~5.Bölüm~
Vay canınaaaaaaa gerçekten vay canına güzelmiş dedim içimden ama bunu ben beğendim annem veya babam bununla ilgili ne derler düşünmek istemiyorum. Şimdilik bu aramızda kalsın🤫.
⁃ anne okula gidiyorum
⁃ Görüşürüz Kızıııııım
⁃ Anne okulu bilmiyorum nasıl gidicem acaba
⁃ Aaaaaaaa bak onu unuttuk tamam ben sana atıcam
⁃ Hadi bakalım inşallah.
⁃ Ne !
⁃ Aaa şey'ya arkadaşlarımdan duymuştum hıh neyse görüşürüz prenses 👑.
Off 😬 azkalsın yakalanıyordum.
Okula gittim ve yeni öğretmenimle tanıştım arkadaş ediniceğimi hiç düşünmemiştim.
Yanımda Zeynep isminde başında örtü olan bir kız vardı🧕🏻. Düşünün artık o kadar heyecanlandım onun da arkadaşları vardı.
Feyza- selammmmm ben Feyza sen
⁃ benim adım Jesmin buraya Rusya'dan geldim.
⁃ Ahhhhh tatlım söylemene gerek yoktu merak etme biliyorum yani biliyouz.
⁃ Yanında biri oturmuyormu?
⁃ Oturuyoooo ama 1Hafta izinli neyse tatlım örtmen geldi
⁃ "Örtmen"de ne
⁃ Ahhh Öğretmen tatlım öğretmen
⁃ Peki Feyza
Zeynep: - jesmincim acaba müsait misiniz okuldan sonra gelelim
⁃ olur
Biliyorsun sevgili okur ben okulda,babam evde ,annem'de evde 😶. Ki bu çok KÖTÜ bir şey. Bilgisayarı alıp bakabilir ama neyseki parola var aaaaaaaaaaaaa parolayı annenle yaptık.
Ama arkadaşlar sizcede biraz saçma değilmi ?
Yani 11 yaşındaki bir kız için pardon 12 yaşındaki bir kız için din değiştirmek saçma değilmi en azından bi 15,16 yaşına kadar bekliyelim hem daha fazla bilgi edinirim.
Arkadaşlar kitabı yazarken beğenirmisiniz diye düşünüyorum acaba jesmin nasıl dine geçse başından nasıl olaylar geçse diye düşünüyorum bende sizin gibi bir kitap ararken iyrenç bir kitap gördüm neyse açıkçası ben sizin benim bildiklerimi bilmenizi istiyorum.
Ve Buhara'da evet Allah'ıma bin kez şükürler olsun kapalıyım umarım bu bölümü beğenirsin