3

468 48 51
                                    

Yazar Anlatımından

Shotaro Doğumhaneye Alınırken Sungchan Ağlayarak Kapının Önünde Volta Atıyordu. Shotaro'ya Ya Da Bebeklerine Bir Şey Olacak Korkusu Onu Mahvediyor, Bir An Önce Güzel Haberi Almak İstiyordu.

"Sungchan, Otur Bi, Başımı Döndürdün."

Jungwoo Başını Tutup Söylendiğinde Sungchan Durdu Ve Yaşlı Gözleriyle İçeriden Shotaro'nun Çığlıklarının Duyulduğu Kapıya Baktı. Yukhei Dokunsan Hıçkıra Hıçkıra Ağlayacak Genci Görünce Gülümsedi Ve Jungwoo'nun Yanından Kalkıp Sungchan'ın Yanına Geçip Elini Omzuna Attı.

"Sungchan-"

Sungchan Omuzuna Değen Elle Hıçkırarak Ağlamaya Başlarken Başını Lucas'ın Boynuna Gömdü Ve Ağlamaya Devam Etti. Lucas Gömleğini Islatan Sungchan'a Bir Şey Demese De Duyduğu Sesle Kaşları Çatılmış, Sinirle Boynuna Gömülen Adamın Yakasından Tuttuğu Gibi Kendisinden Uzaklaştırmıştı.

"OmuzumaSümkürdün Sen?!"

Sungchan Burnunu Silmeye Çalışırken Ağlayarak Başını Salladı. Lucas Başını Havaya Kaldırıp Sabır Diledi Bir Süre. Sakin Olmaya Çalışıyordu Bir Yandan Da.

"Sesler Kesildi."

Jungwoo'nun Kaşlarını Çatarak Dedikleriyle Sungchan Hızlıca Kapının Önüne Koşmuş, Kulağını Kapıya Dayayıp İçeriden En Ufak Bir Ses Duymaya Çalışmıştı. Shotaro'dan Herhangi Bir Ses Beklerken Kulaklarına Dolan Bebeklerinin Ağlama Sesiyle Donup Kaldı Sungchan.

Lucas Ve Jungwoo Rahatlayarak Nefes Verirken Sungchan Olduğu Yerde Duruyor, Nefes Dahi Almıyordu.

"Sungchan, Tepki Ver."

Jungwoo Sungchan'ın Omuzundan Tutup Kendine Doğru Çektiğinde Uzun Böyle Bedenin Ayaklarının Ucuna Düşmesiyle Çığlık Atmış, Lucas İse Bir Şey Oldu Sanıp Korkuyla İkiliye Yaklaşmıştı Hızla.

"Ne Oldu?!"

"SUNGCHAN YİNE BAYILDI!"

"YA NE OLDU YİNE NİYE BAYILDI BU?!"

Jungwoo Bilmiyorum Anlamında Başını İki Yana Sallarken Doğumhanenin Kapısı Açılmış, Elindeki Bebekle Endişeli İkiliye Gülümseyerek Bakmıştı Kadın Hemşire. Hemşireye Gülümsemeye Çalışırken Hemşirenin Arkasından Çıkan Bedeni Gördükleri Gibi Donakladı Luwoo İkilisi.

Ne Lucas Tepki Verebiliyor, Ne De Jungwoo Ağzını Açıp Bir Şey Söyleyebiliyordu.

"Jungwoo Tut Beni Bu Sefer Ben Bayılacağım Galiba..."

...

Selaaaam <3

BENİMLE AYNI GÜN DOĞDU BEBİŞ 😭😭😭

DÜNYAYA HOŞGELDİN SUNGTARO'MUN BEBİŞİ 😭

İsmi Ne Olsun Peki? Yorumlara Birkaç İsim Önerisi Yazın Bakalım 🤗

Kız Erkek Karışık Yazabilirsiniz, Cinsiyete Daha Karar Vermedim 🙂

Sağlıcakla Kalın, Sungtaro İle Kalın!

Sağlıcakla Kalın, Sungtaro İle Kalın!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Fussy Husband | Sungtaro ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin