0.3

212 39 3
                                    

Bayan Son, oğlunun dolabından çıkardığı katlı haldeki tişört ve pijamayı yatağın üzerine bırakıp odadan çıktı ve kapının önündeki Chanyeol'e baktı. "İçeri de kıyafetleri hazırladım."
Seungwan kaşlarını çatarak annesine baktı. "Kızdın bana değil mi?"
Bayan Son kafa salladı. "Hem de çok. Ama bu konuyu oğlan gidince konuşacağım, yanında konuşup rencide etmek istemiyorum."

Seungwan gülümsedi. "Sen dünyanın en iyi annesisin, biliyorsun değil mi?"
Bayan Son güldü. "Evet."

Chanyeol üstünü giyinmenin ardından kapıyı açıp çıktı odadan. "Oğlunuzla neredeyse aynı bedeni giyiyoruz Bayan Son. Oğlunuz kaç yaşında?"
Bayan Son omuz silkti. "Seungwan'dan üç yaş büyük, hesap et bakalım."
Bayan Son önden mutfağa gidip bir şeyler hazırlarken Chanyeol fısıldadı. "Üç sene mi? Üç sene sonra mı yaptılar seni yani? Baban sabırlı adammış."

Seungwan omzunu sıktı Chanyeol'ün. "Kendine gel!"
Chanyeol güldü. "Özür dilerim." Bayan Son konuştu. "Chanyeol, jjangramyeon sever misin?"
Chanyeol kafa salladı. "Evet efendim."
Bayan Son tek kaşını kaldırdı. "Peki  ya lahana kimchi?"
Chanyeol kafa salladı. "Evet efendim."

Bayan Son jjangramyeonu hazırlıyor iken Seungwan'da olgunlaşmış kimchiyi alıp tabağa bıraktı ve makasla dilimledi. Bayan Son pişen erişte üzerine jjang sosunu döküp masanın üzerine koydu. "Afiyet olsun." Seungwan da kimchiyi koydu önüne. Chanyeol mahcubiyet ile konuştu.
"Ben gerçekten çok teşekkür ederim beni güzel karşıladığınız için. Yemeğimi yedikten sonra markete gitmem gerek, bir isteğiniz var mı?"

Bayan Son başını iki yana salladı. "Yok, teşekkür ederiz." Chanyeol kaşlarını kaldırdı. "Benimle gelir misin?"
Seungwan kafa salladı. "Olur, gelirim."

Uninvited Guest ➵ wendy + chanyeol ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin