Een gave....?

682 34 9
                                    

Toen ik de volgende ochtend wakker werdt draaide ik me om... altans dat probeerde ik want twee sterke armen hielden me tegen. ik kuch even hard en toen werdt Rick ook kreunend wakker. "goedemorgen soepje." "Serieus soepje..? kun je niks beters bedenken." Zei ik grinnikend. "Nee geen zin in" Zei Rick speels. ik zucht en draai met mijn ogen. "hoe moet het nu eigenlijk verder met al dit vampier gedoe?" dacht ik hardop na. "weet niet maar ik wil je zowieso voorstellen aan mijn vrienden." mij. Ogen worden groot. "zijn er meer vampiers." riep ik helemaal blij uit. Hij grinnikte even en zei toen simpel "Ja" mijn ogen werden weer groot en ik ging een vreugdedansje doen. Rick lacht nu ook en uiteindelijk lagen we allebij dubbel van het laggen. Toen we uitgellagen waren zei ik " ik ga me ff omklede dan kunnen we naar JE vrienden. (met de nadruk op (JE). Toen we ons omgekleed hadden en bij zijn vrienden hun huis aankwamen werd ik wat onzeker wat als ze me niet mogen of me raar vinden ofso ik bedoel de eerste indruk is heeeel belangrijk.(geloof me ik spreek uit ervaring). Rick merkte het en zei alsof hij mijn gedachten las "Ze vinden je vast leuk." We belden aan en er werdt vrijwel direct open gedaan. Er stond een jongen voor de deur met blond haat mooie diepzeeblauwe ogen en een goddelijk lichaam maar toch blijft dat van Rick toch mooier. De jongen achter de deur lachte vrolijk en zei "hee man lang niet meer gezien kom binnen." en daarna lachte hij vriendelijk naar mij. Toen we binnen aan tafel zaten met : Rick, Niels, Jonas, Kevin en ik begonnen we te kletsen. "Dus jij bent Sophie waar Rick de hele tijd over aan het praten is over hoe bijzonder ze is." Zei Niels. ik knikte onzeker ja en hij glimlachte vriendelijk.

"Maar wat is je vampiergave dan?" Vraagt Jonas. "Vampiergave?" ja iedere vampier heeft dat zo kan Rick wonden genezen, Kevin krachtvelden maken,Niels ultra sterk en ik gedachte lezen. "Uhhm ik weet niet of ik er wel een heb." zeg ik onzeker jij hebt er geen tuurlijk wel dat heeft elke vampier. "Ja maar ik ben niet helemaal vampier." "Hoe bedoel je soepje?" vraagt Rick. Nou eigenlijk ben ik nu half vampier half weerwolf want zie je ik was al een weerwolf en nu dus ook vampier." Ze kijken me dan allemaal met grote ogen aan.

----------------------------------------------

BAMMM!!! Die zagen julie nie aankomen hè??

Ik weet dat het lang duurde maar zoals ik al zei ik was op vakantie naar Kroatië en voor degene die het willen weten ik was in porec maar nu vraag. ik wil een nieuw boek schijven genaamd: Aregone ja het lijkt een beetje op de film echt een Aanrader trouwens hier gaar het over:

Een jongen genaamd Louis van 17 jaar leeft een doodnormaal boeren leventje tot hij een heel raar ei tegen komt. snel komt hij erachter dat het een draken ei is en besluit voor het ei te zorgen. als het ei uitkomt dan komt er een heel. Schattig blauw draakje uit. hij gaat het draakje verzorgen en voeden en hem verder groeien tot het draakje drie dagen oud is dan voelt hij zijn hand branden en ziet dat er iets staat gebrandmerkt een teken in de vorm van een ovaal. hij komt er snel achter dat hij nu een is met de draak. dat is ook een legende als je een draak opvoedt wordt je een met de draak en krijg je een ovaalvormig brandmerk in je hand als je dat hebt dabben je een met je draak dat houdt in: als jij je pijn doet dan voelt de draak dezelfde pijn je voelt alebij dezelfde emoties en als jij dood gaat gaat de draak dat ook maar als de draak dood gaat blijf jij leven..

En wat vinden julie als julie het wat lukt vite dit hoofdstuk dan ff bij de 20 Vote's ga ik het boek schrijven good luck love you allll xxxx🙋🙋

Hij die een vampier blijktWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu