Hierboven is tycho⬆️ ik zal het volgende hoofdstuk Rick wel doen.
Ik hoor gekuch achter me"oke laten we dan maar naar je moeder gaan." zegt de jongen met bruin haar en blauwe ogen.
~~~~~~~~~~~~~~~
Sophie p.o.v
We lopen met zijn allen naar tycho's moeder en onderweg kletsen we wat over hoe saai school is en hoelang we daar eigenlijk al niet meer zijn geweest. we komen aan bij tycho's huis en er hangt hier een hele drijgende sweer alsof er iets gaat gebeuren maar dat gevoel heb ik wel vaker en dan blijkt er niks te zijn dus ik negeer het maar. tycho belt aan en zijn moeder doet open. Ze ziet er best goed uit voor haar leeftijd ze heeft bruin haar wat nu in een watervalvlecht zit en groene ogen en ze heeft een best wel mooi viguur voor een vrouw op leeftijd. "Hey tycho, hoe ging het jagen?" "Goed mam, maar mag ik je kvoorstellen dit zijn sophie, rick, niels, Kevin en Jonas." "hey aangenaam ik ben Jacqueline (spreek je uit als sjakkelien)." "Aangenaam." zeggen we in koor. "maar mam? Ik had een vraag mag ik met hun mee op kamp voor 3 weken?" "3 weken!!!! Weet je wel niet hoe lang dat is? Ik weet niet hoor." "please mam ik zal echt voorzichtig zijn." "oke goed dan maar je gaat niet nu gelijk ja mag overmorgen pas weg." "oke mam dankje dankje dankje."1 dag later bij tycho thuis...
Tycho p.o.v.
"Mam?" "Ja schat." "wat weet jij over als mensen of iets elkaar aanraakt en er dan een ongelofelijk fel licht komt?" "Waarom wil je dat weten?" Vraag ze nogal gespannen. "nou gewoon dat wil ik ff weten." "Nou kijk meestal is dat een jongen en een meisje en die krijgen gevoelens voor elkaar op hun 18e die niet te beschrijfen zijn en dat is dan ook een uitverkoren stel." ik schrik me dood ik bedoel Sophie is niet lelijk ofso maar dit. dit had ik nooit verwacht. ik krijg echt peoblemen met Rick......
~~~~~~~~~~~~~~~
Sorry ik heb weer super lang niet meer ge-update maar mijn #ouders die hebben alweer mijn telefoon afgepakt en ik krijg hem ook biet zomaar weer. ik heb hem nu meegesmokkeld naar boven en ik d8 laat ik maar gelijk gaan updaten maargoed beter laat dan nooit toch? Maar even ergens anders over wat vinden julie een beter stel Rick-Sophie of tycho-Sophie laat het weten in de comments. Byee x
JE LEEST
Hij die een vampier blijkt
VampirgeschichtenIk Sophie loop over straat opweg naar de winkel maar dan wordt ik opeens een steegje ingetrokken ik kijk recht in Roode ogen van een jongen hij houdt zijn handt voor mijn mondt zodat ik niet ga gillen. Toen keek ik hem aan en zei met mijn ogen ik ga...