Capitolul 9

8.7K 147 11
                                    

  Din perspectiva Mayei

Vine spre mine și ma ia în brațele lui mari.
—Îmi pare rău... spun cât timp îmi ascund capul în pieptul lui, nu am vrut..
  Își pune mâna pe bărbia mea și ma forțează sa ma uit în ochi lui.
—Promite ca nu o sa mai faci,te rog! Nu vreau sa te pedepsesc.
—Bine.
—Ce bine?
—Nu o sa mai fac..., răspund încet muscanduma de obraj ca sa nu încep sa plâng dar o lacrima ma dă de gol. Îmi pun capul pe pieptul sau și încerc sa ma abțin din plâns dar nu reușesc.
—Șsss..nu mai plânge, va fi totul bine spune el, te rog !!
Mă desprind de el și merg în pat unde îmi trag plapuma peste cap și continui sa plâng.
  Unde naiba am greșit eu? De ce eu?
—Poți sa pleci?

Din perspectiva lui Daddy

—Poți sa pleci?mă întreabă ea.
  Mi se rupe inima când pune întrebarea dar decid sa plec ca sa nu ma cert cu ea.
  Chiar trebuia sa îi dau eu lista aia afurisita cu reguli? Sigur ca trebuia prostule! Dacă nu , nu o sa te asculte niciodată.
   Merg în camera mea și ma uit pe camerele de filmat pe care l-am montat la maya în camera.
Observ cum se ridica și merge la baie. Oare ce o sa facă la baie? Ce întrebare de phsihopat. Ma pot gândi numai cum își da jos hainele și intra sub dus.

Din perspectiva Mayei

  Intru la baie și caut cu disperare o lamă. Trebuie sa fie ceva pe aici pe undeva. Trebe sa ma calmez cumva și aceasta e singura mea șansa.
  Când umblu într-un sertar observ o lama mică dar perfecta pentru mine. Îmi pun lama pe piele sa încep sa apăs făcând dungi spectaculoase care ma fac sa ma simt perfect.
  Când termin îmi pun niște bandaje la mâna și ies din baie. Îmi scot din dulap un pulover negru și niște pantaloni scurți negri și după merg în pat sa ma culc .

Răpirea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum