לואי קם בערך בשעה שתיים עשרה וחצי בצהוריים.
פריוולגיה שניתנה לו בגלל הסיבה הפשוטה שהיה זה יום שבת.
מהמסיבה אתמול הוא חזר במונית לבד, הוא עדיין אפילו לא הספיק לספר למאיה את מאורות הערב.
לואי מצץ להארי סטייליס.
הוא עדיין לא יכל להאמין שזה קרה, אבל זה באמת קרה.
הוא לא היה סגור אם הוא מתחרט על זה או לא, אבל הוא באמת באמת פחד שהארי יספר את זה לחבריו, שזה יופץ איכשהו ושאבא שלו יגלה.
הוא ממש היה צריך שיהיה לו בית לחיות בו לפחות עד שיחסוך מספיק כסף ושימלאו לו 18.
הוא ידע שזה כנראה היה כלכך לא ביג דיל בשביל הארי, שהוא כנראה שכח את זה חמש דקות אחרי שיצא מהשירותים ושכנראה עשה דברים כאלה או אחרים עם לפחות עוד חמש אנשים שונים באותו הערב.
זה די תרם לו בשביל להסיר דאגה מליבו.~~~~~~~~~~~~~~~~~
״שקרן״
״אני יכול להישבע על זה״
״הייתי באמת פאקינג בטוח שהוא לא גיי״
״הזין שלו עמד עוד מלפני שנגעתי בו, הוא לגמרי גיי״
זאת הייתה השיחה שהתנהלה בין זאין להארי במכונית בזמן שחיכו לנייל וליאם שירדו, הם היו בדרכם לים.
״מי זה שבטוח גיי?״ נייל שאל תוך כדי שנכנס למכונית
״לואי טומלינסון״ זאין אמר בהשתעשעות והוא והארי צחקו
ליאם: ״סתמו תפה יחרטטנים? לואי טומלינסון הבן של המנהל?״
״אכן כן״ הארי אמר מרוצה מעצמו
נייל: ״אם ככה, הוא שחקן טוב״
הארי: ״הוא חייב להיות, אבא שלו חתיכת הומופוב, הרגיש טוב לגמור בפה של הבן שלו אני לא הולך לשקר״
נייל: ״הארי תטפל בעצמך״
הארי: ״ישלי את הבן של בריאן שיעשה את זה במקומי״~~~~~ יום ראשון ~~~~~
באמצע שיעור ביולגיה, נקרא לואי להגיע לחדר המנהל, מה שהיה די מוזר, כי המנהל הוא די אבא שלו.
שהגיע לשם, קרה דבר מוזר אפילו יותר.
הארי סטיילס ישב שם.
לואי ידע שחייו נגמרו באותו רגע, הפחד שזרם לו בעורקים באותם שניות היה בלתי מוסבר.
אבל שבריאן אביו התחיל לדבר ירדה לו אבן קטנה מהלב.
״לואי, אתה תיתן להארי שיעורים פרטיים במתמטיקה כל יום ראשון מעכשיו״
לואי היה קצת בהלם שאביו נותן לו לבלות עם הארי סטיילס. והוא בהחלט היה לחוץ ממפגשי אחד על האחד שיצטרך לנהל.
אבל כרגע לא היה אכפת לו משום דבר. הוא רק נרגע שאבא שלו לא יודע כלום עליו ועל הארי.
מרוב כל המחשבות של לואי הוא בכלל לא הבחין במבט של הארי עליו, שרנאה כאילו לא זז מילמטר בדקות בהם הם שהו בחדר.
לואי נשבע שהמבט של הארי לבדו העניק לו זרמים מטורפים בכל הגוף.
קו הלסת החד שלו, השיער האצילי והארוך ועינו הירוקות נתנו לו מראה שלעולם לא נמאס להסתכל עליו.
והזין שלו, לואי בחיים לא יודה בזה אבל הוא רצה למצוץ להארי למשך כל יום בשארית חייו העלובים, זה נשמע עצוב אבל זה באמת אכן היה השיא של החיים שלו.
לואי חייך קצת מהמחשבה על הזין של הארי מטר מאביו ההומופוב, אם הוא רק היה יודע.שיעורים פרטיים עם לואי היו רעיון מדהים בעיניו של הארי.
הוא לא יכל לחכות לכופף את הילד עם העיינים הכחולות על השולחן של בריאן ולזיין אותו עד שיצרח את השם שלו ויתחנן לעוד.
נקמה די מתוקה לבריאן, הארי חשב.
ואיך שבריאן יצא מהדלת והשאיר אותם לבד ללמוד, הארי לא בזבז זמן.
״אוקיי אממ אז בוא נתחיל״ לואי גמגם
״אני חושב שעדיף שנגמור״ הארי אמר וקם לכיוון לואי, מתמקם מאחורי הפנים המופתעות וחסרות האונים שלו ומתחיל לנשק ולמצוץ לו את הצוואר, חזק אבל באיטיות מייסרת.
לואי גנח בשקט, למרות שניסה מאוד לא לעשות זאת.
הוא הקים אותו והזיז את הכיסא בתנועת רגל קלה, ממשיך לעבוד על הצוואר של לואי ומחזיק אותו קרוב, נותן לנער הצעיר יותר להרגיש את הזקפה שמאיימת לפרוץ ממכנסיו.
