Eve geldikleri gibi şoför koltuğundan indi Chanyeol. Bagaja ilerkeyip kendi mini bavulunu çıkarırken Seungwan arabadan inmiş sevgilisinin ne yaptığını izliyordu. Chanyeol gülümsedi. "Babam iş gezisindeydi ve annenin de benden haberi vardı değil mi?"
Gülümseyerek kapıya kadar gidip zile bastı Chanyeol. Seungwan gözlerini büyüttü. "Bizde mi kalacaksın?"
Chanyeol kaşlarını indirdi. "Otellerde mi sürüneyim? Bunu mu istiyorsun?"
Seungwan yutkundu zorla. "Bak sevgilim-"
Chanyeol bağırdı. "Bana srvgilim diye hitap ettiğini kendi sesinden ilk kez duyuyorum!"Seungwan gülerek kendini açıklayacaktı ki kapı açıldı. Annesi ilk olarak kızının yanındaki bu uzun boylu oğlana, ardından yanında dimdik duran bavula ve en sonunda da -tabii bakışlarını değiştirerek- kızına baktı.
Bayan Son gülümsedi. "Buyrun."
Seungwan içeri girdi, Chanyeol'de. Bayan Son tek kaşını kaldırdı. "Seungwan, bu kişi internetten tanıştığın çocuk olan Chanyeol mu?"Seungwan bakışlarını parkeye çevirerek başını eğerken Bayan Son gülümsedi. "Merhaba oğlum, ben de tahmin edersin ki Seungwan'ın annesiyim. Hoşgeldin, içeriye gel lütfen."
Chanyeol saygıyla eğildi. "Teşekkür ederim efendim."
Üçü birlikte salona girdiler. Seungwan annesinin yanına oturdu, Chanyeol ise Son ailesinden bu iki kadının tam karşısına. Bacaklarını bir hizaya sokup sırtını dikleştirdi. Bayan Son gülümsedi. "Bavulu gördüğüme göre, buraya tatil için geldin değil mi?"
Chanyeol kafa salladı. "Evet efendim."Bayan Son soru soracaktı ki, Chanyeol laflarına devam etti. "Ve evinizde boş bir oda var ise burada kalmak istiyorum. Japonya'dan beş günlüğüne geldim buraya. Ve tüm vaktimi Seungwan ile geçirmek istiyorum."
Bayan Son şaşkınlıklar içinde baktı Chanyeol'e.
Chanyeol kendini yanlış ifade ettiğini düşünerek cümlelerini toparladı. "Yani, yanlış anlamayın lütfen. Düşündüğünüz gibi değil. Sadece sabahları da akşamları da onu görebilmek istiyorum ve izin verirseniz tatilimde bu evde kalmak istiyorum."Bayan Son kafa salladı. "Pekâlâ, kabul. Seungwan daha önce seni anlattığı için sana yeterince güveniyor sayılmam. Bu yüzden Seungwan uyurken kapısını kilitleyecek ve sen de oğlumun odasında uyuyacaksın. Tamam mı?"
Chanyeol kafa salladı. "Tabii, isterseniz benim de kapımı kilitleyebilirsiniz hatta."
Seungwan dişlerini sıktı. "Belanı mı arıyorsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uninvited Guest ➵ wendy + chanyeol ✔
FanfictionPark Chanyeol, tatilini sevgilisinin evinde geçirmek isteyecek kadar aptal biriydi. 2021 | duestrade© 「@monoita」