Capilolul 22

7K 133 2
                                    

Perspectiva lui Daddy

Eu:-Tu chiar îți ceri o pedeapsa, huh? Ai uitat ce ai făcut azi? Ai uitat?
Ma privește zâmbind de parca nu ii pasa de cele spuse.
Eu:-Sti ceva?
Maya:- Nu, nu știu! spune amuzându-se.
" Ce dracu e așa amuzant?" Cine cacat vorbește?
"Constinta boule!" Nici eu nu știu! Raspunde tu la întrebare! " Închide-o în camera 2 zile doar cu apa"
Buna idee.
Eu:-Te închid la tine în camera 2 zile fără mâncare!
Maya:- Ooo...Ce mai pedeapsa. O sa îmi confiști și telecomanda? spune ironic.
   Deja a umplut paharul! Nu mai rezist și îi dau o palma zdravănă peste fața. O iau de par și o trag forțând-o sa ma urmărească pana în camera pedepselor. O leg de masa și îi rup toate hainele de pe ea rămânând goală.
   Văd cum din ochi îi curg lacrim dar nu prea îmi pasa.
Eu:- M-am abținut sa nu îți fac rău! Am vrut sa dau ce e mai bun din mine pentru tine! Ai umplut paharul in câteva zile! O sa regreți și o sa vezi adevăratul monstru!
Maya:-Bine!
Eu:-Ce bine?!
Maya:-Oricum viața mea sa dus de râpa! Se mergi in iad!
Ma apropi de ea și îi șoptesc în ureche:
-Asta e iadul scump-o..

———————————————————————————
Știu ca acest capitol este scurt dar îmi pare rău. Am iar probleme la școala și na :)
Sa îmi spune-ți dacă vă place cartea sau nu.
Sa aveti o zi frumoasa GUYS!!

Răpirea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum