Capitolul I

185 39 89
                                    

   Îmi privesc pierdută reflexia, cu privirea fixată pe peria ce trece lin prin claia de păr alb, ce-mi poposește pe umăr. Pun peria de o parte, privind gânditoare la cei doi iriși de culoare violet, ce se reflectă în oglindă. Las un oftat să-mi părăsească buzele și îmi târăsc picioarele până la șifonier.
  Îmbrac o pereche de blugi negri mulați, la pulpe prinși cu câteva curele unde îmi strecor două pumnale, o bluză largă la șolduri, de aceeași culoare și o pereche de ghete cu toc, ce-mi completează ținuta.
Părul mi-l las liber, trecându-mi mâna de câteva ori prin el pentru a-i da un aer rebel, iar în mâini îmi pun veșnicele mele mănuși din piele, cu degetele decupate.

   Apăs un buton de undeva din stânga mea, glisând ușa din oțel și lăsând la iveală un coridor întunecos și pustiu.
  Mă întorc și blochez ușa cu o scanare de amprentă, apoi pornesc alene spre cantină.

~

   Așez pe tavă primele lucruri ce-mi vin in mâna și merg la masa unde stă echipa mea.

Neața! mă salută veselă Chelsea.

   Îi returnez zâmbetul și mă așez pe locul liber de lângă Ayden.

Ce credeți că vor decide mai departe? întreabă Travis, spărgând liniștea dintre noi.

   Toți își îndreaptă automat privirea spre lider, adică spre mine.

De ce va holbați toți la mine ca la o exponată din muzeu? Ce credeți, că sunt clarvăzătoare?! întreb indignată.

Tu ești liderul. spune Sky din dreapta mea.

   Oftez zgomotos, clipind prelung cu o ușoară încruntătură pe față, meditând profund la un răspuns. Îmi ridic privirea spre aceștia, analizându-i pe fiecare în parte înainte de a vorbi:

Nu va fi o decizie ușoară. încep eu. S-ar putea să aibă nevoie de mai mulți oameni pentru un astfel de atac, prin urmare, vor fi nevoiți să apeleze la sprijinul celor din rangul semi-avanților pentru a acoperi cat mai mult teren. E un întreg oraș!
Aproape cat o metropolă, iar dacă stai să analizezi mai în amănunt raza pe care se întinde câmpul nostru de acțiune, cel mai probabil va fi nevoie și de cei din rangul începătorilor, dar sigur vor selecta agenții cu cele mai mari valori din fiecare rang și vor forma echipele. Simplu. spun dând nonșalant din umeri.

Tu mereu ai răspunsuri pentru orice. se bagă în seamă și Raven.

Tu ce părere ai David?

   Acesta ma privește lung parcă abia trezit din visare.
Pufnesc, dându-mi ochii peste cap și lovesc cu pumnul în masă, făcându-i pe toți să tresară.

Cred că e o idee excelentă! În mod cert ne vor trimite pe noi în linia întâi, iar cei din liniile 2 și 3 vor rămâne în observație și apărare, ca o contra-ofensivă surpriză. Ei pot intervenii oricând în cazul în care suntem copleșiți. spune într-o suflare.

   Dau din cap mulțumită și îmi focusez atenția asupra lui Ayden, care-și aștepta și el rândul.

Tu nu ai nimic de spus? ridic o sprânceană la acesta, privindu-l cu superioritate.

Suflet renegat (Pauză)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum