4

478 50 33
                                    

Yazar Anlatımından

Shotaro Gözlerini Açtığında İlk Olarak Çok Yorgun Olduğunu Hissetti. Daha Sonra Gözlerini Odada Gezdirmiş, Jungwoo'nun Kucağındaki Kızlarını Görünce Hafifçe Gülümsemiş Ve Kısık Sesiyle Seslenmişti Uzun Boylu Bedene.

"Hyung..."

Shotaro'nun Sesini Duyan Jungwoo Kucağındaki Bebekle Yorgun Bedene Dönerken Yüzünde Bariz Bir Gerginlik Vardı. Shotaro Da Bu Gerginliği Fark Ettiğinde Kaşları Hafifçe Çatılmıştı.

"Bir Sorun Mı Var? Sungchan Nerede?"

Jungwoo Gelen Soruyla Dudağını Isırıp Kendini Gülümsemeye Zorladı Ve Derin Bir Nefes Verip Kucağındaki Minik Bebeği Annesine Verdi.

"O...Gelecek."

"Bu Ne Demek Oluyor?"

Shotaro Kızını Kucağına Alırken Kapı Açılmış, İçeriye Önden Lucas, Arkadan Da Sungchan Girmişti Yavaşça. Shotaro Çatık Kaşlarıyla Eşine Döndü, Ama Kucağında Gördüğü Mavi Battaniyeler İçindeki Bebekle Dudakları Şaşkınlıkla Aralanmıştı.

"Sungchan...O Bebek Kimin?"

Sungchan Dolu Gözlerle Eşine Yaklaştı Ve Kucağındaki Erkek Bebeği Eşinin Kolları Arasına Bırakıp Burnunu Çekti. Shotaro Şaşkınlıkla Kucağındaki İki Bebeğe Bakarken Sungchan Çoktan Ağlamaya Başlamıştı Bile.

"Of, Başladı Yine..."

Lucas Eliyle Yüzünü Kapatırken Jungwoo Oflayarak Nefesini Dışarıya Vermiş, Ardından Açıklama Yapacak Tek Aklı Başında Kişi Kendisi Olduğu İçin Shotaro'nun Yanına Yaklaşıp Bebekleri İşaret Etmişti.

"Tebrikler Shotaro, İkiz Çocuk Annesisin."

"Ne?"

"Evet, Kız Çocuk Olarak Beklediğin Bebek Aslında İki Bebekmiş, Kardeşinin Arkasına Saklanıp Doktorların Bile Kendisini Görmemesini Sağlamış Oğlun."

Shotaro Duyduklarıyla Şok İçinde Sungchan'a Döndüğünde Sungchan Kendini Zar Zor Toparlayıp Başını Salladı.

"İki Tane Bebeğimiz Var Shotaro..."

Ağlayarak Başını Dizine Koyan Eşine Gülemedi Bile Shotaro. Bakışları Habersiz Gelen Oğluna Giderken Kızlarının Ağlama Sesiyle Herkes Suspus Olmuş, Sungchan Hızla Gözyaşlarını Silip Kızlarını Shotaro'nun Kucağından Almıştı. Böylece Shotaro Rahatlamış, Oğluna Vermişti Tüm Odağını.

"Tamam Mina, Ağlama Güzelim Bak Baban Burada."

Ağlamaktan Boğuklaşan Eşiyle Usulca Gülümsedi Shotaro. Sungchan Bir Yandan Kendisi Ağlıyor, Diğer Yandan Da Burnunu Çekip Kızını Sakinleştirmek İçin Pışpışlarken Güzel Sözler Söylüyordu.

"Babacık Kendini Toparlamaya Çalışıyor, Görüyor Musun Minoh?"

Shotaro'nun Oğullarının Çenesine Bastırıp Kıkırdamasıyla Sungchan Başını Kızlarından Kaldırmış, Dolu Gözlerle İzlemişti Karşısındaki Güzel Görüntüyü.

Tabii Bu Sırada Arkasından Gelen Lucas Mina'yı Sungchan'ın Kolları Arasından Kurtarmış, Ardından Sakin Bir Tonda Fısıldamıştı.

"Şimdi Bayılabilirsin Kardeşim, Mina Bende."

Lucas'a Dönüp Gülümsedi Sungchan, Gözlerinden Yaşlar Akıyordu Usul Usul.

"Bayılayım Da Bu Görüntüyü Kaçırayım Mı? Ben Ölümsüz Bile Olmuş Olabilirim Şu An Lucas, Böylesine Güzel Bir Görüntü Karşısında Bayılırsam Kendime Haksızlık Ederim."

Ardından Kızlarını Yeniden Kucağına Alıp Shotaro'nun Yanındaki Boş Yere Oturan Sungchan, Eşinin Alnından Öpüp Huzurlu Bir Yüz İfadesiyle Gülümsedi.

"Teşekkürler Bebeğim, Bize Harika Bir Aile Verdin."

Lucas Şaşkınlıkla Sungchan'ı Ve Sakin Oluşunu İzlerken Jungwoo Kıkırdayarak Eşinin Yanına Gelmiş, Başını Omuzuna Koyup Rahat Bir Nefes Vermişti.

"Büyüdü Sonunda Kerata."

"Ya, Ne Demezsin. Büyüdü..."

Sungchan'ın Titreyen Elini Ve Ayaklarını İşaret Etti Lucas. Jungwoo İse Başını Kaldırıp Omuz Silkmişti Yavaşça.

"Eh, İyi Tarafından Bak. En Azından Bayılmaması Da Bir Gelişme."

Ve Jungwoo Sözünü Yeni Bitirmişti Ki, Arka Taraftan Gelen Gürültüyle Olanları Anlamış, Gözlerini Kapatıp Başını Yavaşça Lucas'ın Göğsüne Gömmüştü.

"Yine Mi Bayıldı..?"

"Mina'yı Shotaro'nun Kucağına Verir Vermez Hem De."

...

Selam <3

Akşama Final Bölümü Gelir, Hemen Bitirmek İstiyorum Bu Kurguyu 🤠

Umarım Beğenmişsinizdir Bu Bölümü, İKİZ BEBEK SÜRPRİZİ İLE GELDİM DJKDLPSLWLSLLSOSKANDJDIWKKWSMDĞĞ

Şok Olanlar Elini Kaldırsın 🖐🏻

Jeshin: 🖐🏻

Mina Ve Minoh Bebeğe De Merhaba Demeyi Unutmayın 🤗

Sungtaro İle Kalın, Hoçka Kalın!

AmAn BaYıLmAyIn¡!

AmAn BaYıLmAyIn¡!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Fussy Husband | Sungtaro ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin