FİNAL

458 45 39
                                    

Yazar Anlatımından, 3 Yıl Sonra

"APPİŞ MINOH SAÇYAYIMI ÇEYKTİ!"

Mina Hıçkırarak Ağlayarak Babasına Koşarken Elinde Birkaç Tutam Kalan Minoh Sırıtıyordu. Elindeki Tutamlara Bakarak Gülmeye Devam Ederken Annesinin Odaya Girmesiyle Hemen Elini Silkeleyen Siyah Saçlı Çocuk Yerdeki Arabalar İle Oynamaya Başlamıştı Ki Babasının Kucağındaki Mina Annesini Gördüğü Gibi Daha Yüksek Desibele Çıkartmıştı Ağlamasını.

"Sungchan, Ne Oluyor? Sadece Çamaşırları Sermeye Gittim Neden Ağlıyor Mina?"

"Hayatım Nerden Bileyim Ben Oynuyorlardı Kardeşiyle, Sonra Mina Ağlayarak Kucağıma Geldi-"

"Minoh Saçını Çekmiştir...Ona Lütfen Güzel Bir Dille, Tekrar Ediyorum Güzel Bir Dille, Bir Daha Kardeşinin Saçlarını Çekmemesi Gerektiğini Anlatır Mısın?"

"Güzel Bir Dille, Tamam. İki Defa Demene Gerek Yoktu."

Sungchan Gözlerini Devirerek Kızlarını Kucağını İndirmeden Oyun Köşesinde Sessizce Arabalarıyla Oynayan Oğlunun Karşısına Oturmuş, Kızını Bebeklerinin Olduğu Tarafa Gönderdikten Sonra Kendisine Göz Ucuyla Bakan Minik Çocuğa Gülümsemişti Hafifçe.

"Oğlum, Neden Kardeşinin Saçını Çektin?"

Gülümseyerek Ve Sakin Bir Ses Tonuyla Konuşan Babasından Gözlerini Kaçırdı Minoh, Konuşmayı Reddediyordu.

"Minoh...Oğlum Babana Cevap Verir Misin?"

Oğlunun Dikkatini Çekmek İçin Sungchan Da Yerdeki Arabalarla Oynamaya Başlarken Oğlu Babasının Katıldığı Oyunu Devam Ettirmiş, Bir Süre Sonra Ne Konuşacak Konu Kalmıştı Ortada, Ne De Özür Dilemesi Gereken Minoh.

"Ambulansı Çağırın Kaza Oldu!"

"Dadi Dadi Dadi Dadi, Çekiyiyn Yoydayn Ambuyanş Geyiyooy!"

"Kardeşim Çeksene Sola, Ambulans Geçemiyor Bak!"

Minoh Ve Sungchan Oynamaya Devam Ededursun, Çamaşırları Asmayı Bitiren Shotaro İçeriye Girdiği Gibi Oğluyla Oyun Oynamaya Dalmış Sungchan'ı Görmüş, Derin Bir Nefes Verip Başını İki Yana Salladıktan Sonra Yalnız Başına Bebekleri İle Görkemli Bir Çay Partisinin Ortasında Olan Kızına Doğru İlerlemişti.

"Özür Dilerim Leydim, Biraz Geciktim. Hâlâ Davetli Miyim Acaba Çay Partisine?"

"Eybeytte Pyens Bey, Buyyun Yeyiniyz Haşıy."

Geyik Ve Su Samuru Oyuncaklarının Arasına Oturan Shotaro Geyik Oyuncağı İle Bir Süre Bakışmış, Ardından Kızı Görmeden Oyuncağa Dil Çıkarıp Gülümseyerek Kızına Geri Dönmüştü.

"Yol Çok Kötüydü, Tacımı Kaybettim...Acaba Bana Verebilecek Bir Tacınız Var Mı Prenses?"

"Şizin İçin Tabiykide Biy Taçımı Feda Edeyim Pyens Bey, Buyyun Yütfeyn."

Başına Geçirilen Pembe Taçla Gülümseyerek Plastik Fincanlardan Birini Eline Alan Shotaro, Karşısındaki Prenses Kızıyla Madam Rosaline İsmini Verdikleri Bebeğin Dedikodusunu Yaparken Sungchan Gelen Gürültüyle Başını Kızı Ve Eşinin Olduğu Tarafa Çevirmiş, Gülümseyerek İzlemişti İkiliyi.

Ama Aklına Gelen Fikirle Sırıtarak Oğluna Dönen Uzun Boylu Bedenin Aklında Tilkiler Dönmeye Başlamıştı merhaba Bile.

"Minoh?"

"Efeyndiyim Appiş?"

"Ommişin Ve Minniş'in Çay Partisini Basmaya Ne Dersin?"

"Ommiş Bişi Öydüyüy, Vaşgeyç Bu İşteyn Deyikanyı."

Fussy Husband | Sungtaro ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin