BİLİNMEZLİĞE DOĞRU

306 13 0
                                    

"Derin hadı kalk."

"Hıı... "

"Uf Derin hadi senin yüzünden geç kalmak istemiyorum ."

"Bugüne kadar hep erken kalkan sendin dimi Cerencim."

"Neyse ne kızım hadi kalk."

Ceren başımda debelenirken ben kıçımı devirip uyumaya devam ettim.Taki bir hayvan beni yatakdan atana dek.

"Kalkmanı söylemişdim Derin."

"Eğer 5 saniye içinde topuklamazsan çok fena olucak."

"Dememe kalmadan gitmişdi bile uf gıcık okuların açılmasına bir hafta var neyin kafasını yaşıyorsa arkadaş. Ayağı kalkıp aynanın karşısına geçtim ve kendime bir göz attım. Göz altlarım morarmış ve çökmüştü. Saçlarım birbirine karışmış iğrenç bir hal almışdı görende savaşdan çıkdığımı falan  zannederdi. Kıyafetlerimi çıkartıp yatağın üzerine bıraktıktan sonra sıcak bir duş almak için hazırdım.

Banyodan çıkdıkdan sonra kurulanıp kıyafetlerimi giydim.

Akşam için hazırlanmam gerekiyordu.Bu yüzden Cerenle alışverişe gitmemiz lazımdı.Cerenin sevgilisiyle bir ev partisine  gidicekdik.Doğruyu söylemek gerekirse kuzenimin o zegin züpede ne bulduğunu anlasam ama dedikleri gibi aşk bu otada konar bokada normalde hayatda böyle argo ve iğrenç kelimeler kullanmam ama Cerene olan sinirim devam etmekde olduğu için kendimi tutamıyorum.

Ee doğal olarak bir hayvanla evi paylaşdığım için çoğu zaman kendime engel olamıyorum

Ailem İzmirde yaşıyor ama ben lise için teyzemlerin yanına İstanbula  geldim 3 senedir burdayım tatilerde ya ailem geliyor yada ben onları ziyarete gidiyorum.İzmire göre İstanbulun okulları daha güzel diyorlar sözde onlara göre tabiki ee iş böyle olunca İstanbula teyzemin yanına yolladılar bu sene 4. senem olucak.Her sene çok iyi dereceyle geçmeme rağmen üniversite sınavı gözümü korkutuyor ne yalan söyliyim.

Bu sene dersten başka hiç bir şeye konsantre olmamalıyım hedefim tabikide bu yönde fakat sakin olduğum söylenemez.

Tam odadan çıkarken Cerenle koridorda karşılaşmış hemen aşağı inmişdik.

Teyzem masayı donatmışdı.Ceren hayvan gibi yerken ben gayet insancıl bir şekilde kahvaltımı ettim ve çıkdık.

Alışverişe Cerenin arabasıyla gitmeye karar vermişdik.Bugün çok güzel olmalıydı.Yani Ceren için benim çok istekli olduğum söylenemez.

Mağaza mağaza geziyorduk ki  bir adamın bizi takip etmeye başladığını farketmişdik.İlkden çok tuhaf gelsede sonra umursamamaya başlamışdık ama belli bir süre sonunda sinirimizi bozmaya başlamışdı ayrıca azda olsa korkmuşduk fakat peşimizi bırakmayınca Cerenle anlaşıp eve gitmeye karar verdmişdik.

Arabaya geçip eve dönüş yolunu izlemeye koyulmuşduk.Aldıklarımızı düşünüyordum üstümüzde nasıl duracağını çok merak ediyorum fazla zamanımız olmadığı için hemen eve gelir gelmez hazırlanmaya başladık.

Cerenin dediğine göre parti sahibi tanıdıkmış yani Boranın en yakın arkadaşlarından biriymiş.

Hazırlanıp hemen aşağa inmişdik ki kapı çaldı Bora bey sonunda gelmişdi.İşte asıl işkence bundan sonra başlıyordu.

Teyzeme haber verdikden sonra arabaya binmek üzere yürümeye koyulduk.

Kapıyı açmamla sevimsiz bir yüzle karşılaşmam bir olmuşdu.Tahmin edelim bay sevimsiz.

Selamlaşma faslı bitikden sonra nihayet evden çıkabilmişdik.Ceren Boranın yanına ben ise arka koltuklara yayılmışdım.

Yol boyunca Bora partinin efsane olucağından bahsedip durmuşdu. Ceren ise ufo görmüş masum köylü misali onu dinliyordu.

Yarım saatlik bir yolun ardından bir bahçeye giriş yapmışdık.

"Ben arabayı park edip geliyorum kızlar siz önden gidin."

Ceren ve ben arabadan inip müzik sesini takip etmeye başlamışdık.Takip etmeye başladık diyorum çünkü çok kalabalık.

Ev görüş alanımıza girdiği zaman Ceren ve benim azım açık kalmışdı buranın ev olduğuna inandırmak için birçok şahit lazımdı.İçeri adım atmamızla sigara ve alkol kokusu ciğerlerime işlemeye başlamışdı.

Daha önce bir çok partiye gitmişdim fakat hiçbiri bu kadar büyük çaplı olmamışdı.

Ben bu düşünceler içindeyken ve Ceren ağzı açık etrafı izlerken Bora bey sonunda yanımıza gelebilmişdi.

"Bora bize ev partisi olduğunu söylemişdin."

"Evet zaten öyle."

"Ev olduğuna eminmisin?"

Bora gamzeli gülüşlerinden atıp.

"Tabikide" demişdi.

Bora bizi masalardan birine bırakıp ve beş dakika içinde geliceğini söyleyip yine ortadan kaybolmuşdu.

Ceren ve ben etrafa bakarken çoğu kişinin kaçamak bakışlarını görmezden geliyorduk.

"Ceren ben lavaboya gidip şu saçımı falan düzeltiyim."

"Hiç gitme çünkü Bora geliyor."

Arkamı dönmemle Borayla göz göze gelmem bir olmuşdu yanındaki  çocukla bize doğru geliyordu fakat

Tek bir sorun vardı   yanındaki çocuk benim be-benim 1 ay önce Cerenle gittiğimiz barda bana "Bir gün elbetde benim olucaksın ve ayaklarıma kapanıcaksın ve ben bunu büyük bir keyifle izleyeceğim çünkü ben istediğimi her zaman alırım diyen adamın ta kendisiydi.Peki onun burda ne işi vardı.

######################

Resimdeki. partinin yapılacağı ev(ÇAĞANIN EVİ) arkadaşlar  ayrıca hikayemi oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın  benim için gerçekden çok önemli."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

#ATEŞ#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin