Uyandığımda herkes uyuyordu hava kararmıştı.aklıma dün akşam gördüğümüz Mezarlık geldi.Bu otelin arkasında Mezarlık olması çok ilginçti. Latince yazan harfler aklıma geldiğinde merakıma yenik düşüp kapıyı açtım.Saat daha üç buçuk falandı.Arka Bahçeye gittiğim tam Mezarlığın önünde durdum. açıkcası biraz biraz tedirgindim. mezarlık çok küçüktü sadece yedi sekiz mezar vardı.İşk başta olan mezara geldim.Üzerindeki Latince Yazıları okumaya çalıştım. Çok toz vardı ve okunmuyordu. Üzerindeki tozu silmek için elimi uzattığım anda bir Çığlık sesi geldi. Beş altı adı. Uzağımda küçük bir kız çocuğu vardı. Yine bir Çığlık sesi geldiğinde arkamı döndüm. Ağaca asılmış bir çocuk gördüm. Tekrar arkamı döndüğümde diğer çocuk yoktu. Ağaca asılı olan çocuk oydu. "bu lanetten kurtulamıycaksınız."dedi asılı olan Boğazında ip vardı. Ayakları havadaydı ama Ölmemişti. Bir anda bütün mezarlar hareketlendi. Mermerler yere düştü ve mezarlıkların içinden Yılanlar çıkmaya başladı.İçinde yılan olan mezar belaya işaretti. Şu an tam anlamıyla bu belanın içindeydim. Koşarak mezarlıktan çıktım. Yılanlar çok hızlı bir şekilde sürünerek peşimden geliyorlardı. Arabaya koştum. HIZLA kapıyı açıp içeri girdim ve arabayı çalıştırdım. kızlar uyandı ve "Ne oldu?" diye sordular. Furkan da uyandı. "Peşimizdeler." Dedim. otobana çıktığımda biraz rahat etmiştim. Ama yinede durmadan devam ettim. Her yerden çıkabilirlerdi. Yarım saat sonra yolun kenarında duran bir kız gördüm. Arabasının yanında arabaya tekme atıyordu. Furkan boşver dedede Arabanın önünde durdum. Ve arabadan indim. Kız fazla güzeldi.üzerinde Şort ve göbeğinin üstünden bağladığı Gömlek vardı. Sarı Saçlı ve yeşil gözlüydü. Ben ona bakakalırken Yanıma geldi ve konuşmaya başladı. " Yolda kaldım. Lütfen bana yardım edin. Ah napcam bilmiyorum." dedi. onu yanımıza almaya karar verdik. Kızlar pek sıcak bakmasa da bu kızı ben sevmiştim. Aklımda dolaşan lanet saçmalıkları gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dehşet Oteli
HorrorArkadaşınız yüzünde bir belaya bulaşmışsınız ve artık sizde lanetlisiniz.Ruhunuza girmiş olan cinler sizi ateşe sürüklerse ne hissedersiniz? Bu baş döndürücü maceraya Katılmak ister misiniz? Ben isterim diyen herkesi benim hikayemi okumaya davet edi...