Bu huzursuz bekleyiş can sıkıyordu. Yapabileceğin çok şey yoktu sadece Veronica nın verebileceği güzel bir haberi bekliyordun.
Veronica: A- peki 7 dakikaya kesin gelirlermiş
Bruce: Bir zahmet artık
Evelyn cebinden bir fotoğraf çıkardı. Bu sabah çekilmişti.
Ben: Ahahaha size demiştim burası iyi bir fikir değildi diye.
Laflarını söylerken göz ucuyla seni buraya getiren Bruce'a bakıyordun. Bakışlarından korkmuş olacakki kafasını başka yöne çevirdi.
Ben: Şu an burada aşırı gereksiz bir şey söyleyeceğim çünkü bu sessizlik çok rahatsız edici. Küçükken bir katile ' yapma yasalara aykırı' dersem onu ikna edebileceğimi sanıyordum.
Craig: Madem itiraf ediyoruz. Ben de 6 yaşımdayken eğer birileri beni kaçırmaya çalışırsa onları karate yaparak dövebileceğimi düşünüyordum. Ama o zamanlar karate yapamıyordum.
Veronica: Sohbetinizi bölüyorum ama polis helikopteri 5 dakikaya gelirmiş
Evelyn: Ölmeden ayrılalım şurdan başka isteğim yok.
Ben: Eh helikopter nereye inecekmiş? Tam karşımızda orman var.
Veronica: ... bu köyün arkasında eskiden tarla olarak kullanlılan bir arazi varmış.
Aldığın cevaptan hoşnut dışarıyı izlerken mavi noktanın belirdiğini gördün. Evelyn de fark etmiş olacak ki silahını hazır konuma getirdi.
Yağmurun hafiflemesi bu kadar uzun sürmeseydi iyiydi ama buna da şükür.
Ben: Şu hayata bak ne kadar sessiz, sakin, durgun ve sıkıcı
Bruce: Aa bizim maskeli adamımız buraya doğru mu geliyor? Hiç hoş karşılamadım piçi
Craig: Evet geliyor or*spu evladı
Buraya doğru koşmaya başlayınca korkudan titriyordun. Hızını arttırmışken bir anda yavaşladı,durdu. Ardından geri ormana doğru depar attı.
Evelyn: Hey deminden beri bu bizi öldürmeye çalışmıyor muydu?
Bruce: E-evet
Evelyn: Neden kaçıyor o zaman?
Craig: Bize bir şey yapmasın yeter
Veronica: HELİKOPTER GELMİŞ BİRKAÇ DAKİKAYA İNİŞ YAPAR
Dışarıda helikopter iniş için hazırlanıyordu. 100 farklı duygu içinde helikoptere bindiğinde Bruce'a baktın.
Demekki helikopterin geldiğini anlayıp geri gitmişti.
Ben: Biliyor muydun bela mıknatısıyımdır
Bruce: Fark etmemek mümkün değil
Sırıttın
YAŞADIN
Yazar notu: Öncelikle ölmesine rağmen ölmemiş gibi yapanlara buradan bir çikolata 🍫.
Alın teriyle yaşamış olanlara gönülden aferin dmsldldöm
Ay bu kitabı yazmak çok zordu anam ağladı mdlfnldmfmf
Umarım sevmişsinizdir bölümleri yaparken çok eğlendim çünkü
Kendinize çok iyi bakın ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CP İLE KARŞILAŞTIN ÖL YAŞA 2
Mystery / Thriller*1. KİTABI OKU BU 2. OLAN* CP ile karşılaştın ve kendi seçimlerine göre ilerliyorsun. Seçiminin yanında yazan sayıya ait bölüme gidiyosun bu kadar bro