Na natáčení přijíždí 4 modelky krásné s dlouhýma nohama
Sanem : ,, paní Deren pane Cane můžu s vámi o něčem mluvit"
Deren : ,, co se děje? "
Sanem : ,, co je to za holky? tyhle nechci"
Deren : ,, neblbni za chvíli nám začíná natáčení"
Sanem : ,, mělo to být vše podle mě mám to ve smlouvě říkám, že tyhle nechci!"
Can : ,, a proč? "
Sanem : ,, protože jsou moc vysoký tohle jsou modelky tyhle nevypadají jako holky z naší ulice a určitě nežijí ani tady ve městě"
Can : ,, Sanem"
Sanem : ,, nechci je! Ayhan můžeš sem na chvíli my máme jasnou standartní velikost našeho holky jsou dost malý jen se podívejte koukněte na Ayhan a koukněte na ty holky copak vám to není jasné?"
Can : ,, jo Sanem"
Sanem : ,, ano pane Cane poslouchám"
Can : ,, tyhle holky jsi si vybrala sama"
Sanem : ,, děláte si ze mě srandu? "
Deren : ,, Sanem tuhle agenturu jsi vybrala ty"
Sanem : ,, jak vybrala já jen jsem viděla ty hezké holky co já vím jak můžu vědět že z fotky mají 6 metrů jak to mám vedět!!"
Deren : ,, kdyby jsi taky četla ty informace pod tím pod fotkami je vždy výška a váha dobře konec dneska doděláme celé natáčení a pokud nenastane nějaká porucha natočíme to a půjdeme domu"
Sanem : ,, zničili jsme všechny moje sny pokud si myslíte že jim závidím tak se teda mýlíte do auta se nevejdou to nepůjde to vám říkám"
Deren : ,, ty jsi vážně tak rozmazlená Cay cayi!"
Cay cay : ,, co je co se děje? "
Deren : ,, nech holkám udělat make-up a vlasy "
Sanem : ,, Ayhan pojď sem"
Ayhan : ,, tak co je?'
Sanem : ,, můžeš najít 4 holky z naší ulice?"
Ayhan : ,, jo najdu je"
Sanem : ,, dobře"
Ayhan : ,, co je?"
Sanem : ,, nic mám svůj plán jdeme"
Sanem jde za Melahad která dělá účesy pro modelky
Sanem : ,, podívej Melahad trošku to znič vlasy jim přehoď třeba dopředu ať nejsou moc hezky jo to bude stačit"
Melahad : ,, jo chápu je to jen tvůj příběh takže jen to co si přeješ to budeš mít "
Sanem : ,, budou to 80tky ano takže modré stíny a zelené rty je to jasný ať jsou ošklivý "
Melahad : ,, jasně chápu "
Sanem : ,, pane Cane všechno máme pod kontrolou ano
Sanem sedí s Deren u kamer
Sanem : ,, jen nechápu co s tím mám dělat "
Deren : ,, říkám ti soustřeď se nedáváš důraz na detail "
Cay cay : ,, paní Sanem a co třeba tyhle kufry" ukáže ji je
ČTEŠ
Zasněná láska ( Erkenci kus )
AventuraZasněná láska je natočená jako seriál a já se jí rozhodla přepsat jako knižní provedení. Nebude tu vše co v seriálu jen ty nejpodstatnější věci. Je to od 1 dílu až po 161.