5

408 62 6
                                    

Sen o kadar saf bir güzelliğe sahipsin ki Minho.. Çok düşünüyorum acaba seni hak edemeyecek kadar kötü bir insan mıyım diye. Hislerim çok mu kirli, çok mu günahkâr diye düşünüyorum. Ama sonra fark ediyorum ki şeytan dahi yönetemez bu duyguları. Benim aşkım yönetilemeyecek kadar güçlü, ama ortaya çıkmaktan da bir o kadar korkacak kadar aptalca. Saf bir çocuğun en yakın arkadaşına aşık olması.. Sana olan hislerim günah olamaz Minho. Yanlış olamaz bu hisler. Benim sana senin Jisung'a aşık olman yanlış değil. Ben bunca seneyi başka birine aşık olmuş seni sevmek için yaşamışım. Seninle birlikteyken bunları düşünüyorum. Bugün yine yanımdasın seninle Jisung'u bekliyoruz. Bana gün içinde yaptığınız her şeyi kalbinin sesi yüksele yüksele anlatıyorsun... güneş batıyor, gökyüzü bulutsuz ve masmavi sen o manzarayı izlerken ben hayatımın manzarasını keyifle izliyorum sonra Jisung yanımıza geliyor ve manzarama ortak oluyor, hayatımda olmasını istediğim yeri senin kollarında Jisung dolduruyor...

Ama bir şey diyemiyorum, diyemem çünkü sen mutlusun. Sen küçücük şeylerle bile mutlu olabilecek bir kalbe sahipsin. Jisung'u evine bıraktıktan sonra seninle eve doğru yürüyoruz. Bana onun kalbi'nin dayanmakta zorluk çektiğini hastanede gözetim altında tutulması gerektiğini söylüyorsun. Buna elbette üzülüyorum senden sonra en yakın arkadaşım o ne de olsa ... Jisung'un iki gün içinde hastaneye yatırılacağını söylüyorsun, yanınızda olmamı istiyorsun kabul ediyorum. Perişan halde olduğun o kadar belli ki onu kaybetme korkusu seni ele geçirmek üzere. Direniyorsun güçlü kalabileceğini biliyorum. Beni de güçlü tutabilen senin ayakta durabilecek güce sahip olman değil mi zaten...

° • ° • ° • °




LAVINIA  ፧  MINBIN (CHANGHO) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin