לא חשב שהוא ייצא ככה מהארון. חיוך ענקי נמרח על פניו של וויל. זה לא סתם שניקו די אנג'לו סיפר לכולם עכשיו שהוא גיי, זה יותר מזה. מבחינת וויל זה אומר שהקראש שלו כרגע יצא מהארון, ואחוזי הסיכוי שלו לצאת איתו גדלו בהרבה.
הוא הסתובב אל ניקו כדי להראות לו כמה הוא שמח ואולי אפילו לתת לו חיבוק, אבל הוא בדיוק ראה את ניקו עומד, מחובק בזרועותיו של טוד שלוחש לו משהו באוזן.
בניגוד למה שהרבה טוענים, וויל הוא לא טיפש (הערת הכותבת: פחחח), ולכן לקחו לו בדיוק שלוש שניות לפני שהוא קלט בדיוק מה קרה.
ניקו מאוהב בטוד, גיי מוצהר ובחור חתיך. ניקו וטוד יוצאים בחשאי כי ניקו בארון. ניקו יוצא מהארון כדי להיות עם טוד בגלוי. ניקו שונא את וויל כי וויל דלוק עליו.
וויל הרגיש מחנק בגרונו שאיים לפרוץ מעיניו בכל רגע. בדיוק כשעיניו התמלאו בדמעות והוא עמד לבכות, ניקו הסתובב וניגש אליו, והניח יד על כתפו.
"וויל?"



היי לכולם.ן, תודה רבה על כל התגובות המדהימות!

הפרק הזה קצת קצר, אבל הבא יהיה ארוך יותר :)

דרך אגב, יש לי סיפור חדש, שכבר פרסמתי באתר אחר, ככה שכל הפרקים (ויש לו הרבה) כתובים, אז אשמח אם תסתכלו בו. הוא דרארי והוא נקרא "אילו לא הייתי קוסם"

יום מקסים ומדהים לכם.ן 🌷

💗סולאנג'לו💗Where stories live. Discover now