"Sadece seni ölçüyor İdim ZHAAAAAAAAAA İKS DE" dediğinde işte phen bakışı attım. Ve dudaklarıma yapıştı (multimedia da i ve ben gizli hayran 1 var za)
Efe içeriye girdiğinde şoka girdim sonra bim e asdasdasd:-DD
"Ooo yakışmızsınız." Dedi efe.
SANIRIM PİLATONİK İDİM !
"Teşekkürler" dedik ikimiz de aynı anda. Bana bakıp güldü. Gülüşün HERŞEYÜM. Sanırım ikinci birini seviyordum.
"Sen bi gelsene aşağıya" dedi i beni çekiştirerek. Şu an atarlanırdım ama kendime hakim oldum. Bahçeye geldiğimizde banklara oturdu ve aynı anda ayağa kalktı. Yanıma geldi ve iki elimi tuttu.
"Minikcik, benim çok sevdiğim bacım olur musun ?? :-DD" dedi gülerek.
"YAAA SENİ YERİİİİİİİİİİMMMMMMMMMMMMÖÖMÖ!!!!!!!!!!" Dedim çığlık atarak. Ve boynuna sarıldım. Dudişlerime 5 kez öpücük kondurup elimi tuttu ve yukarı çıktık beraber.
"Aşkilotopişkolatatam, beraber kantine gidelim mi döner yeriz??" Dedim gülerek. "Olur aşkilotopişkolatatam benim. " Ellerimi tutup aşağı kantine indik.Efe oradaydı. İnanamıuordum. Bize piç sımayıl yaparak bakıyor idi. Efe den vazgeçmeliydim. İ ile beraber döner ve ayran alıp koltuklara geçtik.
"Aşkilotopişkolatatamm mm yemek çok güzel değil mi ?! " dedi.Kahkahamı tutamadım. Ağzını açtı ve tabağımdaki döneri elimle alıp i nin ağzına attım. BİNGOO ! AĞZINA GİRMİŞTİ. AKLIMA BENİM AĞZIMA GİRMESİNİN GEREKTİĞİNİ DÜŞÜNDÜm, ama girmesi gereken şey döner değildi . Piç sımayıl ı tekrar yaptım elimde olmadan."Neye gülüyorsun aşkilotopişkolatatam?." Dedi gülerek.
"HİİÇ" dedim çaktırmayarak. Peçeteyi alıp elimi sildim.Yemeğimizi bitirip donut almaya karar verdik.
"Of benim basenim çıkar i." Dedim mızmızlanarak. "Ya kızım ben seni döverim döver. Beni anlıyacaksın tamam mı. Benimleysen herşeyi yiyeceksin. SENİN O BASENİNİ DE SENİ DE SİKErim. Şaka yaptım yhaa. Her neyse sen şişko olsanda gözümde her zaman 1. olursun. Canım aşkilotopişkolatatam benim !"
"Öküz aşkilotopişkolatatam." Dedim gözlerine bakarak. "Ayı aşkilotopişkolatatam benim."Beraber okul çıkışına ilerliyorduk. Gözüm efeye takıldı. Bir kızla yiyişiyordu. Boynunu öpüyordu. Şimdi de kızın göğüslerini sıktı. O kadar kötü sıkıyordu ki patlayabilirdi. Aynı şeylwri i ile hayal ettim. Ağzımdan bir inleme kaçtı. İ bana baktı.
AH KAHRETSİN !
.
.
.
.
.
.BÖLÜM BİTTİ ZAAAAA :-DD
Ne düşünüyorsunuz bence bölüm eyvah denilecek kadar berbattı. Spoi vermeyelim ama kızımız zevkten ölüyor. İ de öyle.
Efe mi i mi? Yorumlarınızı göreyim aşkilotopişkolatatalarım. Ooff bu i ile kızımızın lafı çalmayalım ZAAAA AA A
NEYSEEE YORUMLARLA BERABER VOTE YAPIN. BB