Seungwan 'pat' diye açtı Chanyeol'ün bulunduğu odanın kapısını. İrkildi bir anda Chanyeol. Kendi kıyafetlerini katlarken birden içeri giren sevgilisi, tam anlamıyla ödünü patlatmıştı. Seungwan nefes nefese konuştu. "Babam."
Chanyeol kaşlarını çattı. "Ne?"Seungwan iç çekti. "Babam, virüsten dolayı gidememiş. Dönüyor, eve."
Chanyeol'ün başından aşağı kaynar sular aktı. Telaşla konuştu. "Hangi eve?"
Seungwan bağırdı. "Buraya!"
Chanyeol özenle katladığı çamaşırları bavuluna sokuşturup fermuarı çekti. "Japonya'ya dönüyorum ben!"
Seungwan kaşlarını çattı. "Saçmalama! Arkadaşımda kalırsın."Chanyeol omuz silkti. "Gerçekten gerek yok."
Seungwan birden kahkaha atmaya başladı. Chanyeol anlam veremeyen bakışları ile Seungwan'ı süzerken, Seungwan halinden son derece memnun bir şekilde kahkahalar eşliğinde sevgilisini izliyordu. "Ödün var ya..."
Seungwan birkaç kahkaha ardından lafına devam etti. "... bokuna karıştı!"Chanyeol bavulu bıraktı. "Şaka mıydı yani?"
Seungwan gülerek kafa salladı. "Babamdan bu kadar korktuğunu bilmiyordum Yeol."
Chanyeol kaşlarını çattı. "Bunu sana ödeteceğim!"
Seungwan 'nasılmış o' der gibi bakarken Chanyeol sözlerine devam etti. "O hiç halledemediğin felsefe dersini en saçma şekilde anlatıp sınavında sıfır almanı sağlayarak!"Seungwan gözlerini büyüttü. "Ama bu çok fazla, Yeol! Şakaydı, özür dilerim!"
Seungwan tüm bu sözleri söylerken sesini yükseltiyordu çünkü Chanyeol bu esnada odasına girip bir de üzerine kapıyı kapatmıştı.
..."O hâlde cevap ne?" Seungwan bulduğu sonucu söyledi anında. "60!"
Chanyeol gözlerini tavana çevirdi. "Tanrım, şükürler olsun ki anladı!"
Seungwan kaşlarını çattı. "Niye öyle diyorsun!"
Chanyeol iç çekti, yorgunlukla. "Çünkü sabahtan beri yaklaşık otuz adet soru çözdük ve iki karışlık kafana yeni oturmaya başladı."Bayan Son güldü. "Seungwan biraz geri kafalıdır."
Bayan Son yanlarından geçip banyoya girdiğinde Chanyeol, Seungwan'ın saçını öptü. "Geri kafalısın falan ama çok tatlısın."
Seungwan güldü. "Sen daha geri kafalısın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uninvited Guest ➵ wendy + chanyeol ✔
FanfictionPark Chanyeol, tatilini sevgilisinin evinde geçirmek isteyecek kadar aptal biriydi. 2021 | duestrade© 「@monoita」