Karakter Tanıtımı

31 5 33
                                    

Calista Grace Carter
Carter ailesi yüzyıllardır Ulzin Kraliyetinin en yakın dostuydu. Çoğu Ulzin kral ve kraliçelerinin sağ kolu, baş yardımcısı olarak yaşadılar. Soylu bir aile olmasının yanı sıra Ulzin Kraliyet Tiyatrosunun kurucularıydılar.
Calista Grace 10 yaşından beri Kraliçe 3. Maria'nın en yakın arkadaşı ayrıca yardımcısıdır. 22 yaşında çok güzel bir hanımefendidir. O da ailesi gibi tiyatro oyuncusudur. Şarkı söylemeyi, ata binmeyi çok sever. Ayrıca boş zamanlarında okçuluk ile uğraşmayı sever.

Ruth Damaris
Damaris ailesi asırlardır savaşçı ruhlarıyla tanınır. Dünyanın her yerini gezmiş her ülkenin en zorlu orduları, hayvanlarıyla savaşmış ve en sonunda Ulzin Kraliyetinin Ordusu olmuşlardır.
Ruth Damaris de ailesindeki sayılı savaşçı kadınlardandır. Babasının yanında yardımcı komutan olarak yer alır. Her türlü silahı kullanmayı, savaş sanatlarını bilir. 23 yaşında olmasına rağmen kılıç kullanmada çoğu kişiye göre fazla iyidir.

Adeline Rosemary
Rosemary ailesi tüm dünyada yemekleriyle ünlü bir ailedir. Nerdeyse tüm ülkelerin yemeklerini yapabildikleri için aile tüm dünyaya dağılmış, her bir noktasında restoranları vardır. Ulzin Kraliyeti onlara özel olarak gelip yıllar boyunca kraliyet mutfağında bulunmalarını çok içten bir şekilde istediklerini söylemişlerdir. 350 yıla yakın Ulzin Kraliyetinin değişmeyen tek aşçılarıdır.
Adeline Rosemary sessiz, sakin, ağırbaşlı bir hanımefendiydi. 4 yaşında yemek yapmaya başlayan kız şimdi 24 yaşında bir baş aşçıdır. Ayrıca Kraliyet hariç ülkede birkaç restorandı vardır.

Madeleine Lia
Lia ailesinin küçük bir ülkesi vardı. Siyasi anlamda dünyanın en güçlü ülkesiydi ancak askeri anlamda güçleri yoktu. Mantıklı düşünüp kendileri için en iyi olanı yapmaya karar verdiler. Başka bir ülkeyle güçlerini birleştirme. Kendilerine en yakın gördükleri Ulzin ülkesine birleşmek istediklerini söylediklerinde hemen olumlu yanıt almışlardı. Ulzin ülkesinin tüm siyasi işleri artık Lia ailesindeydi.
Madeleine Lia çocukluğundan beri diğer kardeşlerine göre çok çok çalışırdı. Sessiz, hiç arkadaşı olmayan bir kızdı. Sert ve soğuktu aynı zamanda. Ama bir gün 4 tane küçük kızın çok eğlendiğini gördü ve onların en yakını olmasını istedi. Ve o kız ne istese yapardı. O 4 kıza abla olmuştu. Sert, çalışkan ruhundan asla ödün vermemişti sadece onların yanında kendisine biraz izin verirdi. Bu yapısı sayesinde şimdi 25 yaşında ve çok büyük bir ülkenin siyasal işleriyle ilgileniyordu.

Other RoyalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin