Lanetli Orman

542 26 19
                                    

Sonunda yola çıkacaktık bütün yıl bu günü sabırsızlıkla bekliyorduk.Arabaya bindiğimizde her sene olduğu gibi birbirimize korku hikayeleri anlatmaya başlamıştık bile.Herkes anlattıktan sonra sıra Furkan'a gelmişti.Furkan bize geçtiğimiz ormanın efsanesini anlatacaktı."Uzun yıllar önce ormanın derinliklerinde kendi başına,garip bir kadın yaşarmış.Kadın kendi başına yaşamasına rağmen 9 tane çocuğu varmış.Ormanın yanında olan köydekilerde buna hiç anlam veremezlermiş.En sonunda köy sakinleri kadına bir daha çocuk doğurursan senide bebeğinde öldürürüz demişler.Kadın bir süre ortalarda gözükmemiş sonra bir gün ormandan çığılık sesleri duyulmuş.Gittiklerinde kadının bir tane daha çocuğu doğmuş.Köylülerde bunu görünce kadını yakmışlar bebeği ise normal bir bebek değilmiş tüylü 4 kollu korkunç bir yaratıkmış bu bebeğin ve annenin lanetli olduğunu anlamışlar bebeğide Ateş'e atarken bebek ormanın derinliklerine gitmiş.Bundan bir süre sonra köyde yavaş yavaş Kayıplar başlamış.Bebek, insan ve hayvan organlarından beslenirmiş.Artık bu Köyde durulmayacağını anlayan köylüler köyü terk etmiş".Furkan bu efsaneyi anlatınca Sena ve Çağla korkmaya başladı.Fırtınada bu sırada iyice şiddetini arttırmıştı.Artık yol alacak durumda değildik.Uzakta küçük bir otel gibi bir şey gözüküyordu oraya gidecektik.Otele yaklaştığımızda kötü bir koku ve bağırma sesleri geliyordu.Tam otele girecektik ki ağaçtan bir tane ceylan cesedi düştü.Her tarafı paramparça olmuş bir cesetti bu.Sena ve Çağla'nın korkusu gittikçe artıyor Furkan ve bende korkmaya başlıyorduk.Sonra ceylanın yanında siyah bir gölge hızla gelip gidiyordu.Artık bizde korkmuştuk.Hemen otele girmek istiyorduk.Arabadan indik ve direk otele doğru koşmaya başladık.

Dehşet OteliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin