2

555 51 25
                                    

Yazar Anlatımından

"Derin Derin Nefes Al Tatlım. Al, Ver, Al, Ver, Al-"

Jungwoo Shotaro'yu Sakinleştirip Hastahaneye Gitmeden Önce Onu Hazırlarken Shotaro Hyungunun Yaptığı Gibi Yapıyor, Nefes Alıp Veriyordu. Bu Sırada İkisinin De Sesini Bastıran Bir Ses Duyuldu. Jungwoo Bakışlarını Sürücü Koltuğundaki Lucas'a Çevirirken Nefes Alıp Vermeyip Kesmiş, Merakla Eşine Bakıyordu.

"Lucas Ne Yapıyorsun?"

"Nefes Alıp Veriyorum Hayatım?"

Shotaro Nefes Alıp Verirken Kendisine Eşlik Eden Lucas'a Baktı İlk Önce, Daha Sonraysa Ön Koltukta Baygın Yatan Sungchan'a Göz Ucuyla Bakmaya Çalıştı. Ama Karnına Saplanan Sancılar Arttığı İçin Hızlanmıştı Nefes Alıp Verişleri.

"Sen Misin Doğuracak Olan Lucas, Ne Diye-"

"Jungwoo Hyung Ben Daha Fazla Dayanamıyorum!"

Shotaro Acıyla Bağırdığında Lucas Vitesi Beşe Almış, Ayağını Gazın Üzerinde Çekmeyip Korna Çala Çala İlerlemeye Başlamıştı. Başından Beri Dörtlüleri Açıktı Zaten.

"Bebeğim Dayanmaya Çalış, Ben Doğurtamam Seni!"

"Ah!"

"Nefes Al Ver, Nefes Al Ver-LUCAS SEN DEĞİL DİKKATİMİ DAĞITMA YOLA ODAKLAN!"

Jungwoo Sinirle Bağırdığında Baygın Olan Sungchan Ayılmış, Korkuyla Etrafına Bakınırken Endişeyle Çığlık Atmıştı.

"Shotaro!"

"Sungchan!!!"

Shotaro Sinirle Dişini Sıkıp Bağırdığında Sungchan Arka Koltuğa Dönmüş Ve Shotaro'yu O Hâlde Görünce Yeniden Telaş Yapmıştı. Ellerini Heyecanla Ve Korkuyla Sallarken Shotaro Anlık Sinir Dalgası İle Yeniden Bağırdı.

"Eğer Yeniden Bayılırsan Seni Çok Fena Yaparım Jung Sungchan!"

Sungchan Gözlerinin Dolmasına Engel Olamazken Korkuyla Eşine Bakıyordu.

"Ta-Tamam, Sa-Sakinim Be-Ben Ben. Sakinim. Sakinim-SHOTARO SUYUN GELİYOR!"

"HADİ YA?!"

...

Slm

Minific Olduğunu Biliyorsunuz Dimi 👉🏻👈🏻

5 Bölümlük, Minik Bir Fic Bu 👉🏻👈🏻

Sungtaro İle Kalın 🥺💚

Sungtaro İle Kalın 🥺💚

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Fussy Husband | Sungtaro ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin