bölüm 9 : bakışların.

607 76 13
                                    

dün bölüm 9 diye aslında 10. bölümü paylaşmıştım:(
finalden bir önceki bölümdü o... bu yüzden bununla beraber 10. bölümü tekrar paylaşacağım.. özür dilerim 😔

sizi seviyorum

..


sarıldığımız günün üstünden bir hafta geçmişti, daha da yakındık artık birbirimize. artık sadece akşamları görüşmek istemiyordum seninle ama bunu söyleyecek cesareti bir türlü bulamadım.

insanların gün içinde seni berbat hissettirdiklerini anlatmıştın; etrafındaki herkesin iğrenç, kötü insanlar olduğunu söylemiş ve buna daha fazla dayanamadığını haykırmıştın bana. her şeyi bırakıp uzaklaşmak istiyordun acıdan başka bir şey getirmeyen insanlardan.

ben ise tüm kötülüklerden kaçıp her gece senin nefesinde hayat buluyordum. sessizce yanımda oturman bile diğer herkesi unutmama yetiyordu, bırakıp uzaklaşmak istemiyordum buralardan... çünkü sen vardın. ne kadar kötü, sinirli ya da üzgün hissedersen hissedeğim beni olduğum gibi gören ve kabul eden seninleydim her günün gecesi. bundan daha iyi bir şey olabilir miydi?

"ne düşünüyorsun yine?" dediğinde düşüncelerimden sıyrılmamı sağlayan sesinle birlikte sana dönmüştüm.

"hiç." başımı 'önemsiz' dercesine iki yana sallayıp cevapladıktan sonra elimdeki şişeyi çöpe atıp parmaklarımla oynadım.

"yalancı." gözlerini kısarak söylediğinde bu hâlinle gülümsemiştim. tüm düşüncelerim bir anda toz olup uçarken bana olan bakışlarının değiştiğini fark ettim, bir şeyler düşünür gibi derince bakıyordun.

ve sen o bakışlarınla beni mest ederken...
gözlerini asla üstümden ayırmamanı istedim.

tekrardan özür dilerim.. zaten kısacık bir bölümdü :(
sizi seviyorum ♡

 zaten kısacık bir bölümdü :(sizi seviyorum ♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
safety pin ⁝ yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin