mhmmmhmm evet part uc geldi baya uzun surdu 1 dk falan su an toletteyim kusurlarimi gormezden gelin bu arada cok zenginim ipadimin klavyesi turkce yazmiyor %100 hakiki canadian sanirim idk neyse baslayalim yormayin beni aa
"evet dedigin gibi kadin sesi geldi Efe beni aldatiyor muydu! Hayir Efe boyle biri degil inanmiyorum Efe bunu bana yapmaz yapmazsin degil mi Efe lutfen ic sesimiz birlessin ve konusalim cunku su an senden uzaklasiyorum evet efe bu bir intihar notu bu notu kapinda bulduysan oldum demektir uzgunum Efe sanirim dunyadaki en uzun cumleyi benim intihar mektubumda gormek istemezdin ancak maalesef gormek zorundasin hahhahahahhahahhahhahahhahhahahha evet Efeciyim hahahhahahhahahhahahhahaha diyerek cumlemin gorunusunu buyuttum xDD neyse bb ben intihara go"
Evet intihar etmedim saka yaptim bunu yaptim bu mektubu yazdim ve Efenin kapisinin onune koydum calilik arkasindan izliyordum cunku Efe kadin sesini duyunca korkup yukari cikti bense disari kactim Efeden. Zile bastim Efeciyim mektubu gordu acti okudu! SIKTIR! Efeyi aglattim sanirim. Her neyse hak etti BITCH!
Olamaz Efe cok sinirlendi cebinden bir cakmak cikardi ve dediki "Lutfen geri gel daha cocuk yapmadik..... Seni cok seviyordum benim bir muzik grubum var ama uzgunum sen daha degerlisin kb! Evet kb dedim cunku hic bir sekilde uzulmeni istemedim seni cok sevdim. Bunu kanitlamak icin evin icinde olan kendi annemi yakacagim. Eger bana ruhunun burda oldugunu kanitlarsan yakmam ve hapise girmem senin kararin canim benim.." hemen yerimden hopladim Efeciyimin elini tuttum ve dedimki "Ben hep burda olacagim.. Seni seviyor ve izliyorum merak etme balim." Efe cok mutlu oldu o masum gozyaslari mutluluk goz yasina donustu ve dediki "Ruhun bende guvende senin ruhun icin bi sarki yazcam iceri gel veya gelme banane sarki yazmaya go seni seviomm odun kari"
AAA Efe hemen gotun kalkti. Bir dakika bana ruh mu dedi hyr Efe ben ruh deyilim ben gercegim yanindayim/. Efe duymadi cunku icimden konusuyodum mallar. Evet Efenin yanina gittim sarkisi soyleydi:
"oh seni seviyorum gizli hayran 2 seni cok seviyorm
lutfen beni birakma
benden ayrilma
sana daha once olmadigi kadar ihtiyacim var
eger benden uzaklasacaksan
bana bir iyilik yap ve
baska biriyle olma
yoksa onu yakarim tamam mi?!"Sarkiyi cok begendim super olmus sahane yaa bayildim yani ne diyebilirim ki... Sessizce bir ses cikardim "tamam, sen';==i seviyorum."
Evet dostlar bu ruh isi cok eglenceli olacaktir...UMARIM BEGENIRSINIZ BEGENMESSENIZ BANANE SORMADIM ALLAHIM MAL MISIN NEYSE VOTE VER OKUMASANDA YORUM YAP VOTE VER SENI YERIM ASK NSEYSE EFE MUTALIP KITABI DAHA COK FLORT USTUNE KURULU CRUSHINIZIN USTUNDE DENEYEBLIRSINIZ BU TAKTIKLERI HELLO >!??!?!??!
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Evet Efeye yaklastin
.
.
.
.
.
.
.
.
cok az daha bEBEGim
/.
.
.
.
.
.
vote ver bb ben gizlihayran 2 bu arada yetenekten anladiniz siz bb