1- Yeni Plan

52 10 11
                                    


"Yuna, ne yaptın, kodu çözdün mü?"

"2 dakika susarsan çözmek üzereyim."

~{Karakter: Shin Yuna. Görev: Black Hat. Yaş: 19. Özellik: Beyni kıt olmasına rağmen bilgisayar konusunda oldukça yetenekli.}~

Yuna, bilgisayarındaki son uğraşından sonra güvenlik sistemine sızdı. Oturduğu koltukta hafifçe esnedi ve saatinden 5 dakika ayarladı. 5 dakika içinde alabildiği kadar bilgi alacaktı. 7 yıldır bilgisayara ilgi duyan Yuna 5 dakika içerisinde hızlı bir şekilde portaldan dosya aktarırken alarmının çalmasıyla tüm izleri sildi. Bu sırada arkasında Yuna'nın yaptıklarını zerre anlamayan Ryujin Yuna'yı hayranlıkla izliyordu.

"Hayır anlamıyorum, böyle bir şeyi nasıl bu kadar hızlı yapıyorsun."

~{Karakter: Shin Ryujin. Görev: Brute. Yaş: 23. Özellik: Dıştan çok zayıf görünsede 10 yıl karate kursuna gitti. Kendisinin 2 katı bir erkeği bile yere serebilir. Yakınlarına karşı çok nazik, tanımadıklarına karşı buz gibi.}~

"Unnie, gözlerin kör herhalde. Bu mu hızlı?!"

"Tamam be kızma." Ryujin Yuna'ya bakıp pis pis gülmeye başladı. Buna daha çok sinirlenen Yuna Ryujin'in koluna hafifçe vurdu.

"Bana meydan mı okuyorsun?" Ryujin ciddi bir şekilde Yuna'ya sordu.

"Ah- Um.. Şey." Yuna koltuğundan kalktığı gibi koşmaya başladı. Ryujin de arkasında yakalamak için onu kovalıyordu. Maalesef Yuna çok hızlı değildi ki Ryujin'in onu yakalaması uzun sürmedi.

"Unnie! Çok özür dilerim, bu seferlik affet." Bunları derken aynı zamanda Ryujin'in kollarından kaçmaya çalışıyordu. Olay çok büyümedi ve Ryujin Yuna'nın koluna hafif bir yumruk atıp onu saldı. Kovalamacaya o kadar odaklanmışlardı ki oturma odasında olduklarını ve masadaki eşyaları devirdiklerini geç farkettiler.

"Hey! Ryujin ve Yuna! Ne ettiğinize bir bakın! 20 yaşınıza geldiniz hala çocuk gibisiniz! Toparlayın çabuk burayı!"

~{Karakter: Choi Jisu. Görev: Smooth Operator. Yaş: 25. Özellik: Aynı anda 5 erkeği tavlayabilir. Çekiciliği ve Tanrıça görünümüne kimse karşı koyamaz. Evin annesine benzer.}~

"Özür dileriz Unnie, hemen topluyoruz." Ryujin ve Yuna aynı anda konuşmuştu, Jisu'ya itaatsizlik ederlerse sonuçlarını çok iyi biliyordu ve bu yüzden çıtları çıkmadan etrafı toplamaya koyulmuşlardı. Arkadan bu üçlüyü izleyen Yeji kıs kıs gülüyordu.

"Bu sefer konu neydi. Sesiniz ta ilerki eve gitmiştir." Daha da gülmeye başlamıştı.

~{Karakter: Hwang Yeji. Görev: Master Mind. Yaş: 25. Özellik: Aynı sürede birden fazla iş yapabilir. Grubun merkezidir ve görevlerde her zaman öncülük eder.}~

"Ryujin Unnie bazı şeyleri bazen fazla büyütüyor. O olmasa böyle olmazdı."

Sinirlenen Ryujin Yuna'nın kolunu çimdikledi. "Sen sınırını fazla aşıyorsun ama..."

"Tamam, tamam neyse. Gelin yemek hazır." Konuyu dağıtan Yeji her zamanki gibi ne diyeceğini biliyordu. Kızlar duyar duymaz hemen mutfağa koştular.

"Bu arada Chaeryeong nerde kaldı?" Jisu Yeji'ye döndü.

"Tek başına işi halletme dedim, ama dinlemedi. Bay Kang'ın şirketine, polis farketmeden Chaeyeon grubunun isteklerini halletmeye gitti."

"Bu kız ne planlıyor. Üst üste birden fazla iş yaparsa gereksiz risk alırız."

Konuşmalara kulak misafiri olan Yuna araya daldı. "Gelince uyarırsınız. Yeji Unnie sende yeni bir plan yap artık 1 aydır işsiz gibi boş işler yapıyoruz, sıkıldım."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ιмρσѕѕιвℓє ➷ ιтzуHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin