16

103 13 12
                                    

Diğerleri polise yerinizi bildirirken dışarı çıktın.

Acaba neden burası terk edilmişti? köyden şehre göç, salgın hastalık, sel... olasılıkların sınırsızlığını bir kenara bıraktın.

Etrafta bir tavuk kümesi vardı ama boştu. Kümeslerin çeşitli kapaklarını sırasıyla açıp kapatırken diğerlerinden farklı bir ses işittin. Yeniden açtığında kasa buldun. Şuan hırsız gibi görünsende umurunda olamazdı, sonuçta bir katilden kaçıyordun.

Kilide anahtarı taktığında kapak kendiliğinden açıldı. Kasada eski bir tabanca vardı ve içi doluydu. Zafer kazanmış gibi hissederek geri eve gittin. Ama silah kullanmayı bilmiyordun.

Diğerlerine silah kullanmayı bilen var mı diye sorunca Evelyn biliyorum dedi. Silahı uzattığında incelemeye başladı.

Bruce: nerden öğrendin kullanmayı

Evelyn: Babam eskiden bana öğretmişti, kim bilirdiki bunun bir gün işe yarayacağı..

Veronica: Birazdan gelirlermiş polisler 5 dakika gibi bir süre. Ancak hava kapalı, yağmur yağarsa gecikebilirlermiş.

Sırıttın, kesin şimdi sizin şansınıza yağmur yağardı.

Camdan dışarı baktığında ormanın yeşilinden ayrılan mavi bir nokta gördün. Ama birden kayboldu. Göz yanılsaması olabilirdi belki.

Tam kafanı çevirecekken yeniden ortaya çıkınca diğerlerine döndün.

Ben: Size ne desem sevinirsiniz? Şuan izleniyoruz ve sonumuz yakın olabilir

İroni yapmaya çalışsanda gözlerinden akan yaşlar bunu zorlaştırıyordu.

Craig: Aklımda delice bir fikir var. Neden şu or*spu çocuğunu silahla vurmuyoruz?

18-Evet, sonuçta mermilerden kaçamaz. Kafasında bir kurşun görmek için sabırsızlanıyorum.

19-Zaten yakında polisler gelicek bekleyelim aksiyona gerek yok.

CP İLE KARŞILAŞTIN ÖL YAŞA 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin