Taşlı yerden devam etmeyi daha uygun gördün. Diğerlerine baktın ve ordan devam etmenin doğru olacağını söyledin.
Veronica telefonu kapatmamıştı, nereden gideceğimizi polise bildiriyordu.
Bruce: Şu polisler biz ölmeden gelseler iyi olur
Veronica: Ah- bi saniye polisler yerimizi tespit etmiş.... ve..... 20 dakikaya gelirler- dur... 15 dakikaya gelirlermiş
Arkama döndüğümde hışırtı kesilmişti. Sanki oyun oynuyordu bizimle. Köpek korkmuş olacakki durmadan etrafa bakıp havlıyordu.
Ama etraf olması gerekenden sessizdi...
Craig bir ağaca tırmanıp etrafı izliyordu. Görünürde bir insan veya başka bir canlı olmadığını söylediğinde bu beni sakinleştirmeye yetmemişti. Çünkü mavi maskeli adamın ne yaptığımızı bildiği anlamına geliyordu. Sürpriz bir saldırı belki?
Zamanımızı boşa harcamayıp taşlı yerden dikkatlice geçiyordum. İrili ufaklı taşlara dikkat etmezsem düşüp kafamı yarabilirdim. Diğerleri de benim gibi ilerliyordu. Taşlı yol sağa doğru ilerlerken ağaçlardan bir şey göremiyordum. En sonunda taşlı yolun sonu göründü.
Ancak taşlı yol bu tepenin uçurumuna çıkıyordu. Aşağıya atlarsam en iyi ihtimalle kemiklerimin yarısı kırılırdı. Tutunabileceğim bir dal da bulamamıştım. Diğerleri olduğum yere gelince geri dönmenin tek seçenek olduğunu söyledim.
Craig: buraya bir hiç için mi geldik?
Gözlerini devirdin. Geri dönecekken başka birinin daha taşların üstünde yürüdüğünü duydun. Etrafına baktığında herkes tamdı, eksik yoktu. Ardından bu adım sesleri hızlanarak sana doğru yaklaştı ve uçurumdan itildin. Diğerlerinin bile nasıl öldüğünü göremeden yere çarpmanın etkisiyle bilincini kaybettin.
ÖLDÜN
Yazar notu: iyi dayandın helalll.Al bi pasta 🎂 ye bakayım. Şimdi muhtemelen hiç bir şey olmamış gibi doğru seçimden ilerleyeceksin dndlmfkf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CP İLE KARŞILAŞTIN ÖL YAŞA 2
Mystery / Thriller*1. KİTABI OKU BU 2. OLAN* CP ile karşılaştın ve kendi seçimlerine göre ilerliyorsun. Seçiminin yanında yazan sayıya ait bölüme gidiyosun bu kadar bro