Uzun süre sonra tekrar merhabalar.
1. Şu an nasıl hissediyorsun?
2. Ağlamak sana ne ifade ediyor? Denildiği gibi zayıflık mıdır ağlamak?
3. Hissetmek çok önemli. Peki senin dünyanda hissetmek tam olarak ne?
4. Değerli hissetmen için ne gerekli?
5. Cevabını alamadığın sorular var mı?
6. Hala anımsıyor musun o günleri? Hala özlüyor musun anıları?
7. Buraya bir cümle bırak, gördüğünde herkes gülümsesin.
8. Gelecekten umutlu musun? Neden?
9. Ben hala kendimi sevmeyi öğreniyorum. Ya sen?
10. Hayatta birçok şey yaşıyoruz. Kimi şeyler geçip gidiyor, bazıları içimizde kalıyor. İçini dök buraya. Kimse seni yargılamayacak, belki anlamaya çalışacak. Rahatlaman için.
Selam herkese. Açıkçası bu kitaba tekrar bir bölüm yazmayı düşünmüyordum. Başlarken çok okunmayacağını düşündüğüm gibi. Ama tam 10 bin okunma sayısına ulaştı ve bunun için teşekkür etmek istedim. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Aklıma bir bölüm daha neden olmasın diye bir düşünce belirdi ve işte. Bilmiyorum aralıklarla bölüm yazarım belki. Yorumların çoğuna yetişemiyorum artık. Bazılarına cevap yazabiliyorum. Sizinle konuşmak çok hoşuma gidiyor.
Size bölüm başında bir şarkı bıraktım. Severek dinlersiniz umarım.
Ve bu son bölümde tekrar veda ediyorum. Kendinize iyi bakmayı unutmayın. Hepiniz değerli bireylersiniz, sizi seviyorum. Kendinizi sevin ve güçlü kalın. Ne olursa olsun üstesinden geleceğinize inanıyorum. Siz de kendinize inanın. Bir sorun yaşadığınızda mesaj yazmaya çekinmeyin, yardımcı olmaya çalışırım. Hayatta mutluklar, başarılar dilerim hepinize. Güzel günler sizinle olsun. Görüşürüz, belki başka bölümlerde belki de başka kitaplarda. Mutlu kalın.