~7.BÖLÜM~

28 0 0
                                    

~7.Bölüm~
Tammm 7yıl sonra...
(Bu kez şaka değil!!😉)
19 yaşındayım ve üniversite hazırlığı yapıyorum. Gören beni bildiğin hoca zanneder kur'an-ı Kerim okumayı öğrendim, namaz dua ları vs. ama en ama en güzeli (bunlardan güzel değil ama)istediğim üni verdirmeye gidebilmem. Biz İstanbul'da yaşıyorduk ama ben Uludağ üniversitesine gitmek istiyordum ve kazandım ama annemler hala müslüman olmak istediğimi söylemedim😬. Bursa'ya gittiğimde söylemeyi düşünüyorum belkide gitmeden önce derim 🤔. Ama onlarda benim yanıma çekicekleri arasırada olsa gelecekler yani. Neyse eşyalarımı topladım ve otobüse binerken annem ve babama baktım yanlarında kapalı bir kız vardı. O kızı tanıdınızmı o Zeynep benimle aynı üniversiteye gidiyor. İki kanka müthiş olucakkk güzel bir Ev tutmuştuk eve gittik yerleştik o kadar büyük değildi 2+1 bir dağire'den ibaretti ama güzeldi Feyza ve  minede Ankara'ya gitti. Biz yerleştik ve buraları gezmeye başladık mağzaları geziyor eğleniyorduk ulu Cami'nin onune geldiğimizde ağladım ,ağladım ve ağladım. Geçenler bana bakıyor ve gülüyordu gidelim dedim ve namaz kılanları izledim eteğim dizlerimin üstünde t-sohort'üm göğüslerimin üstünde idi kendimde n utandım güzel bir mağazaya gidip eteğimi gittikçe uzatıyor elbisemin kokartı yavaş yavaş büyüyordu ilk başıma bir fular sardım yavaş yavaş oda büyüdü sonra bir bakmışım Zeynep ile birlikte ulu cami'nin hoca sının yanında beni Müslümanlığa nasıl geçiceğimi söylüyorlardı. Biraz mutlu biraz endişeli biraz tuhaftım açıkçası anneme ve babama ne diyeceğimi düşünüyorum 🤔.
⁃ eveeeet
⁃ Ayy biraz heyecanlandım
⁃ Evet bu çok normal kızım neyse benim dediklerimi tekrar et olurmu??
⁃ Olur tabiki.
⁃ Ama sana bir şartımı var.
⁃ Buyrun.
⁃ Kapanmanı istiyorum kızım müslüman olduğununda kapanmanı istiyorum bak arkadaşın kapanmış ne kadar güzel burası müslüman bir ülke kızım.
⁃ Doğru söylüyorsunuz size söz veriyorum. 😊
⁃ Sağol kızım benden sonra tekrar et: "Eşhedü en la ilahe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abdühü ve resulühü"
⁃ "Eşhedü en la ilahe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abdühü ve resulühü" ahhhahhhahhahhh Zeynep ben müslüman oldum
⁃ Canım arkadaşım yeniden doğdun!!
⁃ Doğru Allah sizden razı olsun hocam.
⁃ Sağol kızım.
⁃ Peki tatlım moralini bozmak istemem ama ismin
⁃ Nasıl yani
⁃ İsmin jesmin yani farklı bir isim ben araştırdım isminin Türkçesi Yasemin senin adını Yasemin yapalımmı ??
⁃ Oluuur
⁃ Hadi.
Gittik ve adım artık YASEMİN...
1ay sonra...
Annemler gelecekti ve benkapalı müslüman bir kızım anneme söyledim bunu mutlulukla karşıladı ama babam... korkuyorum ama yapısal birşey yoktu off 😬.
Babam
⁃ kızım bu örtüde ne??
⁃ Şeyy baba elhamdulillah müslüman oldum artık beş vakit namazımı geçirmiyorum artık yeniden doğdum baba!!!!!!
⁃ Tanrı cezanı versin senin senin gibi çocuğa lanet olsun!!
⁃ Sen benim kızım değilsin!!
⁃ Babaaaa Dur! Gitme! 😢😭
⁃ Kızım ben senin ne olursa olsun yanındayım elhamdulillah bende müslümanım.
⁃ En azından sen yanımdasın annecim.
Olanlar olduuu gidenler gitti.
1Hafta sonra ☹️...
Babamı 1 haftadır görmüyordum nasıldı acaba dedim ve annem geldi annem birkaç kez uğramıştı ve bize
⁃ Kızım babanla AYRILDIKdedi.
⁃ Ne hayır anne İnan mıyorum gerçektenmi hayır şaka yapıyorsun hahaha böyle bişey olamaz
⁃ Oldu
Dünyam yıkılmıştı böyle birleyen olamazdı neden!!
Annem - babana bir mesaj atsan özürdilesen olmazmı
⁃ olur olur tabii
⁃ Tamam
⁃ Tamam.

Siz
Üzgünken;
bir gün öleceğini hatırla,
kırgınken,
karşındakinin bir gün öleceğini hatırla.

AminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin