Part 22

7 1 0
                                    

~zonder krachten word het nog moeilijk hier uit te ontsnappen...~

Rick p.o.v.
Ik was sophie gevolgd maar ze ging te snel waardoor ik haar kwijtraakte en nu is ze spoorloos.. het is inmiddels al 2 uur verder en ik heb nogsteeds geen spoor van sophie..
een raar gevoel begint te knagen ik heb het gevoel dat ze hulp nodig heeft en in de problemen zit, als Tycho er ook maar iets mee te maken heeft eh.. Dan zou die wensen dat die nooit gered was op de klif. Ik bedoel Sophie heeft dan misschien haar krachten en geluk dat ze een hybride is maar ik ben wel een van de sterkere vampiers dus ik kan ook prima van me af bijten. Maargoed dat doet er even niet toe als er morgen nog geen teken van Sophie is ga ik haar zoeken.

Sophie p.o.v.
Ik voel me wel heel zwak zo zonder krachten, het lijkt wel alsof ze ook mijn energie hebben getapt ofzo. 'Nee Sophie dat is onmogelijk.' Zeurt Noa. 'Nou tegenwoordig weet ik het nietmeer hoor Noa, ik geloof alles tegenwoordig.'
Ondertussen komt er iemand binnen gelopen.
'Jeetje ik schrik me kapot man..' zei noa. 'Kunnen ze voortaan niet even waarschuwen in plaats van zomaar even binnenstormem ofzo.'
'Goedemorgen doornroosje.' Zei de man die binnen is komen lopen. Hij is kaal en heeft blauwe ogen, ook is hij best wel groot. 'Wat dacht je? Laat ik ook maar een x laten merken dat ik leef?' 'Hoe bedoel je?' Viel Sophie hem in de reden. 'Nou je bent al 24 uur bewusteloos geweest.' Het enige wat Sophie kon doen is alleen maar een beetje staren. Ze heeft teveel vragen. 'Waarom hebben jullie mijn kracht afgepakt?' Zei Sophie nors, nee wat zeg ik woest. 'Omdat dat moet van onze baas, hij verzamelt zoveel mogelijk kracht zodat hij de sterkste is en kan heersen over deze wereld.'
'Gadver ik walg nu al van hun (baas).' Zei noa.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Tamtamtaam, heya lieve lezers! Ik dacht even een groter hoofdstukje dan normaal. Ieeeetsje groter. Laat me weten wat jullie van deze manier van schrijfen vinden!
Seeya

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 02, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Hij die een vampier blijktWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu