Ay köpek seni çok sevmiş olacakki ayağından ayrılmıyordu. Bunu bırakmak istemediğini söyledin, seni uzun zamandır böyle mutlu görmüş olacaklarki karşı çıkmadılar. Sadece onu gezi sonrası veterinere götürmeleri gerektiğini söylediler. Köpeği kucağına alıp arabaya binecekken tekerlerin sönük olduğunu fark ettin. Ama daha önce böyle değildi? Garip...Craig eğilip baktığında ince keskin bir metal parçası buldu. Yani bilerek yapılmıştı....
Çakını çıkardın ne olur ne olmaz. Belki sadece manyak bir grup gençti? Ama hayır olamaz. Bu tesadüf olamaz çünkü arabadan hiçbir şey çalınmamıştı. Arabanın içine son bir kez daha baktın. Her şey bıraktığın gibiydi bu basit bir hırsızlık değil.
Craig bunu düzeltmenin en az birkaç saat alacağını söyleyince küplere bindin. Zaten isteyerek gelmemiştin ve üstüne bu yaşanmıştı.
İlk birkaç dakika hiçbir olağanüstü anormal durum olmamıştı. Arabada duran içki şişesini açıp muhabbet edilmişti. Ama köpek kafasını kaldırıp ulumaya başlayınca yanındakilerin de tırstığını fark etmen pek zaman almadı.
Craig'e çabuk olmasını söylesende bu işi ilk defa yaptığını ve kısa sürede halledemeyeceğini dile getirmesiyle bayılacak gibi oldun.
Bruce seni tutup kafanı hafifçe okşadı. Herşeyin iyi olacağını söylemesi bir kulağından girip ötekinden çıkıyordu. Buraya geldiğinizden beri bir şeyin ters gideceği düşüncesiyle hareket ediyordun.
Aklına gelen karamsar düşünceleri bir kenara atmak istercesine ağlamaya başladın.
Yeniden olmaz yeniden olmaz yeniden olmaz
Köpek çıldırırcasına havlayıp etrafta koşuşturunca onun aslında kaçtığını fark ettin.
12- Savaşıcam yeter artık
13-KAÇ KAÇ KAÇ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CP İLE KARŞILAŞTIN ÖL YAŞA 2
Mystery / Thriller*1. KİTABI OKU BU 2. OLAN* CP ile karşılaştın ve kendi seçimlerine göre ilerliyorsun. Seçiminin yanında yazan sayıya ait bölüme gidiyosun bu kadar bro