״מה אתה אומר שאני אכופף אותך על השולחן של האבא המזדיין שלך, ואזיין אותך כלכך חזק עד שלא תוכל ללכת שבוע, נשמע טוב?״ הארי לחש לו בצרידות באוזן.
זה אכן היה נשמע טוב באוזנייו של לואי. הדיבור המלוכלך של הארי גרם לזין של לואי להתקשות כלכך שזה כאב, והוא בהחלט רצה שהארי יממש את ההצעה שלו, והוא אולי אפילו היה מסכים ברגע מערפל חושים ושיקול דעת שכזה.
עד שנפל ללואי האסימון.
זאת הסיבה לעניין הפתאומי של הארי בלואי. אבא שלו.
הארי רוצה לנקום באבא שלו.
הרי זה לא רק בריאן ששונא את הארי, זה הרי ידוע לכול שהארי שנא את בריאן.
ברגע אחד החרמנות של לואי הפכה לבושה ואכזבה, בעיקר אכזבה מעצמו שחשב שמישהו כמו הארי יכל לרצות אותו, אפילו אם זה היה רק בקטע מיני.
לואי השתחרר מהתנוחה הספק מענגת ספק מייסרת שהיה נמצא בה
הארי היה קצת מבולבל
״זה למה העניין הפתאומי שלך בי?״ לואי אזר אומץ ושאל את הארי, מביט לו היישר בעיינים
״מה?״ הארי ניסה לקרוא את הסיטואציה אך ללא הצלחה.
״אתה פשוט שונא את אבא שלי אז רצית לזיין אותי כדי שמה? כדי להחזיר לו?״
הארי שתק
זה באמת מה שרצה
העיינים הכחולות של הנער דמעו, והוא יצא מהחדר.
שלואי חזר הביתה הוא בכה במשך שעות
הוא לא ידע אם זה היה כי החוויה המינית הראשונה שלו לא הייתה קשורה כלל אליו, אלא הייתה רק ניצול מגעיל של קשר הדם שלו לאבא שלו ששנא בעצמו.
או שהייתה זו המבוכה, שבכה מול הארי סטיילס, והמילים שאמר.
לואי כלכך שנא את עצמו. הוא לא האמין שיכל להיות כלכך פתטי.
הוא גם לא ידע למה זה כלכך הפריע לו. הרי ידע שהארי רואה בו רק מין מזדמן
אז למה זה כלכך משנה למה חשב עליו בצורה הזאת?
————————————————-
הארי חשב הרבה על הסיטואציה המוזרה הזו.
בדרך כלל, לא כלכך אכפת לו למה אנשים נפגעים ומה לעזאזל עובר עליהם, זאת הבעיה שלהם, לא שלו.
אבל הארי לא הבין למה לואי כלכך נפגע, כי הוא ראה בעיינים שלו כמה הוא נפגע.
הרי הארי עשה את זה כלכך ברור מאליו שכל רצונו מלואי זה מין, הוא מעולם לא דיבר אליו יפה ונתן לו השליה של משהו.
אז מה זה משנה מה היא הסיבה שרצה לזיין אותו?
הארי הבין די מהר שיש שם איזה סיפור עם לואי ועם אבא שלו
ובאמת הרגיש די רע בשביל לואי
בטח קשה להיות הומו ולהיות בן של הומופוב כמו בריאן
הארי לא בדיוק ידע למה הוא עשה את מה שהוא עשה עכשיו, אבל הוא עשה את זה בכל זאת.
————————————————-
המחשבות כלכך הטרידו את ראשו של לואי, שלא שם לב שהפלאפון שלו מצלצל ככל הנראה כבר כמה דקות, מספר לא מזוהה על הצג.
לואי ענה
״הלו?״ הוא שאל מבולבל
״אין לך מה להיפגע יותר מתי, שנינו שונאים את אבא שלך, שנינו עשינו משהו שיגרום לו כנראה לאבד את עשתוניו, שילך להזדיין, אני יודע שגם אתה שונא אותו, לא היית כלכך נפגע שהעניין שלי בך היה בגללו אם לא היית שונא, תתגבגר על זה, עכשיו איפה אתה?״
לואי היה בהלם מהישירות ומההגעה המאוד מהירה של הארי לעניין, הוא היה בהלם שהבין פחות או יותר מה הארי אמר, שהסכים איתו וחשב שהוא די צודק, אבל יותר מכל, היה בהלם שהארי סטייליס מדבר איתו כרגע בטלפון.
הוא נלחץ נורא שהבין שלוקח לו המון דקות לענות לשאלה פשוטה כמו
״איפה אתה״
״בבית״
״אוקיי, בוא אליי, החריצית 6״ הארי אמר וניתק את הטלפון,
ולואי? לואי שנא כמה מהר הוא קם מהמיטה על מנת להתארגן.
YOU ARE READING
Life changer - larry stylinson
Teen Fictionהארי סטייליס הוא הבחור המוכר ביותר בבית הספר, אולי זה המראה המושך שלו, אולי זה חיי המין הידועים לשמצה שלו בתור ביסקסואל, אולי זה האבא שבכלא, כך או כך, כולם מכירים את הנער הגבוה עם השיער הארוך והגוף המדהים, כל מי שנמשך לגברים רוצה להיות עם הארי סטייל...