Tom 🐱 i Jerry 🐭/ Brzydkie kaczątko

30 2 0
                                    

Tom i Jerry byli wiecznie skłóconym duetem, którzy od lat mieli ze sobą wiele zabawnych przygód. Tym razem ich gonitwa doprowadziła do nieoczekiwanej sytuacji, której nikt się nie spodziewał.

Jerry biegł po korytarzu, a Tom gonił go bez opamiętania. Nagle, w pośpiechu, Tom otworzył usta, aby złapać Jerry'ego, ale zamiast tego połknął fotel, który stał na drodze. Fotel spoczął w jego żołądku. Poczuł się dziwnie, nie wiedząc, co zrobić. Teraz miał kształt i wielkość fotela, który przed chwilą połknął.

Jerry zniknął z pola widzenia, a Tom zaczął czuć się coraz bardziej niekomfortowo. Nagle usłyszał, jak właścicielka domu krzyknęła z salonu: "Och, w końcu mogę usiąść i odpocząć!".

Tom wpadł w panikę, wiedząc, że właścicielka nie zauważyła, że fotel zniknął. Próbował wypluć fotel, ale było już za późno. Czuł się jakby miał zawał serca, ale nie miał czasu na odpoczynek. Musiał szybko coś zrobić, zanim właścicielka zacznie siedzieć na nim.

Zaczął biegać po domu, próbując ukryć się przed właścicielką, ale jego nowy kształt był zbyt duży, aby zmieścić się w każdym miejscu. W końcu znalazł się w kuchni i uciekł na górę, gdzie natknął się na Jerry'ego.

Jerry zdziwił się widząc, że Tom wygląda teraz jak fotel, ale zaczął się śmiać, widząc, jak Tom z trudem porusza się po schodach. W końcu Tom znalazł miejsce, w którym mógł ukryć się przed właścicielką. Był to mały pokój, w którym było wiele innych mebli.

Tom zaczął się ukrywać między nimi, ale jego nowy kształt nie był łatwy do ukrycia. W końcu właścicielka weszła do pokoju i zobaczyła Tom'a. Była zaskoczona, ale pomyślała, że to tylko fotel, który ma barwę taką jak jej kot.

Nagle, Tom zaczął się poruszać i kręcić. Pani domu, przerażona, zaczęła krzyczeć i wykrzykiwać, co się dzieje.

Jerry, który obserwował to wszystko z ukrycia, zdał sobie sprawę, że musi pomóc swojemu przyjacielowi. Wyskoczył z kryjówki i zaczął skakać na Tomie-fotelu, w nadziei, że uda mu się w jakiś sposób go uwolnić.

Po kilku chwilach szarpania i skakania, Jerry w żołądku kota zdołał przepchnąć się przez dziurę w siedzeniu fotela i dotrzeć. Wtedy zaczął w nim drapać i gryźć, przecinając tkaninę. Tom czuł, jak coś go gryzie, ale nie miał pojęcia, co się dzieje.

W końcu, gdy Jerry przeciął tkaninę i wydostał się na zewnątrz, Tom zaczął powoli odzyskiwać swoją pierwotną formę. Oboje zaczęli się śmiać, szczęśliwi, że udało im się przetrwać kolejną szaloną przygodę.

Od tej pory, Tom zaczął bardziej uważać na to, co połyka i czego unika podczas swoich gonitw z Jerry'm. Oboje byli wdzięczni, że zawsze mogą na siebie liczyć i wspólnie przeżywać niesamowite przygody.

Tom i Jerry od zawsze rywalizowali ze sobą, ale jednego dnia ich losy zmieniły się na zawsze.

Było to piękne letnie popołudnie, a Tom polował na muchy na podwórku właściciela domu, gdzie zawsze przebywał. Jednak jedno z jego połowów zakończyło się bardzo niefortunnie, kiedy to przypadkiem połknął dziwne kawałki roślin.

W ciągu kilku minut Tom poczuł się dziwnie, zaczął skakać i zrobił dziwne dźwięki. W końcu zaczął kurczyć się i kurczyć, aż zamienił się w małą, zieloną żabkę!

Jerry, który cały czas obserwował Tom'a z bezpiecznej odległości, był zdziwiony tym, co się stało. Ale wkrótce zrozumiał, że ma do czynienia z żabą, która kiedyś była jego największym wrogiem.

Potwory z kosmosu - Scooby DooOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz